Daarom lees ik allene maar daar. Ik ben er ook niet vanaf het begin geweest, heb totaal geen idee hoe erg het is en wat ze allemaal doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:07 schreef Yekx het volgende:
[..]
Om zo'n reactie was jij dus daar gebanned... veel te direct![]()
Daar komt het dus op neer.quote:[18:08] <The_Worst|Format_voorbereiden> mensen konden nier meer elke 10 minuten updaten en hebben zitten klagen in de chat
[18:08] <The_Worst|Format_voorbereiden> en ftd vond het genoeg en nu tijdelijk een rustperiode
Niet jijquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:06 schreef flipjevandejam het volgende:
Jemig, je komt wel echt overal dezelfde mensen tegen zeg...sjowhan
Die staat ook uit heb ik vernomenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:16 schreef budha het volgende:
Bij mij werkt de chat uberhaupt niet. Of bedoelen jullie niet de Chat knop in FTD zelf?
Heb jij dan nog wel contact met de FTD jongens en meisjes?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die staat ook uit heb ik vernomen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:24 schreef budha het volgende:
[..]
Heb jij dan nog wel contact met de FTD jongens en meisjes?
Gelukkig is Fok! wel altijd doorgegaan ondanks het vele gezeik over de traagheid en de nieuwe vormgeving.
Yep, maar niet via de chatknop meerquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:25 schreef thedude0 het volgende:
chat werkt gewoon nog hoor
Uhuh, het zou echt niet opbouwend zijn geweest.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:26 schreef kree het volgende:
De chat van ftd doet het nog steeds:
http://www.leechradio.com/ftdhulp/index.php
Kijk wel uit want je bent zo gebanned als je iets zegt wat ze ook maar een klein beetje als (opbouwende) kritiek opvatten.
ik geloof a toen ik dat zeiquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Uhuh, het zou echt niet opbouwend zijn geweest.
Wat was je nick aldaar?
FTD is tijdelijk stuk, 't zal echt wel weer gaan werken, maar denk niet binnen een avondquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:34 schreef JohanV. het volgende:
dit is echt heel erg jammer. ik postte zelf al geen content meer vanwege de grote bek die je ook nog eens kreeg van users. jammer, heel jammer dit al zijn er wel alternatieven. helaas nog geen ander stukje software tegengekomen wat zo fijn werkte!
ja dat begrijp ik, maar het is triest dat het misschien down is vanwege sommige users ook.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
FTD is tijdelijk stuk, 't zal echt wel weer gaan werken, maar denk niet binnen een avond
't is down vanwege sommige users..quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:36 schreef JohanV. het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik, maar het is triest dat het misschien down is vanwege sommige users ook.
Het verbaast me eigenlijk dat ze dit zich zo aantrekken. Je weet dat er tussen de massa altijd eikels bevinden en dat die zich, door hun gebrek aan sociale vaardigheden, luider laten horen dan anderen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't is down vanwege sommige users..
Bericht van de makers van FTD is nu ook te lezen op http://forum.ftd.nuquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:57 schreef budha het volgende:
[..]
Het verbaast me eigenlijk dat ze dit zich zo aantrekken. Je weet dat er tussen de massa altijd eikels bevinden en dat die zich, door hun gebrek aan sociale vaardigheden, luider laten horen dan anderen.
Ik zag ook veel lofbetuigingen. En ik neem aan dat men van FTD weet dat veel mensen heel blij zijn met de nieuwe versie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |