abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33470675
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:36 schreef PirE het volgende:

[..]

Er zijn ook coupes voor blanken hoor. Je bent vast in de verkeerde coupé gestapt
*Apartheid ruikt
pi_33470765
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:36 schreef PirE het volgende:

[..]

Er zijn ook coupes voor blanken hoor. Je bent vast in de verkeerde coupé gestapt
Ah !
Die coupés waar je de mensen vind die altijd over stank e.d. klagen...

Tsja, wat wil je ook als je de hele dag met je neus in de lucht loopt.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33470779
Ik zit zo vaak in de metro ... in Rotterdam.
(wel meer op werktijden) maar toch ... ik heb dat nog nooit echt meegemaakt geloof ik Ik denk dat het sterk overdreven is.

En dan nog ... waar je op let? Ik vind ´s avonds die gore stinkjunks veel erger ... en dan maakt het echt niet uit wat voor kleur ze hebben. Allemaal even vervelend en vies.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
  woensdag 28 december 2005 @ 14:58:54 #94
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_33470996
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:51 schreef Mabelle het volgende:
Ik zit zo vaak in de metro ... in Rotterdam.
(wel meer op werktijden) maar toch ... ik heb dat nog nooit echt meegemaakt geloof ik Ik denk dat het sterk overdreven is.

Je geeft zelf al aan dat je niet buiten de werktijden in de metro zit.

En dan nog ... waar je op let? Ik vind ´s avonds die gore stinkjunks veel erger ... en dan maakt het echt niet uit wat voor kleur ze hebben. Allemaal even vervelend en vies.

Dit is een andere discussie. Ik heb er verder geen waardeoordeel over gegeven. En waar ik op let? Dat hoeft niet eens, je wordt er direct mee geconfronteerd.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_33471041
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:40 schreef LENUS het volgende:
Ik kom nooit in Rotterdam, maar vandaag moest ik er toevallig een keer zijn. Enfin, ik stapte in Rotterdam-Alexander op de metro opweg naar mijn eindbestemming. Na een aantal haltes besloot ik eens goed om me heen te kijken en zag tot mijn grote verbazing dat ik in een volle coupé (met pakweg 20 a 25 donkere mensen) de enige blanke was. Ik ben wel wat gewend aangezien ik ook wel eens in Amsterdam vertoef, maar dit had ik nog nooit meegemaakt. Het was een hele rare gewaarwording kan ik jullie vertellen.
Es kijken wat je dan doet als ik keihard 'BOE' roep als ik naast je zit. Ik weet hoe je naam heet en ik weet hoe je huis woont!
pi_33471074
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:08 schreef heiden6 het volgende:
Lekker boeiend ook verder, daar let ik nooit op in de metro of de tram.
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  woensdag 28 december 2005 @ 15:04:05 #97
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_33471152
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:00 schreef Yodaah het volgende:

[..]

Es kijken wat je dan doet als ik keihard 'BOE' roep als ik naast je zit. Ik weet hoe je naam heet en ik weet hoe je huis woont!
Dat heeft er weinig mee te maken. Ik heb me hoe dan ook geen moment onveilig gevoeld, of van dien aard. Maar ik ben dan ook niet bang uitgevallen, voor andere mensen kan het intimiderend overkomen.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_33471362
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:58 schreef LENUS het volgende:
Ik heb er verder geen waardeoordeel over gegeven.
Oh, jawel hoor:
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:52 schreef LENUS het volgende:

[..]

Dus jij vindt het een doodgewone situatie? Misschien moet JIJ eens wakker worden
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_33471563
vraagje aan TS: stel nou dat je tussen alleen maar mensen van spaanse afkomst had gezeten? of jugoslavische? had je het dan ook bizar gevonden. en een topic erover geopend ?

ik denk van niet...en dat maakt je zo wereldvreemd/xenofobistisch
  woensdag 28 december 2005 @ 15:22:50 #100
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_33471781
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:16 schreef BennyNL het volgende:
vraagje aan TS: stel nou dat je tussen alleen maar mensen van spaanse afkomst had gezeten? of jugoslavische? had je het dan ook bizar gevonden. en een topic erover geopend ?

Juist, dan had ik het ook vreemd gevonden.

Kijk, daar gaan we weer, je stelt de vraag en vult hem zelf in. Beetje jammer dit, eerst proberen in een wereldvreemd/xenofoob hokje te stoppen en daarna gaan wijzen.
pi_33471909
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:34 schreef DaveM het volgende:

[..]

voor jou misschien niet, voor anderen wel.
ik vind het absoluut geen leuke ontwikkeling dat Rotterdam in hoog tempo van kleur verschiet.
het is hier nog altijd Europa en geen Afrika of Aruba.
Jah, iedereen moet in z'n eigen landje blijven

Sodemieter toch eens op neukert.
Nederlandert is altijd al een land geweest met veel culturen, evenals over de hele wereld nederlanders te vinden zijn. Half australie zit vol met nederlanders, we hadden over de halve wereld colonie's, in zuid-afrika heeft het merendeel van de blanken ook een nederlandse achtergrond. Moeten die ook allemaal terug dan?
Dat gehuil altijd over veel gekleurden in nederland, de tijd van blank in europa en zwart in afrika is nu wel zo'n beetje voorbij.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  woensdag 28 december 2005 @ 15:27:29 #102
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_33471938
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Nederlandert is altijd al een land geweest met veel culturen, evenals over de hele wereld nederlanders te vinden zijn. Half australie zit vol met nederlanders, we hadden over de halve wereld colonie's, in zuid-afrika heeft het merendeel van de blanken ook een nederlandse achtergrond. Moeten die ook allemaal terug dan?
Dat gehuil altijd over veel gekleurden in nederland, de tijd van blank in europa en zwart in afrika is nu wel zo'n beetje voorbij.
opgelost, slotje
pi_33471958
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:16 schreef BennyNL het volgende:

Probeer je de omgekeerde situatie maar eens voor te stellen, dat Marokko (of waar je ook vandaan komt) overspoeld wordt door Europeanen die langzaam maar zeker de boel overnemen, een hoop overlast en criminaliteit veroorzaken, enz.

Dan zou je wel anders piepen!
pi_33472013
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:27 schreef DaveM het volgende:

[..]

Probeer je de omgekeerde situatie maar eens voor te stellen, dat Marokko (of waar je ook vandaan komt) overspoeld wordt door Europeanen die langzaam maar zeker de boel overnemen, een hoop overlast en criminaliteit veroorzaken, enz.

Dan zou je wel anders piepen!
Zoiets als zuid-afrika, australie, america.....
Fiets
  woensdag 28 december 2005 @ 15:29:56 #105
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_33472033
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Zoiets als zuid-afrika, australie, america.....
Jij ook hier in dit kut-topic?
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_33472060
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:29 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Jij ook hier in dit kut-topic?
ik rel altijd in dit soort kuttopics

Ik zat vandaag ook in de metro in rotterdam, daar waren ook negers

Heb jij vandaag nog negers gezien dan?
Fiets
pi_33472093
Het viel mij ook op toen ik een keertje 's avonds vanaf centraal de metro pakte. Alleen maar negers en djeballas en niemand sprak nederlands
wat een kutuser ben ik toch eigenlijk
  woensdag 28 december 2005 @ 15:32:17 #108
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_33472100
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

woensdag 28 december 2005 @ 15:36:04 #109
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_33472213
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

ik rel altijd in dit soort kuttopics

Heb jij vandaag nog negers gezien dan?
Eerlijk gezegd heb ik vandaag nog geen negers gezien op de route van huis naar werk en op mijn werk.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_33472431
quote:

[..]

Nederlandert is altijd al een land geweest met veel culturen
Europese culturen ja.
quote:
Vind jij ja.
Beetje respect voor andermans mening zou geen kwaad kunnen.
Ik respecteer toch ook jouw "de wereld moet 1 grote smeltkroes van culturen worden" mening?
pi_33472676
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:42 schreef DaveM het volgende:

[..]

Europese culturen ja.
[..]

Vind jij ja.
Beetje respect voor andermans mening zou geen kwaad kunnen.
Ik respecteer toch ook jouw "de wereld moet 1 grote smeltkroes van culturen worden" mening?
Jammer dat je te laat bent met je droom van een wit nederland.
Fiets
  woensdag 28 december 2005 @ 18:09:36 #112
92039 A.J.
His Royal Dudeness
pi_33476573
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:31 schreef harteloos het volgende:
Het viel mij ook op toen ik een keertje 's avonds vanaf centraal de metro pakte. Alleen maar negers en djeballas en niemand sprak nederlands
Je hebt alle gesprekken opgenomen en thuis afgeslpeeld?
The Dude: Nobody calls me Lebowski. You got the wrong guy. I'm the Dude, man.
pi_33482238
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:41 schreef DaveM het volgende:

[..]

Vandaar natuurlijk de status aparte.
[..]

Dan weet jij vast wel hoe je in het papiaments zegt: "Hey vrind, doe je bananenmuziek eens wat zachter anders vraag ik de politie of ze even controleren hoe jij aan je doekoe doekoe komt!!!"?

ey swa...en dan?
"Ey, pag'e volume di e musica kends ey, si no mi ta yama polis pa nan bai check unda bo ta hanja tur e dushi plaka cu bo tin eynan." Zoiets.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_33489521
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

"Ey, pag'e volume di e musica kends ey, si no mi ta yama polis pa nan bai check unda bo ta hanja tur e dushi plaka cu bo tin eynan." Zoiets.
haha, even bij de buurvrouw langsgewipt om te vragen?
pi_33489679
Je bent niet de enige.....denk aan Kuifje in Afrika....
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_33494691
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:36 schreef DaveM het volgende:

[..]

haha, even bij de buurvrouw langsgewipt om te vragen?
Niet nodig hoor.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_33494833
Ik zat ook eens een keer in de metro in Rotterdam. En toen zat ik nog half te slapen want het was heel vroeg. En toen werd ik langzaam wakker. En toen was ik ook de enige blanke in de metro. Want die negertjes blijken soms toch ook vroeg op te moeten. En toen werd ik nog iets wakkerder en toen zag ik dat ik niet de enige blanke was, want ik zat al de hele tijd naast een andere blanke. En toen werd ik nog iets wakkerder en toen zag ik dat ik naast één of andere skinhead-josti zat met ontblote tattoo's van hakenkruizen en duitse adelaars. En toen werd ik nog iets wakkerder en dacht hé kut, ik zie er zelf ook uit als een halve neo-nazi met m'n gore legerbroek en m'n kisten. En toen werd ik nog wakkerder en toen dacht ik: "hé kut, dalijk denken al die tupac-gangsters met hun pitbulls nog dat ik 't maatje van die mafkees ben." En toen werd ik nog wakkerder en was ik op m'n eindbestemming en toen stapte ik uit en toen was er gewoon helemaal niets gebeurd. Anti-climax. Maar tja, ik heb toch weer een spannend waargebeurd verhaal om op Fok neer te flikkeren.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_33494848
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:42 schreef DaveM het volgende:

[..]

Europese culturen ja.

[..]
Ook die kunnen, afhankelijk van welke Europese cultuur, nagenoeg net zoveel van elkaar verschillen. Ook erg subjectief trouwens.
Krekker is de bom!
pi_33494911
Wat ik altijd raar vind is, dat als ik vrij heb ofzo op een mooie door-de-weekse schooldag. Dat er dan gewoon altijd allochtonen in de bus zitten en over de markt lopen, alsof ze geen baan hebben ofzo...

Ook staat er bij ons voor school altijd een "getinte jongeman" maakt niet uit welk tijdstip je wegloopt, hij staat er altijd.

Waar leven die mensen toch van, vraag je je dan af alsmede; wat doe ik verkeerd?
Transforming into a new existence...
pi_33494924
quote:

[..]

De hugenoten en de portugesejoden zorgden anders voor weinig rotzooi in Nederland. In tegendeel,ze waren een waardevolle aanvulling. In tegenstelling tot de huidige allochtonen. Die kosten ons heel wat geld en zijn ook nog eens oververtegenwoordigd in de politiestatistieken. Niemand hoeft terug "naar zijn eigen land" . Maar het mantra dat allochtonen niets fout kunnen doen is wel degelijk achterhaald.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')