abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33474594
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:53 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Die moet ik onthouden voor m'n studie.

"Nee hoor, ik heb het niet fout, mijn antwoord was slechts een indicatie."
Oke de BMI-schaal is absoluut fout en waardeloos. Nou je zin?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33474602
Mager: die ene van desperate housewives en vele fotomoddelen etc (lang, dun, afgetraind soms)
Slank: Rory van the Gillmore Girls
Mollig: Renee Zellweger
Dik: Sugerlee Hooper

Val zelf in de categorie van Rory
pi_33474639
Spiermassa en bot kunnen wel degelijk een groot verschil maken. En BMI werkt slechts kwadratisch, dus er wordt helemaal niet specifiek rekening gehouden met bot. Slechts met alle massa bij elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2005 16:57:00 ]
pi_33474689
En wat wil je nou zeggen? Vrouwen zijn niet gespierd?

Kan wel ff voor je googlen...
pi_33474701
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:55 schreef sweetgirly het volgende:
Mager: die ene van desperate housewives en vele fotomoddelen etc (lang, dun, afgetraind soms)
Slank: Rory van the Gillmore Girls
Mollig: Renee Zellweger
Dik: Sugerlee Hooper

Val zelf in de categorie van Rory
Renee Zellweger mollig? Dus niet.. misschien voor Briget Jones, maar normaal gesproken niet hoor. Kijk anders Me, Myself & Irene maar eens. Overigens vind ik d'r in Bridget Jones ook nog niet onder de noemer 'mollig' vallen eigenlijk.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33474732
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:57 schreef Toeps het volgende:
En wat wil je nou zeggen? Vrouwen zijn niet gespierd?

Kan wel ff voor je googlen...
Inderdaad. Vrouwen die dat wel zijn staan strak van de anabolen. En daarvoor geldt de schaal dan uiteraard ook niet.
pi_33474771
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:56 schreef Toeps het volgende:
Spiermassa en bot kunnen wel degelijk een groot verschil maken. En BMI werkt slechts kwadratisch, dus er wordt helemaal niet specifiek rekening gehouden met bot. Slechts met alle massa bij elkaar.
Daarom houdt de schaal ook steeds een spectrum aan lengtes en maten aan. Als je 2 mensen van dezelfde lengte hebt heeft de een echt geen 5 KG meer bot als de ander
pi_33474803
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:58 schreef American_Nightmare het volgende:

Renee Zellweger mollig? Dus niet.. misschien voor Briget Jones, maar normaal gesproken niet hoor. Kijk anders Me, Myself & Irene maar eens. Overigens vind ik d'r in Bridget Jones ook nog niet onder de noemer 'mollig' vallen eigenlijk.
In Bridget Jones dan idd.
Maar kwam vandaag een foto van haar tegen, en

Wou je haar in BJ slank noemen dan?
Dan hebben ze het niet goed gedaan. Ze is niet supermollig, maar wel wat.
Simpel.
pi_33474875
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:54 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]
Vrouwen zetten sowieso nauwelijks spiermassa aan.
Ik zou zeggen .. voel es aan een meisje dat veel sport ...
  woensdag 28 december 2005 @ 17:05:32 #185
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33474934
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:03 schreef WAT het volgende:

[..]

Het is zo dat vrouwen van nature minder spierontwikkeling hebben dan mannen. Voor vrouwen en mannen geldt echter beiden dat ze zullen moeten trainen voor een serieuze spieropbouw. Bij vrouwen gaat het hooguit iets trager dan bij mannen wanneer er getrained wordt.
pi_33474956
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het is zo dat vrouwen van nature minder spierontwikkeling hebben dan mannen. Voor vrouwen en mannen geldt echter beiden dat ze zullen moeten trainen voor een serieuze spieropbouw. Bij vrouwen gaat het hooguit iets trager dan bij mannen wanneer er getrained wordt.
Niet alleen trager. Ze kunnen zonder hulpmiddelen onmogelijk veel spiermassa winnen. Zie www.dutchbodybuilding.com voor meer info hierover.
pi_33474971
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:03 schreef WAT het volgende:

[..]

Die zal minder vet hebben en daardoor gespierder lijken.
pi_33474974
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ja, maar "nauwelijks spiermassa" vind ik weer het andere uiterste ...
  woensdag 28 december 2005 @ 17:08:19 #189
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33475006
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:06 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Niet alleen trager. Ze kunnen zonder hulpmiddelen onmogelijk veel spiermassa winnen. Zie www.dutchbodybuilding.com voor meer info hierover.
Wat noem je "veel" spiermassa?
pi_33475021
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:07 schreef WAT het volgende:

[..]

Nauwelijks spiermassa aanzetten (bijkrijgen dus) zei ik. Dat is een feit.
pi_33475053
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:08 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat noem je "veel" spiermassa?
In dit verhaal vind ik 5 kilo bijv veel, omdat dat de BMI-schaal in de war zou schoppen.
  woensdag 28 december 2005 @ 17:09:48 #192
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33475056
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:07 schreef WAT het volgende:

[..]

Het ligt er aan hoe je het bekijkt. Een man kan van nature een redelijke spiermassa hebben, terwijl de meeste vrouwen er flink aan zullen moeten werken. Ik ken zelf echter ook wel vrouwen die imo niet in de categorie "nauwelijks spiermassa" vallen, en die er niet veel bijzonders voor hebben gedaan.
  woensdag 28 december 2005 @ 17:10:31 #193
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33475080
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:09 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

In dit verhaal vind ik 5 kilo bijv veel, omdat dat de BMI-schaal in de war zou schoppen.
Is 5 kilo niet ongeveer het natuurlijke verschil in spierbouw tussen (een ongetrainde) man en vrouw?
pi_33475145
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:00 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Daarom houdt de schaal ook steeds een spectrum aan lengtes en maten aan. Als je 2 mensen van dezelfde lengte hebt heeft de een echt geen 5 KG meer bot als de ander
Dat vraag ik me dus al af, maar ik weet dan niet zo veel van bot af dus misschien is het wel veel lichter danik het me voorstel. Maar, stel, ik ben 5 centimeter breder dan iemand anders van mijn lengte. Dan betekent dat niet alleen dat ik meer bot heb, maar ook langere/meer spieren (bijv. mijn borstkas is ook groter, en daar zitten erg veel spieren en dingen), mijn longen zijn mss./ws. groter, ik zal mss. wat meer bloed bevatten, enz. Ik denk dat wanneer je 5 willekeurige centimeters in de breedte van iemand gaat wegen je best wel aan vijf kilo komt hoor. Misschien nog wel meer ook.
Sanity is (not) statistical
pi_33475202
Hoofden kunnen ook erg zwaar wegen
pi_33475242
Ik heb net mijn hoofd gewogen, omdat ik me afvroeg hoeveel het woog. Ik kwam op 5,1 kilo, maar ik moest daarvoor wel m'n hoofd een beetje optillen om op het schermpje te kunnen kijken. Niet echt handig =P Enfin, onthoofding is dus ook niet de oplossing voor mijn overgewicht. ;-)
Sanity is (not) statistical
pi_33475403
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:15 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb net mijn hoofd gewogen, omdat ik me afvroeg hoeveel het woog. Ik kwam op 5,1 kilo, maar ik moest daarvoor wel m'n hoofd een beetje optillen om op het schermpje te kunnen kijken. Niet echt handig =P Enfin, onthoofding is dus ook niet de oplossing voor mijn overgewicht. ;-)
lol

Ik heb een klein hoofd , dus bij mij komen die kilo's ook al niet daarvandaan.
Moet het van mijn billen hebben denk, want voor de rest ben ik dus fijngebouwd in vergelijking dan.

damn, volgens mij weegt mijn bud nog zwaarder dan mijn hoofd , das erg
pi_33475430
Om nog maar eens wat meningen te horen

edit - linken mocht niet

Dik? Vet? Stevig?

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2005 17:28:07 ]
pi_33475496
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:23 schreef Razztwizzle het volgende:

[afbeelding]
Slank? Volslank?
Volslank vlammetje
quote:
[afbeelding]
Dik? Vet? Stevig?
1e foto: volslank/stevig , niet dik/vet, vind ik (dan)
pi_33475580

Dit vind ik mooi volslank dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')