Ik denk niet dat iemand die zelfmoord pleegt wanhopig is hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:03 schreef skippy22 het volgende:
Ben je dan zo wanhopig
Hij leeft niet meer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:06 schreef ABBAfan het volgende:
Gboy heeft op http://www.abbasite.com/ ook een zelfmoordpoging gedaan met medicijnen. Leeft deze jongen trouwens nog?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:05 schreef Leipo666 het volgende:
1 woord: aandacht
Gezelliger.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:09 schreef ABBAfan het volgende:
Waarom heb je anderen nodig om zelfmoord te plegen?
Johquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij leeft niet meer.Het is 'm uiteindelijk een keer gelukt.
Euhm..not quite.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:12 schreef ABBAfan het volgende:
Forumleden van abbasite hebben hem laten opsporen aan de hand van Gboy's e-mail adres. Hij is in zijn flat aangetroffen en op het nippertje naar het ziekenhuis vervoerd en liet een paar weken later in het forum weten hoe verbaasd hij was dat hij in het ziekenhuis beland was
Sssst... dit soort dingen moet je doodzwijgen op fok dat is namelijk de policy. Alles is lief en knuffelig hier en wat als de adverteerders er achter komen dat er op het forum users hebben gezeten die succesvol zelfmoord hebben gepleegd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:12 schreef ABBAfan het volgende:
Forumleden van abbasite hebben hem laten opsporen aan de hand van Gboy's e-mail adres. Hij is in zijn flat aangetroffen en op het nippertje naar het ziekenhuis vervoerd en liet een paar weken later in het forum weten hoe verbaasd hij was dat hij in het ziekenhuis beland was
Maar hij is dood nu?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm..not quite.
Verder gaat dit topic niet over GBoy.
Kom je daar nou weer bij, alles heeft breeduit op het forum gestaan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sssst... dit soort dingen moet je doodzwijgen op fok dat is namelijk de policy. Alles is lief en knuffelig hier en wat als de adverteerders er achter komen dat er op het forum users hebben gezeten die succesvol zelfmoord hebben gepleegd?
Nou dan zijn er vast wel meer dood nu sinds de oprichting hoor.. ws niet allemaal zelfmoordquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sssst... dit soort dingen moet je doodzwijgen op fok dat is namelijk de policy. Alles is lief en knuffelig hier en wat als de adverteerders er achter komen dat er op het forum users hebben gezeten die succesvol zelfmoord hebben gepleegd?
3 zelfmoorden zover ik weetquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dan zijn er vast wel meer dood nu sinds de oprichting hoor.. ws niet allemaal zelfmoord
6 Topics daarover en het FP bericht zijn je ontgaan?quote:
1 zelfmoordquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
3 zelfmoorden zover ik weet
1 koolmonoxide vergifiting
En nog een hele zwik krassers en depressieve neuroten die een elegante poging hebben gewaagd.
Ja, hij is dood. Heeft dat enige toegevoegde waarde voor jou op het moment?quote:
Ik kreeg half iets mee dat hij toen plannen had.. was niet gelukt en daarna mochten die topics niet meer geloof ik?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
6 Topics daarover en het FP bericht zijn je ontgaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |