abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 september 2002 @ 16:45:39 #151
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_5655177
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:39 schreef QyRoZ het volgende:

Is het iets om trots op te zijn? Als iemand ECHT dood wil en je 'red' zijn leven lijkt me dat juist iets om je voor te schamen. Waarom per sé iemand in leven proberen te houden als hij het niet meer wil?

Dat vind ik wel, maar dat komt door mijn persoonlijke kijk op dit soort zaken. Ik vind dat iemand die zo ver heen is dat 'ie zelfmoord wil plegen niet meer over zijn eigen leven kan beslissen en anderen in mogen grijpen.
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:40 schreef CartWOman het volgende:

Zo klinkt het al heel anders.
Maar je kan het ook als je plicht beschouwen, zo zie ik het.

'Wie roel' met zo'n smiley komt op mij ongepast over, that's all.

Een plicht kun je op verschillende manieren uitvoeren. Het is niet zo dat je in dit geval een naam en adres hebt dat je door kunt bellen ofzo, dus ik vind dat "we" het mooi gedaan hebben met de beperkte informatie die er online te vinden is. Maar da's mijn persoonlijke mening.
pi_5655226
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:44 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Een poging tot zelfmoord is volgens de wet een poging tot doodslag en je kunt er wel degelijk voor veroordeeld worden.

Klopt, echter zullen ze je dan zeer waarschijnlijk veroordelen tot opname in een psychiatrische inrichting
  woensdag 4 september 2002 @ 16:48:43 #153
35270 muizekind
almost happy :)
pi_5655240
hij leeft nog haha stom dat ik dat zo moet zeggen maar zo iemand vind dat gewoon leuk om te doen want hij is nog tot smiddags laat allerlei berichtjes in gaan sturen hij zou tegen die tijd allang op de grond moeten liggen, onzin dus: hier is het bewijs...

zoekactie naar 'Gboy27' leverde 1466 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
B&H Tarkan spookie 11 04-09-02 15:10
TV 24 op Yorin 1 2 3 4 De_Schaduw 87 04-09-02 16:26
MUZ ABBA 1 2 TARAraboemdijee 34 04-09-02 11:06
SC Bij gebrek aan Dave... 1 2 yvonne 29 04-09-02 11:49
B&H Katja Schuurman in Pl@yb0y MChaser 11 04-09-02 09:21
SCD Waar wil jij nog niet dood worden gevonden? 1 2 3 Stormvogel 55 04-09-02 16:38
PCH Heinsbroek: TV moet gecensureerd worden.. 1 2 BloodhoundFromHell 40 04-09-02 13:59
GC Felicitaties voor Gellarboy & Snitch 1 2 pizzaslut 37 04-09-02 11:42
R&P 1 t/m 10, wie weg is is gezien... Gboy27 4 04-09-02 07:35

there is no such thing as a mistake, it's what you do and what you don't do...
pi_5655249
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:45 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Dat vind ik wel, maar dat komt door mijn persoonlijke kijk op dit soort zaken. Ik vind dat iemand die zo ver heen is dat 'ie zelfmoord wil plegen niet meer over zijn eigen leven kan beslissen en anderen in mogen grijpen.

Ik ben blij dat niet iedereen er zo over denkt en dat er genoeg mensen en instanties zijn die mensen willen helpen om op een goede manier dit leven af te sluiten.

Zelfmoord kan een hele rationele beslissing zijn, als je in dit leven geen enkel uitzicht hebt op verbetering van de situatie.

For great justice!
  woensdag 4 september 2002 @ 16:50:04 #155
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_5655258
Muizekind, die tijdstippen zijn de tijdstippen waarop het laatst is gepost in die topics en zijn dus niet de tijdstippen dat hijzelf gepost heeft.

* Jojogirl is blij met deze afloop en hoopt dat Gboy dat over een tijd ook zal zijn.

woensdag 4 september 2002 @ 16:50:28 #156
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5655270
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:48 schreef muizekind het volgende:
hij leeft nog haha stom dat ik dat zo moet zeggen maar zo iemand vind dat gewoon leuk om te doen want hij is nog tot smiddags laat allerlei berichtjes in gaan sturen hij zou tegen die tijd allang op de grond moeten liggen, onzin dus: hier is het bewijs...

zoekactie naar 'Gboy27' leverde 1466 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
B&H Tarkan spookie 11 04-09-02 15:10
TV 24 op Yorin 1 2 3 4 De_Schaduw 87 04-09-02 16:26
MUZ ABBA 1 2 TARAraboemdijee 34 04-09-02 11:06
SC Bij gebrek aan Dave... 1 2 yvonne 29 04-09-02 11:49
B&H Katja Schuurman in Pl@yb0y MChaser 11 04-09-02 09:21
SCD Waar wil jij nog niet dood worden gevonden? 1 2 3 Stormvogel 55 04-09-02 16:38
PCH Heinsbroek: TV moet gecensureerd worden.. 1 2 BloodhoundFromHell 40 04-09-02 13:59
GC Felicitaties voor Gellarboy & Snitch 1 2 pizzaslut 37 04-09-02 11:42
R&P 1 t/m 10, wie weg is is gezien... Gboy27 4 04-09-02 07:35

Profiel van muizekind
Aantal posts 13

ga jij nou geen zinnige dingen zeggen......

pi_5655281
Ik vind het aan de ene kant heel goed dat de modjes deze poging tot zelfmoord verijdeld hebben, maar aan de andere kant heb ik zoiets van als hij nu echt dood wil, laat die gozer dan. Hij "blij" en andere mensen niet meer in de stress over wanneer gaat ie het nu weer proberen.
Het klinkt heel lullig geloof ik maar das mijn mening.

Ondanks mijn mening vind het een strakke actie om te zien hoe goed FOK! als een bijna echt dorp samen werkt en samen is.
Echt het motto van "you watch my back and i watch yours!!!"

pi_5655287
quote:
Heb jij ook gekeken naar de tijd van de POSTS zelf en niet alleen van de LAATSTE POSTS in het topic? Nee.
For great justice!
  woensdag 4 september 2002 @ 16:51:21 #159
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_5655289
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:49 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Zelfmoord kan een hele rationele beslissing zijn, als je in dit leven geen enkel uitzicht hebt op verbetering van de situatie.

Ik maak een onderscheid tussen zelfdoding/euthanasie en zelfmoord.

Bij zelfdoding/euthanasie is de omgeving er veelal op voorbereid, terwijl bij zelfmoord vaak een onschuldig iemand tot zijn/haar schrik een lichaam aantreft van een persoon waarvan geen afscheid genomen kon worden. Beetje egoïstisch imo.

edit: Verduidelijkt.

[Dit bericht is gewijzigd door CraZaay op 04-09-2002 16:53]

pi_5655290
quote:
Leer eerst de search eens beter te gebruiken.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 4 september 2002 @ 16:52:18 #161
33588 DivX
.:: Resurrection ::.
pi_5655305
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:42 schreef Angeles het volgende:
Nou Divx, ik ben er zelf niet door gekwetst geraakt, maar misschien wel mensen die net een sterfgeval in hun omgeving hebben meegemaakt of een nare ervaring hebben met zelfmoord. Er zijn gewoon mensen bij wie dit wél heel hard aankomt.

Kun jij daar dan ook respect voor opbrengen, of tenminste begrip?

Ik begrijp wel dat zo'n gebeurtenis voor mensen beangstigend is.

Zoals ik al in m'n laatste regel zei, kan ik daar respect voor opbrengen. Ook kan ik het wel begrijpen als onlangs bijv. je vader overleden is dat boos bent dat iemand iets zelfstandig doet wat een ander overkomen is. Enkel vraag ik die mensen na te denken: Er is een verschil tussen doodgaan en doodmaken en ondanks dat het doodgaan verschrikkelijk is, is jezelf doodmaken een einde van een reeks verschrikkelijke dingen.

BTW heb ff een topique-je gezocht:
Zijn hier op FOK! ook incest-slachtoffers?
Cry for help,... lijkt me duidelijk
Niet dat ik nu meteen mensen beschuldig dat ze niks gedaan hebben maar gewoon wat achtergrond informatie..

Hoi
Jij moet dood!
pi_5655306
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:51 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Ik zie het verschil hier niet echt hoor...
For great justice!
pi_5655325
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:49 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik ben blij dat niet iedereen er zo over denkt en dat er genoeg mensen en instanties zijn die mensen willen helpen om op een goede manier dit leven af te sluiten.

Als het inderdaad goed rationeel wordt doorgedacht zal er ook niet zo'n grote waarschuwing van te voren worden gegeven. Denk ik dan.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 4 september 2002 @ 16:54:33 #164
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_5655343
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:52 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik zie het verschil hier niet echt hoor...

Bij zelfdoding/euthanasie is de omgeving er veelal op voorbereid, terwijl bij zelfmoord vaak een onschuldig iemand tot zijn/haar schrik een lichaam aantreft van een persoon waarvan geen afscheid genomen kon worden. Beetje egoïstisch imo.
pi_5655346
sjesis, dat iemand dat zo in het 'openbaar' wil doen, zou hij misschien als "eerste nederlander die live zelfmoord pleegde" de geschiedenisboeken in willen gaan? Toch vind ik het klasse dat de modjes ondanks de twijfels en de mensen die het afraadden toch hem getraceerd hebben en actie hebben ondernomen, zodat het uiteindelijk toch nog 'goed' afliep.
ook al wordt gezegd dat het niet goed is om iemand die zelfmoord wil plegen tegen te houden, vind ik dat je dat toch moet doen, omdat iemand die zelfmoord van plan is vaak alles niet meer op 'n rijtje heeft, bijvoorbeeld door misbruik in zn jeugd.
dus kortom: Prima werk!!
pi_5655362
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:52 schreef DivX het volgende:

[..]

Zoals ik al in m'n laatste regel zei, kan ik daar respect voor opbrengen. Ook kan ik het wel begrijpen als onlangs bijv. je vader overleden is dat boos bent dat iemand iets zelfstandig doet wat een ander overkomen is. Enkel vraag ik die mensen na te denken: Er is een verschil tussen doodgaan en doodmaken en ondanks dat het doodgaan verschrikkelijk is, is jezelf doodmaken een einde van een reeks verschrikkelijke dingen.

BTW heb ff een topique-je gezocht:
Zijn hier op FOK! ook incest-slachtoffers?
Cry for help,... lijkt me duidelijk
Niet dat ik nu meteen mensen beschuldig dat ze niks gedaan hebben maar gewoon wat achtergrond informatie..

Dat is wel zo, en ik denk ook wel dat de meeste mensen begrip kunnen opbrengen voor personen die zelfmoord willen plegen en topics die over zelfmoord gaan moeten ook kunnen, het moet bespreekbaar zijn.

Maar min of meer live een zelfmoord meemaken is voor veel mensen toch wat anders en kan behoorlijk schokkend zijn.

Ik denk dat er op Fok wel vaker situaties zijn waarin de mods zouden kunnen ingrijpen, maar in veel gevallen kan dat bijna niet, je kunt bijna niet ingrijpen als het gaat om incest bij een buitenstaander (je kunt ook geen aangifte doen voor een ander, bij mijn weten, ik heb een keer een verhaal gehoord waarbij het helemaal zeker was dat een jong kind werd misbruikt door zijn vader, maar dat er toch geen aangifte gedaan kon worden omdat het kind het niet wilde).

Dus wanneer grijp je wel en wanneer grijp je niet in? In deze situatie ging het om leven en dood, om nu of nooit, ik denk dat je dan toch anders handelt.

[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 04-09-2002 16:56]

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  woensdag 4 september 2002 @ 16:56:34 #167
33588 DivX
.:: Resurrection ::.
pi_5655369
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:51 schreef CraZaay het volgende:

[..]

edit: Verduidelijkt.

Tja.. ik vind het egoistisch dat sommige mensen het voor elkaar krijgen om iemand in zo'n situatie te laten verkeren. En als de naasten echt van dat persoon houden respecteren zij die beslissing omdat hij/zij dan echt gelukkig is, zoals QyRoZ zei. Ook al is dat moeilijk in sommige gevallen omdat je natuurlijk je eerst in de steek gelaten voelt
Hoi
Jij moet dood!
pi_5655399
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:54 schreef chillv het volgende:
sjesis, dat iemand dat zo in het 'openbaar' wil doen, zou hij misschien als "eerste nederlander die live zelfmoord pleegde" de geschiedenisboeken in willen gaan?
Nou nee, op andere fora schijnt dit vaker te gebeuren, ik denk sowieso op fora van zelfmoordsites, maar ook op het forum van het Psychologieprikbord, zoals Lloyd net aangaf.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_5655407
Toch twijfel ik aan de ernst van de situatie, tenminste de wil om dood te gaan..
Kijk dat je op je 15de nog niet helemaal weet hoe je jezelf van kant kan maken dat is nog te begrijpen, maar dat je op je 27ste nog faalt is voor mij iets totaal onbegrijpelijks. Je zou dan inmiddels wel iets beter moeten weten, kortom weten hoe het een en ander gaat...

Normaal gesproken zou ik zeggen, get a life... Maar ja in deze is deze uitspraak juist iets wat de pleger niet wilt...

woensdag 4 september 2002 @ 16:58:36 #170
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_5655417
Gelukkig istie er nog, en hopelijk kan hij er later met een beter gevoel tegen aan kijken dat de Fok!crew deze actie heeft ondernomen. voor de crew.
  woensdag 4 september 2002 @ 16:58:50 #171
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_5655419
En Gboy, sterkte...
pi_5655426
---Edit: ongepaste opmerking verwijderd---

(Dit is een mening)

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 04-09-2002 17:01]

pi_5655436
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:59 schreef justkiddin het volgende:
-inderdaad belachelijke tekst-

(Dit is een mening)

Beetje ongepast in deze situatie, vind je ook niet?

[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 04-09-2002 17:03]

woensdag 4 september 2002 @ 17:00:21 #174
28214 Leia
Chewbacca's
pi_5655442
quote:
- belachelijke tekst -

(Dit is een mening)

Dit heeft niks meer met een mening te maken.
Geduld in een capuchon
pi_5655445
quote:
(Dit is een mening)
Die je best voor je mag houden...
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 4 september 2002 @ 17:00:50 #176
28214 Leia
Chewbacca's
pi_5655448
En een grote pluim voor de Crew
Geduld in een capuchon
  † In Memoriam † woensdag 4 september 2002 @ 17:01:05 #177
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5655451
quote:
---edit: ongepaste opmerking verwijderd---

(Dit is een mening)

En dit is een ban.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_5655464
quote:
-- edit dus --

(Dit is een mening)

lachen om een zelfmoord? hmmm

[Dit bericht is gewijzigd door CraZaay op 04-09-2002 17:03]

pi_5655480
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:51 schreef Angel22 het volgende:
Ik vind het aan de ene kant heel goed dat de modjes deze poging tot zelfmoord verijdeld hebben, maar aan de andere kant heb ik zoiets van als hij nu echt dood wil, laat die gozer dan. Hij "blij" en andere mensen niet meer in de stress over wanneer gaat ie het nu weer proberen.
Het klinkt heel lullig geloof ik maar das mijn mening.
Nee, hij wil niet dood (slechts weinigen die zelfmoord plegen -al dan niet geslaagd- willen in feite ECHT dood) , hij wil hulp.

Dat het toevallig jouw 'stijl' (of van wie hier dan ook) niet is om op deze manier hulp te vragen, zou verder geen punt van discussie moeten zijn.

Kijk, je mag er wat mij betreft best een mening over hebben, zolang je maar niet denkt dat je 'de maat der dingen bent'...

† In Memoriam † woensdag 4 september 2002 @ 17:03:37 #180
7074 moussy
kuttekop
pi_5655490
quote:
ramptoerist

(Dit is een mening)

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_5655503
Een dikke pluim voor de hele crew en veel succes toegewenst aan GBoy, ik hoop dat ie hier nog terugkomt.
pi_5655506
quote:
Op woensdag 04 september 2002 17:00 schreef Leia het volgende:
En een grote pluim voor de Crew
Idd

Hopelijk is Gboy achteraf ook blij dat ze dit gedaan hebben...

Are you pondering what I'm pondering?
pi_5655643
Misschien wat ongepast maar mag ik vragen en weten hoe de crew Gboy achterhaald heeft?
mbv ip en provider adres te weten gekomen oid?

iig blij dat ie nog leeft

woensdag 4 september 2002 @ 17:18:23 #184
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5655731
quote:
Op woensdag 04 september 2002 15:49 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Die dialoog is er ook geweest,vandaar dat we de situatie heel serieus hebben genomen.

Ik spring echt niet van mijn stoel iedere keer dat er een dergelijk topic in R&P staat,
maar soms is er een situatie die wel degelijk ernstig lijkt,
zoals in dit geval dus.

Damn..dus het was allemaal toch echt?

Bizar.....

Gelukkig nog enigzins goed afgelopen....

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  woensdag 4 september 2002 @ 17:23:56 #185
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_5655790
Crew : Goed werk.
Gboy27: Heel veel sterkte... Ik zal je redenen misschien
nooit begrijpen... maar ik hoop dat er ooit een moment
in je leven komt waardoor je spijt krijgt van je beslissing
je leven te beeindigen...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_5655810
Goed werk crew ! Gboy27, sterkte !
  woensdag 4 september 2002 @ 17:27:51 #187
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5655823
Gboy: Sterkte
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_5655830
quote:
Een aantal crewleden heeft met de beste bedoelingen gedaan wat zij vonden dat zij moesten doen. Of dat goed of slecht is, is op dat moment niet te beoordelen. Dit bedanktopic was niet nodig, maar natuurlijk wel sympathiek.
Daar de discussie nu helaas een verkeerde wending neemt, en ook nogal offtopic raakt, gaat dit topic op slot.

Hier eventueel verder: Wat gebeurt er als iemand online zelfmoord pleegt?

Erg jammer dat dit zo moet, ben het namelijk met straydog eens in deze.
Het was my niet duidelijk dat er door de crew aan werd gewerkt, dat terwijl het toch een onderwerp was waar veel mensen onrustig door werden. De discussie in het topic het grote wij zijn trots op de mods topic was naar mijn mening JUIST niet offtopic, het aankaarten dat niet alle credit op de crew hoefde gegooid worden is discutabel maar zeker ook een mening die in het topic behoorde.

Het flamen wederzijds maakte het topic echter niet prettiger, maar wie zegt dat een topic altijd een koetje en kalfje moet zijn. Het zakken door de stront sukkel vond ik daarom in deze een teken van zwakte.

Iemand met een andere denkwijze manen tot het houden van zijn mond is eveneens een teken van niet willen discussieren of danwel het niet accepteren van een mening van een ander, is fok dan de naam discussieboard nog wel waardig?

Tevens sorry voor het oftopic gaan, maar er werd mij helaas geen andere mogelijkheid geboden in deze.

pi_5655891
Tjonge, dit was dus toch echt...
Innocence and pride
pi_5655902
quote:
Op woensdag 04 september 2002 17:02 schreef Nuoro het volgende:
Nee, hij wil niet dood (slechts weinigen die zelfmoord plegen -al dan niet geslaagd- willen in feite ECHT dood) , hij wil hulp.
Denk dat dat wel klopt. De meeste mensen die zelfmoord (willen) plegen willen niet echt dood, maar zien gewoon geen andere uitweg.
  woensdag 4 september 2002 @ 17:37:38 #191
573 Gucky
 Oldbie #573
pi_5655934
Heb het geval van dichtbij meegemaakt en probeer nu dit topic afstandelijk te lezen. Dat lukt dus niet....

Lang ben ik er van uitgegaan dat het uitten van een doodswens op een publiekelijk forum een vorm van aandacht trekken is. Maar als dit zo is, is dat dan zo erg???

Mogelijk dat vele van jullie je niet in kunnen denken hoe het is om het gevoel te hebben helemaal alleen op de wereld te staan en goed in de shit te zitten zonder zicht op hulp of medeleven. Zo'n besluit nemen om een einde aan je leven te maken doe je m.i. niet zo maar.
Kortom, het is gepast om op zo'n verkapte roep om hulp te reageren, terechte poging of niet, zo'n persoon heeft recht op hulp.

Hoe hier pagina's lang over gesproken wordt raakt me in het diepst van m'n ziel. Zijn we dan zo onverschillig geworden dat zo'n poging als gelul wordt afgedaan onder het mom van "Schat is het vreten al klaar.....?"

Deze week is een man verdronken in het Weerwater te Almere. Brandweerlieden hebben staan toekijken zonder in te grijpen!!!!

Wees trots op dié Fok!-leden die alle moeite gedaan hebben zijn identiteit te achterhalen en uiteindelijk verantwoordelijk zijn voor het inzetten van de politie.

Gboy ligt in het ziekenhuis. Hij heeft nu de gelegenheid om zich te realiseren dat er toch mensen zijn die om hem geven. Hopenlijkb geeft hem dat de moed om verder te gaan met z'n leven. Deze kans heeft de man in Almere niet gehad.....

pi_5655941
quote:
Op woensdag 04 september 2002 17:35 schreef Tiereliertje het volgende:

[..]

Denk dat dat wel klopt. De meeste mensen die zelfmoord (willen) plegen willen niet echt dood, maar zien gewoon geen andere uitweg.

Crosspost uit het gesloten topic in FB:

Volgens mij wílde hij geholpen worden, en goddank is dat gebeurt.
Het is heel moeilijk hierover te praten zonder over Gboy's persoonlijke ellende te beginnen. Daarvan heeft hier (voor de oplettende lezer) al heel wat op Fok gestaan; en ik kreeg het daar koud van...
Mooi verbloemd door gebruik van een hoop smileys als en want zo is Gboy.

Er zullen genoeg gevallen zijn waarover je kunt zeggen: laat diegene maar gaan, het mag nu over zijn.
Maar Gboy wil graag verder leven, hij kwam er in z'n eentje niet meer uit en heeft hier op Fok zijn noodkreet geuit. Op zijn manier.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 4 september 2002 @ 17:39:57 #193
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_5655954
quote:
Op woensdag 04 september 2002 17:38 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Crosspost uit het gesloten topic in FB:

Volgens mij wílde hij geholpen worden, en goddank is dat gebeurt.
Het is heel moeilijk hierover te praten zonder over Gboy's persoonlijke ellende te beginnen. Daarvan heeft hier (voor de oplettende lezer) al heel wat op Fok gestaan; en ik kreeg het daar koud van...
Mooi verbloemd door gebruik van een hoop smileys als en want zo is Gboy.

Er zullen genoeg gevallen zijn waarover je kunt zeggen: laat diegene maar gaan, het mag nu over zijn.
Maar Gboy wil graag verder leven, hij kwam er in z'n eentje niet meer uit en heeft hier op Fok zijn noodkreet geuit. Op zijn manier.

Amen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † woensdag 4 september 2002 @ 17:41:47 #194
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5655972
quote:
Op woensdag 04 september 2002 17:28 schreef Aneurism het volgende:
Het ging mij er ook niet om dat men het niet oneens zou mogen zijn met de actie van een aantal crewleden. Het topic verzandde echter in ordinair gescheld en dát vond ik wat minder gepast.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  Trouwste user 2022 woensdag 4 september 2002 @ 17:44:25 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_5655995
quote:
Op woensdag 04 september 2002 17:41 schreef Cynix ® het volgende:

Het topic verzandde echter in ordinair gescheld en dát vond ik wat minder gepast.

Waarvoor mijn excuses.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_5656013
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:38 schreef DivX het volgende:

HET LEVEN IS NIET LEUK.

Daar ben ik het niet mee eens.
-
pi_5656018
quote:
Op woensdag 04 september 2002 17:28 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Het was my niet duidelijk dat er door de crew aan werd gewerkt, dat terwijl het toch een onderwerp was waar veel mensen onrustig door werden. De discussie in het topic het grote wij zijn trots op de mods topic was naar mijn mening JUIST niet offtopic, het aankaarten dat niet alle credit op de crew hoefde gegooid worden is discutabel maar zeker ook een mening die in het topic behoorde.

Het flamen wederzijds maakte het topic echter niet prettiger, maar wie zegt dat een topic altijd een koetje en kalfje moet zijn. Het zakken door de stront sukkel vond ik daarom in deze een teken van zwakte.

Iemand met een andere denkwijze manen tot het houden van zijn mond is eveneens een teken van niet willen discussieren of danwel het niet accepteren van een mening van een ander, is fok dan de naam discussieboard nog wel waardig?

Tevens sorry voor het oftopic gaan, maar er werd mij helaas geen andere mogelijkheid geboden in deze.

Excuses voor de lange quote, maar ik ben blij dat iemand gewoon objectief kan reageren op het feit dat ik mijn mening geef, ook al is hij het misschien niet met mij eens.

Wat mij ook erg stoorde was dat mijn reactie gewoon werd verwijderd, terwijl ik hem wel degelijk motiveerde en uiterst fatsoenlijk bleef.
Wat van een aantal andere users en met name CREW ( ) niet gezegd kan worden.

Trouwens dat ik voor sukkel uitgemaakt wordt op internet, kan me werkelijk 0,0 interesseren (Ook al is schelden natuurlijk erg makkelijk).
Maar van een crewlid (die toch een voorbeeldfunctie heeft dacht ik) verwacht ik geen reactie als: "zak in de stront sukkel", zeker niet nadat mijn reactie ook al botweg verwijderd is.
Idd een teken van zwakte.
Moet hier eigenlijk wel een klacht over indienen vind ik, waar natuurlijk niets mee gedaan wordt, maar het gaat me om het principe.

Edit: verder zal ik hier niet meer off-topic gaan.

pi_5656041
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:42 schreef Angeles het volgende:
Nou Divx, ik ben er zelf niet door gekwetst geraakt, maar misschien wel mensen die net een sterfgeval in hun omgeving hebben meegemaakt of een nare ervaring hebben met zelfmoord. Er zijn gewoon mensen bij wie dit wél heel hard aankomt.

Kun jij daar dan ook respect voor opbrengen, of tenminste begrip?

Natuurlijk kan ik daar begrip voor opbrengen! Het is ook helemaal niet leuk om met zoiets als zelfmoord geconfronteerd te worden. Maar het is wel de realiteit. Het leven is gewoon niet altijd even leuk. En dat weten we ook wel zonder zo'n topic. Okay, dit drukt de mensen misschien weer even met de neus op de feiten, maar ik denk niet eens dat dat zo slecht is... En R&P is toch ook om je hart uit te storten?
Ik vind het overigens wel goed dat dat topic gesloten is, hoor! Een gedetailleerd live-verslag vind ik ook veel te ver gaan.
  † In Memoriam † woensdag 4 september 2002 @ 17:49:03 #199
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5656055
quote:
Op woensdag 04 september 2002 17:46 schreef StrayDog het volgende:
Maar van een crewlid (die toch een voorbeeldfunctie heeft dacht ik) verwacht ik geen reactie als: "zak in de stront sukkel", zeker niet nadat mijn reactie ook al botweg verwijderd is.
Hij postte dat uitdrukkelijk niet (in zijn functie) als vertegenwoordiger van de crew, maar dat maakt het niet minder ongepast, dat ben ik met je eens.
pi_5656062
Ik denk dat het lachend word beantwoord gezien het verleden, anyway we gaan te veel offtopic.

Ik wens Gboy veel sterkte.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')