antwoord: Hast du eine Stunde?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:21 schreef Radegast het volgende:
Een Duitse journalist vroeg ooit na een wedstrijd aan Beenhakker wat er mis was met het Duitse voetbal.
Wat was het antwoord van Leo? Welke wedstrijd was dat, wat was de uitslag?
En wat gebeurde er twee weken later?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:24 schreef EKterror het volgende:
[..]
antwoord: Hast du eine Stunde?
Wedstrijd Stuttgart-Feyenoord 1-3
2 weken later won Stuttgart met 3-0 in de Kuip waardoor ze toch nog verdergingen in de EC
Guus?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:10 schreef tong80 het volgende:
Welke jonkheer speelde ooit voor de Graafschap ?
Garry de Graaf ?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:10 schreef tong80 het volgende:
Welke jonkheer speelde ooit voor de Graafschap ?
Hans Boskamp ?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
Welke oud-profvoetballer speelt in musicals, werd bekend als Jopie in Oppassen en woont in Dordrecht op een steenworp afstand van mijn werkplek?
Lijkt me wel iets voor Van Hanegemquote:Op woensdag 28 december 2005 16:27 schreef methodmich het volgende:
Die is het natuurlijk Bos81!
Wie speelde een gastrol in een aflevering van Toen Was Geluk Heel Gewoon als zichzelf en liet Feyenoord-shirts wassen door Nel?
Hans van Breukelen,quote:Op woensdag 28 december 2005 16:33 schreef methodmich het volgende:
Willem van Hanegem is correct.
Welke oud-prof presenteerde op TV de quiz "Aanvallen", over voetbal?
Delgado? Speelde ergens in Engeland meen ik.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Nee, niet Kaviedes. Ik zocht een ander.
Jouw antwoord is Henrique Catanha.
Ik wilde idd Delgado weten.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Delgado? Speelde ergens in Engeland meen ik.
Catanha is natuurlijk goed.
Weber?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Nee, een Belgische speler.
Ronald Koeman?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
Welke speler van FC Groningen had de dikste voetbalreet ooit ?
Excelsior?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:39 schreef fanneke het volgende:
Welke Gouden-Gids Divisie club is als enige nog ongeslagen in thuiswedstrijden?
Goed zo Tongquote:
Nee, die zou hij gaan vragen naar de situatie in diens geboorteland. Het was een verdediger.quote:
Philippe Albert ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, die zou hij gaan vragen naar de situatie in diens geboorteland. Het was een verdediger.
en daarna winter en frank de boer toch ?quote:
Ik hoop het !quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
Klopt en van der Sar gaat er weer overheen als het goed is
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:34 schreef fanneke het volgende:
Henk Groot
Ben je Stephan Kovacs vergeten ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:53 schreef fanneke het volgende:
Mircea Petescu? Ken verder eigenlijk geen Roemeense trainers die in Nederland hebben gewerkt.
Nee, maar het ging om iemand die in 1970 nog voor UT Arad had gespeeld. Kovacs was toen al in de vijftig en was dus niet diegene die we zochten.quote:
Frank Berghuis ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:57 schreef tong80 het volgende:
Welke speler ?
CLUBS AGOVV, Apeldoornse Boys, PSV, VVV, PEC Zwolle, FC Volendam, Galatasaray,
SK Lommel, Cambuur Leeuwarden.
Bart Latuheru ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:01 schreef tong80 het volgende:
CLUBS VV Zwervers, Sparta, Xerxes, Excelsior, Vitesse, AZ, NEC, Delta Sport
Wim de Ron ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:30 schreef fanneke het volgende:
CLUBS:
VV Dinteloord, PSV, Cambuur Leeuwarden, RBC Roosendaal
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:36 schreef dndiek het volgende:
Marciano Schultz
Ik dacht al dat er iets fout aan die voornaam was...quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
. Het is overigens Marchanno Schultz.
Yep.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:42 schreef dndiek het volgende:
Krstajic
Glenn Hysen ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:51 schreef fanneke het volgende:
CLUBS;
IF Warta, IFK Göteborg, PSV, Fiorentina, Liverpool, GAIS, Skogens IF
je vergeet Theolequote:Op zaterdag 31 december 2005 17:59 schreef dndiek het volgende:
Ajax, Standard Luik, Feyenoord, Beerschot, Germinal Ekeren
Staat niet op kaart (site)quote:
Balakov?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:05 schreef dndiek het volgende:
CLUBS Etar Veliko Tarnovo, Sporting Lissabon, VfB Stuttgart
Peter Rufai is goed.quote:
Neequote:
quote:
Jaquote:
Paul Nortanquote:Op zondag 1 januari 2006 19:41 schreef tong80 het volgende:
Rijkaard was net terug bij Ajax en gaf in één van z'n eerste wedstrijden een doodschop aan een speler van RKC die net terug was na maanden blessureleed. Achteraf maakte Rijkaard zijn excuses. Welke speler was dat ?
Rustig maar tongquote:
Sporting Braga - Vitesse ?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:57 schreef tong80 het volgende:
Na welke wedstrijd werd Henk ten Cate bij Vitesse ontslagen ?
Correctquote:
okquote:
quote:
Zou kunnenquote:
Fanneke 3 uur lang George Best op BBC-2. Ok een United speler maar ik zit te genieten.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:22 schreef fanneke het volgende:
Romeo van Aerde
Geen ManUre voor mij.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fanneke 3 uur lang George Best op BBC-2. Ok een United speler maar ik zit te genieten.
Ok, snap het niet maar ok. Ik heb niks met die club maar wel met de speler.quote:
Daarom, groot talentquote:Op zondag 1 januari 2006 23:17 schreef dndiek het volgende:
Speelt nog steeds (bij Excelsior)
Maar kom je vaker langs als user die zich gisteren heeft geregistreerd ?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:25 schreef Beschouw het volgende:
nee
Stanley Bishquote:Op maandag 2 januari 2006 01:08 schreef tong80 het volgende:
Welke ex-speler van NAC werd tegen PSV als eerste divisie speler voor een andere club de held van de eeuw in de beker competitie ?
Jurgen Streppel.quote:van Hooijdonk kreeg, in zijn 1e periode bij NAC, rood toen hij een elleboogstoot uitdeelde aan een speler van RKC..
Welke speler was het slachtoffer?
Frank de Boer, nooit in Italie gevoetbald.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:
Verrassend toch wel, da's best een boom van een kerel.
Wie past niet in dit rijtje en waarom niet?
Ruud Krol - Edwin van der Sar - Frank de Boer - Aron Winter
het duurt nog maar even en dan past Edwin vd Sar er wel in als recordinternationalquote:Op maandag 2 januari 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:
Verrassend toch wel, da's best een boom van een kerel.
Wie past niet in dit rijtje en waarom niet?
Ruud Krol - Edwin van der Sar - Frank de Boer - Aron Winter
Aron Winter; nooit aanvoerder geweest van het Nederlands elftalquote:Op maandag 2 januari 2006 16:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het duurt nog maar even en dan past Edwin vd Sar er wel in als recordinternational
Heeft Winter nooit de aanvoerderband omgehad? Dat betwijfel ik eerlijk gezegd.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Aron Winter; nooit aanvoerder geweest van het Nederlands elftal
Puntje van me tong!!quote:
2 wedstrijdenquote:Op maandag 2 januari 2006 16:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Aron Winter; nooit aanvoerder geweest van het Nederlands elftal
JA! Godverquote:
Natuurlijk! Grote klasse!quote:
Piet Romeinquote:Op maandag 2 januari 2006 17:40 schreef Beschouw het volgende:
Natuurlijk niet.
Nieuw vraagje: Welke Nederlandse voetballer introduceerde de term ‘hondenlul’ in het Nederlandse voetbal? Zelf zegt hij overigens dat hij niet hondenlul, maar onbenul zei tegen scheidsrechter Arie van Gemert.
ADOquote:Op maandag 2 januari 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Dan heb je ze allemaal goed nu.
Welke Nederlandse profclub heeft een ooievaar in het logo?
Jason Van Blerk?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:59 schreef methodmich het volgende:
Is die onvindbaar?
Tong of fanneke weet hem vanavond wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |