antwoord: Hast du eine Stunde?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:21 schreef Radegast het volgende:
Een Duitse journalist vroeg ooit na een wedstrijd aan Beenhakker wat er mis was met het Duitse voetbal.
Wat was het antwoord van Leo? Welke wedstrijd was dat, wat was de uitslag?
En wat gebeurde er twee weken later?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:24 schreef EKterror het volgende:
[..]
antwoord: Hast du eine Stunde?
Wedstrijd Stuttgart-Feyenoord 1-3
2 weken later won Stuttgart met 3-0 in de Kuip waardoor ze toch nog verdergingen in de EC
Guus?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:10 schreef tong80 het volgende:
Welke jonkheer speelde ooit voor de Graafschap ?
Garry de Graaf ?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:10 schreef tong80 het volgende:
Welke jonkheer speelde ooit voor de Graafschap ?
Hans Boskamp ?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
Welke oud-profvoetballer speelt in musicals, werd bekend als Jopie in Oppassen en woont in Dordrecht op een steenworp afstand van mijn werkplek?
Lijkt me wel iets voor Van Hanegemquote:Op woensdag 28 december 2005 16:27 schreef methodmich het volgende:
Die is het natuurlijk Bos81!
Wie speelde een gastrol in een aflevering van Toen Was Geluk Heel Gewoon als zichzelf en liet Feyenoord-shirts wassen door Nel?
Hans van Breukelen,quote:Op woensdag 28 december 2005 16:33 schreef methodmich het volgende:
Willem van Hanegem is correct.
Welke oud-prof presenteerde op TV de quiz "Aanvallen", over voetbal?
Delgado? Speelde ergens in Engeland meen ik.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Nee, niet Kaviedes. Ik zocht een ander.
Jouw antwoord is Henrique Catanha.
Ik wilde idd Delgado weten.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Delgado? Speelde ergens in Engeland meen ik.
Catanha is natuurlijk goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |