*eens*quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:39 schreef voetballer het volgende:
<knip>
ps ; volgens de laatste berichten doet usenet het nog wel
Neem vooral _GEEN_ contact op met Quickhost. Zij kunnen je niet verder helpen!!
Ah,quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:42 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Eweka is inderdaad zeer afhankelijk van FTD.
Sorry de sarcastische pi ontbrakquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:44 schreef Punica het volgende:
[..]
Ah,
Ik zal het morgen tegen me baas zeggen![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:44 schreef Punica het volgende:
[..]
Ah,
Ik zal het morgen tegen me baas zeggen![]()
Binsearch is alleen voor nzb'squote:Op dinsdag 27 december 2005 19:51 schreef Yekx het volgende:
Wat voor alternatieven worden er hier zoal gebruikt nu?
ftn, binsearch andere alternatieven?
ja is waar. ik bedoelde http://www.newzbin.comquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:53 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Binsearch is alleen voor nzb's
Gebruik je die Grabit search functie? Is 't wat?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef Dark_Killah het volgende:
Het beste wat je kunt doen is a.b.ftd enzo in de gaten houden, en zelf a.b.boneless enzo bekijken met grabit, kun je zelf gewoon je dvd's enzo vinden.
eweka heeft een opzegtermijn van een jaar. dus zal het nog wel even duren voordat ze dit merken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:42 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Eweka is inderdaad zeer afhankelijk van FTD.
Dat is wel wat, een aanradertje alleen kan je die maar 4 (?) keer per dag gebruiken, dus kun je het beter combineren met nzb's, dus albums enzo zoek je op op http://www.binsearch.net en die importeer je in grabit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:02 schreef Yekx het volgende:
[..]
Gebruik je die Grabit search functie? Is 't wat?
Het was dus ook sarcastisch bedoelt, en binnen een jaar is FTD echt wel terug, mark my words.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:06 schreef dahei het volgende:
[..]
eweka heeft een opzegtermijn van een jaar. dus zal het nog wel even duren voordat ze dit merken.
Ja zo doe ik het nu ook... Die onbeperkte search functie kost dan extra of zoiets?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:06 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dat is wel wat, een aanradertje alleen kan je die maar 4 (?) keer per dag gebruiken, dus kun je het beter combineren met nzb's, dus albums enzo zoek je op op http://www.binsearch.net en die importeer je in grabit.
Moet je voor betalen per maand inderdaad, net zoals supersearch van NewsLeecher.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:07 schreef Yekx het volgende:
[..]
Ja zo doe ik het nu ook... Die onbeperkte search functie kost dan extra of zoiets?
Daar moet je iets voor betalen geloof ik, staat op shemes.comquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:07 schreef Yekx het volgende:
[..]
Ja zo doe ik het nu ook... Die onbeperkte search functie kost dan extra of zoiets?
Grapje zekerquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:06 schreef dahei het volgende:
[..]
eweka heeft een opzegtermijn van een jaar. dus zal het nog wel even duren voordat ze dit merken.
aha ok is dus ook nog een optie. FTN is dat wat? Iemand ervaring mee?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:08 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Daar moet je iets voor betalen geloof ik, staat op shemes.com
http://shemes.com/index.php?p=usenetservice
Daar zit ik wel bij maar weet je wat het is, al die dingen die daarop stsaan die werden altijd gespot door mensen die het posten voor FTD dus..quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:09 schreef Yekx het volgende:
[..]
aha ok is dus ook nog een optie. FTN is dat wat? Iemand ervaring mee?
ok, zou dus een alternatief kunnen worden... Ga ik me is aanmelden....quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:12 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Daar zit ik wel bij maar weet je wat het is, al die dingen die daarop stsaan die werden altijd gespot door mensen die het posten voor FTD dus..
Ik hoop dat er geen ledenstop is oidquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:13 schreef Yekx het volgende:
[..]
ok, zou dus een alternatief kunnen worden... Ga ik me is aanmelden....
mmm hoop ik ook niet...quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:14 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik hoop dat er geen ledenstop is oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |