Ga zo door schatjequote:Op dinsdag 27 december 2005 16:10 schreef BrauN het volgende:
Ik ben bezig met slikken...
...quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:13 schreef skiczukie het volgende:
BrauN, doe het niet! Alsjeblieft! Ok, er vanaf praten doe ik dan niet, maar mag ik weten waarom je er een einde aan maakt?
Inderdaad. Door jou ben ik nu helemaal down, BrauN, heb je een bamischijfje of 300 over? Voor mij.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:14 schreef Bastard het volgende:
Humorloos.
Verzuurde ex-crewquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:14 schreef Bastard het volgende:
Humorloos.
Te weinig vet denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:18 schreef Marjan1985 het volgende:
Bamihappen....jongen wat doe je jezelf aan! kies dan voor bitterballen
bitterballen in te koud vet + dopen in mayonaise...moet het vast wel goedkomenquote:
Oprotten met die off-topicreacties.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:22 schreef Marjan1985 het volgende:
Niet kotsen! gvd nou hou je het ook binnen ook, doorvreten!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:23 schreef BrauN het volgende:
Ik ... llallalaa... laat mijn acc... account na aan.... annannn... aan buzzer.
Ah, je bent er nog. Hoeveel hou je over denk je?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:23 schreef BrauN het volgende:
Ik ... llallalaa... laat mijn acc... account na aan.... annannn... aan buzzer.
Komop jongen, je kan het!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:21 schreef BrauN het volgende:
Die van mij blijft wél langer open dan het origineel!
Oh ja. Auw... het begint nu echt pijn te doen, ik trek het niet langer meer.
koop je eigen eten pauper... Hij moet ze allemaal opetenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ah, je bent er nog. Hoeveel hou je over denk je?
Ommenabij de 67 bamihappen... of 69, ik ben de tel kwijt. Het concentratievermogen neemt met rasse schreden af.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:24 schreef ladurance het volgende:
Waar staat de teller op?
Graag gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ommenabij de 67 bamihappen... of 69, ik ben de tel kwijt. Het concentratievermogen neemt met rasse schreden af.
Wel bedankt voor jullie medeleven. Hier deed ik het uiteindelijk allemaal voor.
20 kroketten en 10 bamischijven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:24 schreef ladurance het volgende:
Waar staat de teller op?
Nee, door Horeca Groothandel Tilburg.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dit alles is gesponserd door Mora?![]()
Voor de extra 'bite' in de frikandellenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:29 schreef BrauN het volgende:
Ik wil mijn stoffelijk overschot beschikbaar stellen voor voedingswaren onderzoek. Doneer me maar aan de Beckers fabriek.
Hij leeft nog hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:31 schreef ladurance het volgende:
Nu moet er een RIP BrauN topic komen! Aan wie de eer?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:38 schreef BrauN het volgende:
hoi dit is de huisgenoot van braun en ik heet peter
wat is hier gaande??? ik kom thuis en die arme knul ligt met zen hoofd op zen toetsenbord en zijn hele bakkes zit vol met bamihappen. verder staan er beneden 5 frituurpannen te draaien en de hele keuken ligt bezaaid met lege dozen van beckers en mora
zal ik de dokter bellen want volgens mij ademt de arme drommel niet meer!!!!!
hebbe jullie um opgenaaid om dit te doen ofsow??!
Jawel. IK. Ik liep hier al juichend door de kamer dat al mijn doodsverwensingen aan jouw adres eindelijk uit waren gekomen! Mijn gebeden verhoord en mijn lieve forumpje bevrijdt van de bagger die BrauN heet. Maar ja, je leeft helaas nog.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:00 schreef BrauN het volgende:
niemand is geschokt
Niet huilen, Niels.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Jawel. IK. Ik liep hier al juichend door de kamer dat al mijn doodsverwensingen aan jouw adres eindelijk uit waren gekomen! Mijn gebeden verhoord en mijn lieve forumpje bevrijdt van de bagger die BrauN heet. Maar ja, je leeft helaas nog.
die knaap is nie domquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:39 schreef Intrepidity het volgende:
Whehehe
Eigenlijk mag ik hier niet om lachen, maar tis verdomde goed bedacht![]()
Het zijn Gboy's woorden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:15 schreef Koewam het volgende:
[..]
Werd met dt
Je bent inderdaad verloren.
Z'n wat?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:43 schreef BrauN het volgende:
zal ik zijn vriendinnen maar gaan bellen??? en zijn moeder even inlichten??
Aantal posts: 22270 (gemiddeld 25 per dag)quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je post nooit, behalve als je mij een loer kunt draaien!
en ik je bril?quote:Op woensdag 28 december 2005 02:29 schreef Maisnon het volgende:
mag ik je baard erven
volgensmij is hij wel gewend aan zulke ladingen eten gezien zijn dikke kopquote:Op woensdag 28 december 2005 02:40 schreef Guidow het volgende:
zou die al dood zijn? of is ie in slaap gevallen en wordt ie over 2 dagen wakker met buikpijn?
nee hij slaaptquote:Op woensdag 28 december 2005 02:48 schreef alsem het volgende:
hij zit vast nu aan het bier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |