abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:14:15 #101
115186 Yekx
it's a mystery
pi_33448027
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:01 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Bericht van de makers van FTD is nu ook te lezen op http://forum.ftd.nu
mmm ok duidelijk bericht. Ik neem gezien het bericht aan dat 1 persoon deze stap heeft gezet?!
All are lunatics, but he who can analyze his delusion is called a philosopher.
pi_33448063
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:14 schreef Yekx het volgende:

[..]

mmm ok duidelijk bericht. Ik neem gezien het bericht aan dat 1 persoon deze stap heeft gezet?!
Yep, de eigenaar/maker van FTD
pi_33448191
En wanneer verwachten we dat het weer gaat werken?

Ik ben toch wel gehecht aan dat programma
'Hoe kan er ooit een wonder gebeuren als je niet in wonderen gelooft?'
pi_33448265
Lijkt me een interessant stukkie software.
Als het weer online is ga ik het zeker proberen.
pi_33448270
quote:
warez + 'hellup tis offline', reden genoeg om dit topic te sluiten
guttegut
pi_33448308
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:11 schreef johnneman het volgende:

[..]

of www.ftaclub.net bijv
http://www.ijsklontje.nl/
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:24:14 #107
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_33448372
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:21 schreef thedude0 het volgende:

[..]

guttegut
typisch GOT
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:24:33 #108
115186 Yekx
it's a mystery
pi_33448383
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:15 schreef Thieske het volgende:

[..]

Yep, de eigenaar/maker van FTD
ok, dan kan ik me er iets bij voorstellen. Wellicht is het handiger voor de werkdruk/stress, beheer etc dat er een gebruikersvereniging oid wordt opgericht? De discussie in de chat ging over het grote aantal updates naar 3.7... Als er, zoals er werd aangegeven, inderdaad 100000 personen of meer intensief gebruik maken van ftd dan lijkt mij een gebruikersvereniging noodzakelijk. Een update moet je bij zoveel gebruikers goed voorbereiden en communiceren. Doe je dit niet dan kan je wachten op commentaar, ook al is het een gratis service. Het feit dat het systeem gratis is is de keuze van de eigenaar/maker.
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:27:01 #109
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_33448478
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:24 schreef Yekx het volgende:

[..]

ok, dan kan ik me er iets bij voorstellen. Wellicht is het handiger voor de werkdruk/stress, beheer etc dat er een gebruikersvereniging oid wordt opgericht? De discussie in de chat ging over het grote aantal updates naar 3.7... Als er, zoals er werd aangegeven, inderdaad 100000 personen of meer intensief gebruik maken van ftd dan lijkt mij een gebruikersvereniging noodzakelijk. Een update moet je bij zoveel gebruikers goed voorbereiden en communiceren. Doe je dit niet dan kan je wachten op commentaar, ook al is het een gratis service. Het feit dat het systeem gratis is is de keuze van de eigenaar/maker.
't is geen democratie daaro, ben je gek. Je gebruikt het, en leeft de regels na, of je gaat ervan weg..
Simple as that.
Een gebruikersvereniging, laat me niet lachen
pi_33448509
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:27 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

't is geen democratie daaro, ben je gek. Je gebruikt het, en leeft de regels na, of je gaat ervan weg..
Simple as that.
klinkt als Fok.
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:28:38 #111
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_33448552
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:27 schreef SlimShady het volgende:

[..]

klinkt als Fok.
Maar zo simpel is het wel, je hoeft niet FTD te gebruiken..
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:29:17 #112
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_33448577
hehe inderdaad, alsof de maker dan een verplichting moet gaan afleggen tegen z'n gebruikers
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:31:01 #113
115186 Yekx
it's a mystery
pi_33448644
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:27 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Simple as that.
Een gebruikersvereniging, laat me niet lachen
Dat snap ik wel , maar dat zal nooit werken. Het systeem wordt gebruikt door veel mensen. Een ontwikkelaar zal dan niet anders kunnen dan luisteren naar die gebruikers. Het systeem is immers voor de gebruikers, zonder hen geen systeem en alleen maar gezeik om iedere aanpassing/verandering. Dit kan je op deze manier nooit redden...misschien een klein besloten clubje van een man of 20 maar zelfs dan is het moeilijk...
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:31:54 #114
19357 Punica
pi_33448675
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:31 schreef Yekx het volgende:

[..]

Dat snap ik wel , maar dat zal nooit werken. Het systeem wordt gebruikt door veel mensen. Een ontwikkelaar zal dan niet anders kunnen dan luisteren naar die gebruikers. Het systeem is immers voor de gebruikers, zonder hen geen systeem en alleen maar gezeik om iedere aanpassing/verandering. Dit kan je op deze manier nooit redden...misschien een klein besloten clubje van een man of 20 maar zelfs dan is het moeilijk...
Wat dacht je van

"ik heb dit gemaakt voor mezelf, en gratis beschikbaar gesteld aan anderen, die gebruiken het zoals ik het gebruik en anders stikken ze 'r maar in?"

sjees, 't blijft nog altijd een vrijwillig HOBBY projectm t'is geen bedrijf.
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:34:15 #115
115186 Yekx
it's a mystery
pi_33448756
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:31 schreef Punica het volgende:

[..]

Wat dacht je van

"ik heb dit gemaakt voor mezelf, en gratis beschikbaar gesteld aan anderen, die gebruiken het zoals ik het gebruik en anders stikken ze 'r maar in?"

sjees, 't blijft nog altijd een vrijwillig HOBBY projectm t'is geen bedrijf.
Dit is een herhaling van feiten. Maar het feit is dat de ontwikkelaar onder de druk van de gebruikers het systseem plat gooit... Hoe voorkom je dit?
pi_33448777
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:09 schreef michelc85 het volgende:
Bericht van FTD SITE

Forum en FTD overbelast. Fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar.
Laat ik maar meteen iets neerzetten hier voordat de geruchten uit de hand lopen:

FTD stopt niet -- maar misschien is dit een mooi moment om voor jezelf te bepalen wat de waarde van FTD is, en hoe je daar mee om gaat. Natuurlijk gaat het om een minderheid van mensen die niet lezen, niet willen lezen en stug blijven volhouden; misschien is het iets van onze moderne nieuwe tijd van "goedgebekte" Nederlanders, maar aangezien ik ook maar een mens ben was vandaag echt de druppel. Zolang FTD nog steeds een vrijwillig en gratis iniatief is, wil en kan ik niet omgaan met een aantal reacties via mail/chat waren mensen verontwaardigd, soms zelfs boos, dingen gaan eisen (gek genoeg blijft iedereen op het forum altijd netjes en beschaafd omdat daar nog een beetje sociale controle heerst ?). Motivatie is een belangrijk iets en is snel om zeep geholpen, ook door minderheden. Een ding is in ieder geval zeker; als FTD weer online komt zullen de teugels hoogstpersoonlijk door mij strak worden aangetrokken -- al was het maar om FTD voort te laten bestaan voor mensen die het wel waarderen. Het is tijd geworden om de "huftermentaliteit" op FTD hard te gaan aanpakken.

Neem vooral _GEEN_ contact op met Quickhost. Zij kunnen je niet verder helpen!!
Mooizo, lijkt me een prima ontwikkeling. Voor eens en altijd bannen. Op FTD zitten op de een of andere manier te veel sociaal compleet onvaardige personen, het type 'houw juh kenkah smoel, kanka megol'. Heb er zelf ook al een aantal via mail gehad. Het begint met een discussie op het forum/in een post en zodra ze hun geduld verliezen krijg je een mailtje waarin je helemaal verrot gescholden wordt.
Maar goed, het is ook een mooie vakantie voor de servers. kunnen ze wat rustiger beginnen als je FTD zonder aankondiging over een week of wat weer aanzet.
Jupiler is goed
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:36:08 #117
19357 Punica
pi_33448848
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:34 schreef Yekx het volgende:

[..]

Dit is een herhaling van feiten. Maar het feit is dat de ontwikkelaar onder de druk van de gebruikers het systseem plat gooit... Hoe voorkom je dit?
Simpel, door niet te zeiken en te accepteren dat een virjwilliger de boel in elkaar schroeft en helemaal niets naar jouw of een andere gebruiker verplicht is.
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:38:17 #118
115186 Yekx
it's a mystery
pi_33448935
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:36 schreef Punica het volgende:

[..]

Simpel, door niet te zeiken en te accepteren dat een virjwilliger de boel in elkaar schroeft en helemaal niets naar jouw of een andere gebruiker verplicht is.
Je snap er geen bal van. Vanuit de ontwikkelaar geredeneerd uiteraard.. Zoals jij aangaf ontwikkelde hij het voor zichzelf..
pi_33448948
Hehe... Hier zaten we op te wachten. Het begon ook wel onvermijdelijk te worden. Maar ik vrees dat de rotte appels hier waarschijnlijj niets van leert, want daar zijn ze te dom voor. En dat is hier boven ook al te lezen...
pi_33448997
Forum en FTD overbelast. Fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar.

Laat ik maar meteen iets neerzetten hier voordat de geruchten uit de hand lopen:

FTD stopt niet -- maar misschien is dit een mooi moment om voor jezelf te bepalen wat de waarde van FTD is, en hoe je daar mee om gaat. Natuurlijk gaat het om een minderheid van mensen die niet lezen, niet willen lezen en stug blijven volhouden; misschien is het iets van onze moderne nieuwe tijd van "goedgebekte" Nederlanders, maar aangezien ik ook maar een mens ben was vandaag echt de druppel. Zolang FTD nog steeds een vrijwillig en gratis iniatief is, wil en kan ik niet omgaan met een aantal reacties via mail/chat waren mensen verontwaardigd, soms zelfs boos, dingen gaan eisen (gek genoeg blijft iedereen op het forum altijd netjes en beschaafd omdat daar nog een beetje sociale controle heerst ?). Motivatie is een belangrijk iets en is snel om zeep geholpen, ook door minderheden. Een ding is in ieder geval zeker; als FTD weer online komt zullen de teugels hoogstpersoonlijk door mij strak worden aangetrokken -- al was het maar om FTD voort te laten bestaan voor mensen die het wel waarderen. Het is tijd geworden om de "huftermentaliteit" op FTD hard te gaan aanpakken.

ps ; volgens de laatste berichten doet usenet het nog wel

Neem vooral _GEEN_ contact op met Quickhost. Zij kunnen je niet verder helpen!!
pi_33449017
Nee, FTD is wel een beetje naief als hij denkt dat dit zal helpen, misschien helpt het tegen een stel maar tegen lang niet allemaal, ik denk dat hij ze beter allemaal kan bannen ofzo
pi_33449028
Ja usenet doet het nog duh
pi_33449058
Wat trouwens wel een interessant gegeven is, is dat commerciele services als eweka en andere usenet providers ontzettend afhankelijk zijn van FTD
Jupiler is goed
pi_33449062
tvp
There's something about Mary-Kate...
pi_33449112
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:40 schreef Aurelium het volgende:
Wat trouwens wel een interessant gegeven is, is dat commerciele services als eweka en andere usenet providers ontzettend afhankelijk zijn van FTD
Eweka is inderdaad zeer afhankelijk van FTD.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')