Aangezien het forum niet te bereiken is, is er verder nog geen informatie bekend.quote:FTD is voorlopig niet meer. We nemen even een rust periode -- zelfs de mensen met het meeste geduld kunnen niet altijd meer begrip opbrengen.
Bron?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:30 schreef Ra-z het volgende:
Ze zijn overbelast door de kerstdrukte. en zo snel mogelijk weer terug..
Maar dit staat er ook:quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:34 schreef dahei het volgende:
Druk maar op een artikel in het programma ftd 3.7 (ftd 3.6.x ligt er al sinds een paar dagen uit omdat ze een update hebben uitgevoerd). De tekst die hier boven staat is letterlijk overgenomen.
Als je de forum button aanklikt... opgelost dusquote:Forum en FTD overbelast. Fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar.
Neem vooral _GEEN_ contact op met Quickhost. Zij kunnen je niet verder helpen!!
Ik krijg die melding nog steeds als ik in v3.7 op update klikquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:35 schreef dahei het volgende:
Hmmm. Nu krijg ik die melding niet meer... Misschien hebben ze zich bedacht:?
Ik kreeg die melding in het programma, dus niet in het forum...quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:29 schreef Tomaz het volgende:
Waarschijnlijk alleen 't forumgedeelte dat ff plat gaat dan. Niks aan de hand dus
Waar en hoe precies?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:38 schreef plopje het volgende:
ftd is voorlopig niet meer,we nemen voorlopig een rustperiode -- zelfs de mensen met het meeste geduld kunnen niet altijd meer begrip opbrengen. <--- deze melding krijg ik te zien nu
op het forum.quote:
Persoonlijk vond ik dat er te weinig categorien in zaten. Maar om nu te zeggen dat het huidige beter is... Ik mis nog steeds "series" en voor de consoles is er nog maar één categorie...quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:36 schreef Leffe48 het volgende:
Hoe vinden jullie die nieuwe versie trouwens?
Ik heb echt een tijd lopen kutten met die filters, ze waren steeds niet naar mijn zin.
Naar mijn mening zitten er veelsteveel categoriën in.
Dat krijg ik, maar vorige keer dat ik dat probeerde deed hij het na 15 minuten weer dus dat maakt verder niet zoveel uit.quote:Forum en FTD overbelast. Fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar.
Neem vooral _GEEN_ contact op met Quickhost. Zij kunnen je niet verder helpen!
Das toch meer werkquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:43 schreef johnneman het volgende:
er zijn toch zat andere forums? en anders zoek je gewoon met een zoekmachine naar files
zie mijn bericht hierbovenquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:42 schreef Dark_Killah het volgende:
Dikke bullshit echt, waarom zou FTD het allemaal offline gooien als hij net de nieuwe FTD (FTD v3.7) online heeft geholpen, dat zou toch nergens op slaan.
Ik hoop echt dat je gelijk hebt. FTD is toch wel hét aankondigingsforum voor newsgroups.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:42 schreef Dark_Killah het volgende:
Dikke bullshit echt, waarom zou FTD het allemaal offline gooien als hij net de nieuwe FTD (FTD v3.7) online heeft geholpen, dat zou toch nergens op slaan.
[..]
Dat krijg ik, maar vorige keer dat ik dat probeerde deed hij het na 15 minuten weer dus dat maakt verder niet zoveel uit.
http://www.ftn2day.nlquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:44 schreef plopje het volgende:
er was toch ook een site waar je geposte file`s kan terug vinden?
Nee, jij bent een huilie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:52 schreef kree het volgende:
ja hoor, ik ben gebanned van de chat.
stel huilies daarzo
De categoriën die er standaard in zitten zijn slechts als uitgangspunt toegevoegd. Je kunt het helemaal inrichten zoals je zelf wilt. De standaard categoriën kun je ook gewoon aanpassen of verwijderen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:40 schreef dahei het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik dat er te weinig categorien in zaten. Maar om nu te zeggen dat het huidige beter is... Ik mis nog steeds "series" en voor de consoles is er nog maar één categorie...
Ja precies.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, jij bent een huilie.
Je programma doet 't niet en daarom ga jij lopen zeuren in de chat.
Omdat (net zoals bij kree) je hebt lopen huilen om je gratis indexeringsprogramma het even niet doet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:55 schreef Yekx het volgende:
ik ben eveneens gebanned van de chat. Heb FTD altijd gesteund maar dit slaat werkelijk helemaal nergens op. Waarom niet gewoon een normale uitleg. Erg zielig dit....
Hoe weet jij dat? Praat geen poep man... ik ben ook gebanned ging helemaal nergens over, helemaal geen gezeur...lange tenen hebben ze daar...deze chat ging over het functioneren van de nieuwe versie... mag je dan niks zeggen? Van fouten en problemen kan je alleeen maar leren... Het is toch kleuterschoool?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, jij bent een huilie.
Je programma doet 't niet en daarom ga jij lopen zeuren in de chat.
Als je om uitleg vraagt waarom het offline is gehaald wordt je gebanned. Dat slaat helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat (net zoals bij kree) je hebt lopen huilen om je gratis indexeringsprogramma het even niet doet.
Grow up!
Ja, maar ze zijn het zat van mensen die even hun mening geven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
Gelul, ik liep niet te zeuren. Ik gaf alleen me mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |