Aangezien het forum niet te bereiken is, is er verder nog geen informatie bekend.quote:FTD is voorlopig niet meer. We nemen even een rust periode -- zelfs de mensen met het meeste geduld kunnen niet altijd meer begrip opbrengen.
Bron?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:30 schreef Ra-z het volgende:
Ze zijn overbelast door de kerstdrukte. en zo snel mogelijk weer terug..
Maar dit staat er ook:quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:34 schreef dahei het volgende:
Druk maar op een artikel in het programma ftd 3.7 (ftd 3.6.x ligt er al sinds een paar dagen uit omdat ze een update hebben uitgevoerd). De tekst die hier boven staat is letterlijk overgenomen.
Als je de forum button aanklikt... opgelost dusquote:Forum en FTD overbelast. Fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar.
Neem vooral _GEEN_ contact op met Quickhost. Zij kunnen je niet verder helpen!!
Ik krijg die melding nog steeds als ik in v3.7 op update klikquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:35 schreef dahei het volgende:
Hmmm. Nu krijg ik die melding niet meer... Misschien hebben ze zich bedacht:?
Ik kreeg die melding in het programma, dus niet in het forum...quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:29 schreef Tomaz het volgende:
Waarschijnlijk alleen 't forumgedeelte dat ff plat gaat dan. Niks aan de hand dus
Waar en hoe precies?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:38 schreef plopje het volgende:
ftd is voorlopig niet meer,we nemen voorlopig een rustperiode -- zelfs de mensen met het meeste geduld kunnen niet altijd meer begrip opbrengen. <--- deze melding krijg ik te zien nu
op het forum.quote:
Persoonlijk vond ik dat er te weinig categorien in zaten. Maar om nu te zeggen dat het huidige beter is... Ik mis nog steeds "series" en voor de consoles is er nog maar één categorie...quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:36 schreef Leffe48 het volgende:
Hoe vinden jullie die nieuwe versie trouwens?
Ik heb echt een tijd lopen kutten met die filters, ze waren steeds niet naar mijn zin.
Naar mijn mening zitten er veelsteveel categoriën in.
Dat krijg ik, maar vorige keer dat ik dat probeerde deed hij het na 15 minuten weer dus dat maakt verder niet zoveel uit.quote:Forum en FTD overbelast. Fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar.
Neem vooral _GEEN_ contact op met Quickhost. Zij kunnen je niet verder helpen!
Das toch meer werkquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:43 schreef johnneman het volgende:
er zijn toch zat andere forums? en anders zoek je gewoon met een zoekmachine naar files
zie mijn bericht hierbovenquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:42 schreef Dark_Killah het volgende:
Dikke bullshit echt, waarom zou FTD het allemaal offline gooien als hij net de nieuwe FTD (FTD v3.7) online heeft geholpen, dat zou toch nergens op slaan.
Ik hoop echt dat je gelijk hebt. FTD is toch wel hét aankondigingsforum voor newsgroups.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:42 schreef Dark_Killah het volgende:
Dikke bullshit echt, waarom zou FTD het allemaal offline gooien als hij net de nieuwe FTD (FTD v3.7) online heeft geholpen, dat zou toch nergens op slaan.
[..]
Dat krijg ik, maar vorige keer dat ik dat probeerde deed hij het na 15 minuten weer dus dat maakt verder niet zoveel uit.
http://www.ftn2day.nlquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:44 schreef plopje het volgende:
er was toch ook een site waar je geposte file`s kan terug vinden?
Nee, jij bent een huilie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:52 schreef kree het volgende:
ja hoor, ik ben gebanned van de chat.
stel huilies daarzo
De categoriën die er standaard in zitten zijn slechts als uitgangspunt toegevoegd. Je kunt het helemaal inrichten zoals je zelf wilt. De standaard categoriën kun je ook gewoon aanpassen of verwijderen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:40 schreef dahei het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik dat er te weinig categorien in zaten. Maar om nu te zeggen dat het huidige beter is... Ik mis nog steeds "series" en voor de consoles is er nog maar één categorie...
Ja precies.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, jij bent een huilie.
Je programma doet 't niet en daarom ga jij lopen zeuren in de chat.
Omdat (net zoals bij kree) je hebt lopen huilen om je gratis indexeringsprogramma het even niet doet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:55 schreef Yekx het volgende:
ik ben eveneens gebanned van de chat. Heb FTD altijd gesteund maar dit slaat werkelijk helemaal nergens op. Waarom niet gewoon een normale uitleg. Erg zielig dit....
Hoe weet jij dat? Praat geen poep man... ik ben ook gebanned ging helemaal nergens over, helemaal geen gezeur...lange tenen hebben ze daar...deze chat ging over het functioneren van de nieuwe versie... mag je dan niks zeggen? Van fouten en problemen kan je alleeen maar leren... Het is toch kleuterschoool?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, jij bent een huilie.
Je programma doet 't niet en daarom ga jij lopen zeuren in de chat.
Als je om uitleg vraagt waarom het offline is gehaald wordt je gebanned. Dat slaat helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat (net zoals bij kree) je hebt lopen huilen om je gratis indexeringsprogramma het even niet doet.
Grow up!
Ja, maar ze zijn het zat van mensen die even hun mening geven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
Gelul, ik liep niet te zeuren. Ik gaf alleen me mening.
Snel postings vinden die op nieuwsgroepen zijn gepost..quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:56 schreef Ro�a� het volgende:
wat doe je met een newsgroupaankondigingsforumoftewel wat doet FTD?
Ik zie dit soort dingen regelmatig terugkomen bij bepaalde projecten. De (potentiele) users zijn tegenwoordig niet echt netjes meer in hun communicatie toe naar mensen die het projext onderhouden. Zien bepaalde functies als een "recht" en eisen vaak met gebruik van krachttermen dat de ontwikkelaars dingen doen of laten...quote:-- zelfs de mensen met het meeste geduld kunnen niet altijd meer begrip opbrengen.
Moet je vooral doen..quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:59 schreef kree het volgende:
even een anon proxy zoeken
kan ik de chat weer in
Soort hottopics maar dan voor nieuwsgroepen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Snel postings vinden die op nieuwsgroepen zijn gepost..
Moet je geen chat en forum openen. Wat een onzin...quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:58 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn het zat van mensen die even hun mening geven.
Kappen dus.
Daar komt het wel op neer ja, maar veel uitgebreider, en het wordt up-to-date gehouden DOOR en VOOR users.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:00 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
Soort hottopics maar dan voor nieuwsgroepen?
De uitleg is dat ze het te druk kregen, er te veel gezeurd werd en het forum en ftd overbelast zijn. Wat wil je nog meer weten?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:58 schreef kree het volgende:
[..]
Als je om uitleg vraagt waarom het offline is gehaald wordt je gebanned. Dat slaat helemaal nergens op.
Het maakt me niks uit dat het programma het niet doet. Maar ze mogen toch wel gewoon uitleg geven waarom ipv dat zielige bericht van ze.
Het is de manier waaróp je je mening geeft, en bij hem was het een beetje té zeurderig en daar hadden ze bij FTD genoeg van (van zeikers enzovoorts), dus wat ga je dan niet doen zeiken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:01 schreef Yekx het volgende:
Moet je geen chat en forum openen. Wat een onzin...
Ik zal altijd mijn mening blijven geven... niemand die me daarvan zal weerhouden...
Check > http://www.newzbin.comquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:00 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
Wat gebeurd er met je naam als je gequote wordtquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:00 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
Niet veel goeds.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat gebeurd er met je naam als je gequote wordt
ahum, zeurderig, als ze dat al zeurderig vinden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:02 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Het is de manier waaróp je je mening geeft, en bij hem was het een beetje té zeurderig en daar hadden ze bij FTD genoeg van (van zeikers enzovoorts), dus wat ga je dan niet doen zeiken.
Snap je?
Dat ben ik met je eens... ik gaf mijn mening op een zeer nederige manier en ook ik kreeg een ban...Heb ftd zelfs financieel gesteunt...dit is echt te gek voor woorden op deze manier zonder enig overleg/info. ERg vreemd allemaal..quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:02 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Het is de manier waaróp je je mening geeft, en bij hem was het een beetje té zeurderig en daar hadden ze bij FTD genoeg van (van zeikers enzovoorts), dus wat ga je dan niet doen zeiken.
Snap je?
Neenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:06 schreef bbfakir het volgende:
Bij mij zin er allemaal kudos af. In 3.6.4 en in 3.7.![]()
Gehackt?
Waarde hechten aan Kudo'squote:Op dinsdag 27 december 2005 18:06 schreef bbfakir het volgende:
Bij mij zin er allemaal kudos af. In 3.6.4 en in 3.7.![]()
Gehackt?
Om zo'n reactie was jij dus daar gebanned... veel te directquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:05 schreef Dark_Killah het volgende:
Ja wat dan? Ze vinden hem blijkbaar zeurderig. PUNT jij gebruikt hun service, en als je het er niet mee eens bent ga je maar wat anders zoeken. Nu verkeer jij je in een positie waarin je het voor een heleboel anderen verziekt.
Daarom lees ik allene maar daar. Ik ben er ook niet vanaf het begin geweest, heb totaal geen idee hoe erg het is en wat ze allemaal doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:07 schreef Yekx het volgende:
[..]
Om zo'n reactie was jij dus daar gebanned... veel te direct![]()
Daar komt het dus op neer.quote:[18:08] <The_Worst|Format_voorbereiden> mensen konden nier meer elke 10 minuten updaten en hebben zitten klagen in de chat
[18:08] <The_Worst|Format_voorbereiden> en ftd vond het genoeg en nu tijdelijk een rustperiode
Niet jijquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:06 schreef flipjevandejam het volgende:
Jemig, je komt wel echt overal dezelfde mensen tegen zeg...sjowhan
Die staat ook uit heb ik vernomenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:16 schreef budha het volgende:
Bij mij werkt de chat uberhaupt niet. Of bedoelen jullie niet de Chat knop in FTD zelf?
Heb jij dan nog wel contact met de FTD jongens en meisjes?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die staat ook uit heb ik vernomen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:24 schreef budha het volgende:
[..]
Heb jij dan nog wel contact met de FTD jongens en meisjes?
Gelukkig is Fok! wel altijd doorgegaan ondanks het vele gezeik over de traagheid en de nieuwe vormgeving.
Yep, maar niet via de chatknop meerquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:25 schreef thedude0 het volgende:
chat werkt gewoon nog hoor
Uhuh, het zou echt niet opbouwend zijn geweest.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:26 schreef kree het volgende:
De chat van ftd doet het nog steeds:
http://www.leechradio.com/ftdhulp/index.php
Kijk wel uit want je bent zo gebanned als je iets zegt wat ze ook maar een klein beetje als (opbouwende) kritiek opvatten.
ik geloof a toen ik dat zeiquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Uhuh, het zou echt niet opbouwend zijn geweest.
Wat was je nick aldaar?
FTD is tijdelijk stuk, 't zal echt wel weer gaan werken, maar denk niet binnen een avondquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:34 schreef JohanV. het volgende:
dit is echt heel erg jammer. ik postte zelf al geen content meer vanwege de grote bek die je ook nog eens kreeg van users. jammer, heel jammer dit al zijn er wel alternatieven. helaas nog geen ander stukje software tegengekomen wat zo fijn werkte!
ja dat begrijp ik, maar het is triest dat het misschien down is vanwege sommige users ook.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
FTD is tijdelijk stuk, 't zal echt wel weer gaan werken, maar denk niet binnen een avond
't is down vanwege sommige users..quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:36 schreef JohanV. het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik, maar het is triest dat het misschien down is vanwege sommige users ook.
Het verbaast me eigenlijk dat ze dit zich zo aantrekken. Je weet dat er tussen de massa altijd eikels bevinden en dat die zich, door hun gebrek aan sociale vaardigheden, luider laten horen dan anderen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't is down vanwege sommige users..
Bericht van de makers van FTD is nu ook te lezen op http://forum.ftd.nuquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:57 schreef budha het volgende:
[..]
Het verbaast me eigenlijk dat ze dit zich zo aantrekken. Je weet dat er tussen de massa altijd eikels bevinden en dat die zich, door hun gebrek aan sociale vaardigheden, luider laten horen dan anderen.
Ik zag ook veel lofbetuigingen. En ik neem aan dat men van FTD weet dat veel mensen heel blij zijn met de nieuwe versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |