Goede forum om dit te posten. En ja, dit maak ik ook elke dag meequote:Op dinsdag 27 december 2005 16:40 schreef LENUS het volgende:
Ik kom nooit in Rotterdam, maar vandaag moest ik er toevallig een keer zijn. Enfin, ik stapte in Rotterdam-Alexander op de metro opweg naar mijn eindbestemming. Na een aantal haltes besloot ik eens goed om me heen te kijken en zag tot mijn grote verbazing dat ik in een volle coupé (met pakweg 20 a 25 donkere mensen) de enige blanke was. Ik ben wel wat gewend aangezien ik ook wel eens in Amsterdam vertoef, maar dit had ik nog nooit meegemaakt. Het was een hele rare gewaarwording kan ik jullie vertellen.
Ik kom in bijna alle grote steden van Nederland en dat al meerdere jaren. Je hebt vaak een bezetting 80% (donker) -20% (blank), maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:41 schreef Megumi het volgende:
Boeiend. En geloof niet dat je vaak in Amsterdam komt ook.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:06 schreef ABBAfan het volgende:
Je bevond je in een zogenaamde No-Go-Zone
Zohe! En nu?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:40 schreef LENUS het volgende:
Ik kom nooit in Rotterdam, maar vandaag moest ik er toevallig een keer zijn. Enfin, ik stapte in Rotterdam-Alexander op de metro opweg naar mijn eindbestemming. Na een aantal haltes besloot ik eens goed om me heen te kijken en zag tot mijn grote verbazing dat ik in een volle coupé (met pakweg 20 a 25 donkere mensen) de enige blanke was. Ik ben wel wat gewend aangezien ik ook wel eens in Amsterdam vertoef, maar dit had ik nog nooit meegemaakt. Het was een hele rare gewaarwording kan ik jullie vertellen.
Fuck je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:10 schreef HeatWave het volgende:
In de spits is de verhouding vaak andersom, hoe kan dat toch.
En nu?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:40 schreef LENUS het volgende:
Poehe. Wel heel moedig van je hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:40 schreef LENUS het volgende:
Veel 'zwarte' mensen in het OV zijn gewoon Nederlands van nationaliteit hoor, niks allochtoon. Wat jij 'autochtonen' noemt zit alleen in de spits in het OV, tussendoor zitten ze op hun werk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom denk je dat alle autochtonen in rotterdam kostte wat het kost met eigen vervoer blijven tobben
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:48 schreef -Will- het volgende:
[..]
Veel 'zwarte' mensen in het OV zijn gewoon Nederlands van nationaliteit hoor, niks allochtoon. Wat jij 'autochtonen' noemt zit alleen in de spits in het OV, tussendoor zitten ze op hun werk.
Dikke onzin. In oost is het goed wonen. Maar toch schattig dat je even geprobeerd hebt populistisch mee te lullen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:06 schreef ABBAfan het volgende:
Je bevond je in een zogenaamde No-Go-Zone
Ga jij eens terug naar NWS, lekker rechts associatief lullenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ga ergens anders de politiek correcte lul uithangen.
VMBOquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ga ergens anders de politiek correcte lul uithangen.
Misschien moet je begrijpend leren lezen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:54 schreef -Will- het volgende:
[..]
Ga jij eens terug naar NWS, lekker rechts associatief lullen
Leer dan door, als het je stoort. Je kan ook op latere leeftijd nog studiefinanciering aanvragen. Kijk eens op www.postbus51.nlquote:
Wat is er rechts aan? Wel eens in de metro gezeten?? Het is gewoon een vaststaand feit, niemand zegt dat het verkeerd is, of dat "die zwarten" op moeten rotten ofzo?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:54 schreef -Will- het volgende:
[..]
Ga jij eens terug naar NWS, lekker rechts associatief lullen
Precies, ik hanteerde alleen de 'volksmond' definitie van allochtoon. En dat is dus 'iedereen met een tintje, en het kan me niet verrotten of hij een nederlands paspoort heeft of niet'.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is er rechts aan? Wel eens in de metro gezeten?? Het is gewoon een vaststaand feit, niemand zegt dat het verkeerd is, of dat "die zwarten" op moeten rotten ofzo?
Het is gewoon vrij opvalend dat vooral overdag in het OV je scholieren, ouderen en allochtonen ziet.
Wat lul jij nou? Is het zo vreemd, dat ik opkijk van een metro stampvol met donkere mensen in een Nederlandse metro? 25 donkere mensen in een metro, met ik als enige blanke vond ik een zeer vreemde situatie. Lekker spreidingsbeleid daar in Rotterdamquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:48 schreef LostFormat het volgende:
O jee! Allochtonen in de metro! Help, ik ben wereldvreemd!
Laat Rotterdam nu het meest vooruitstrevende spreidingsbeleid hebben van Nederland. Zijn zelfs nog kamervragen over gesteld, of het niet discriminerend was.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:27 schreef LENUS het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Is het zo vreemd, dat ik opkijk van een metro stampvol met donkere mensen in een Nederlandse metro? 25 donkere mensen in een Nederlandse metro, met ik als enige blanke vond ik een zeer vreemde situatie. Lekker spreidinsbeleid daar in Rotterdam
Flikker toch op.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:27 schreef LENUS het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Is het zo vreemd, dat ik opkijk van een metro stampvol met donkere mensen in een Nederlandse metro? 25 donkere mensen in een metro, met ik als enige blanke vond ik een zeer vreemde situatie. Lekker spreidingsbeleid daar in Rotterdam
Zielig figuur ben jij, kun je jouw stelling van "wereldvreemd" niet beter onderbouwenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:32 schreef LENUS het volgende:
[..]
Zielig figuur ben jij, kun je jouw stelling van "wereldvreemd" niet beter onderbouwen![]()
quote:Ik kom nooit in Rotterdam, maar vandaag moest ik er toevallig een keer zijn. Enfin, ik stapte in Rotterdam-Alexander op de metro opweg naar mijn eindbestemming. Na een aantal haltes besloot ik eens goed om me heen te kijken en zag tot mijn grote verbazing dat ik in een volle coupé (met pakweg 20 a 25 donkere mensen) de enige blanke was. Ik ben wel wat gewend aangezien ik ook wel eens in Amsterdam vertoef, maar dit had ik nog nooit meegemaakt. Het was een hele rare gewaarwording kan ik jullie vertellen.
Nou vind ik geen slecht plan, voor de "donkere" mensen in kwestie lijkt het me momenteel een allerminst gezonde situatie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Laat Rotterdam nu het meest vooruitstrevende spreidingsbeleid hebben van Nederland. Zijn zelfs nog kamervragen over gesteld, of het niet discriminerend was.
En uiteraard kan je dat alles uit 1 metroritje concluderen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:34 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nou vind ik geen slecht plan, voor de "donkere" mensen in kwestie lijkt het me momenteel een allerminst gezonde situatie.
hmmmm okquote:
Maak wel meer mee dan 1 metroritje. Zoals gezegd kom ik vaker in steden als Amsterdam en ik woon momenteel in Utrecht. Daarmee wil ik zeggen dat ik genoeg zie en meemaak. Dus ik basseer mijn mening niet alleen op dat metroritje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:35 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En uiteraard kan je dat alles uit 1 metroritje concluderen.
Jongens, wat betekent VMBOquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:35 schreef LENUS het volgende:
[..]
hmmmm okKansloos verhaal ben jij, volgende keer beter opletten wanneer je weer terug bent op het VMBO
TS hapt ook gewoon nogquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:35 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En uiteraard kan je dat alles uit 1 metroritje concluderen.
Hou op, schei uit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:37 schreef LENUS het volgende:
[..]
Maak wel meer mee dan 1 metroritje. Zoals gezegd kom ik vaker in steden als Amsterdam en ik woon momenteel in Utrecht. Daarmee wil ik zeggen dat ik genoeg zie en meemaak. Dus ik basseer mijn mening niet alleen op dat metroritje.
Baseer je mening dan lekker op Utrecht en niet dat ene metroritje in Rotterdam.quote:Ik kom nooit in Rotterdam, maar vandaag moest ik er toevallig een keer zijn.
Prima pikquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:38 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Hou op, schei uit.
[..]
Baseer je mening dan lekker op Utrecht en niet dat ene metroritje in Rotterdam.
ex-marinierquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:37 schreef Ex-Marinier het volgende:
[..]
Jongens, wat betekent VMBO![]()
Oeh was ik maar de man van de slotjes... oftewel dit gaat nergens over.
Thanks voor de infoquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Leer dan door, als het je stoort. Je kan ook op latere leeftijd nog studiefinanciering aanvragen. Kijk eens op www.postbus51.nl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |