Ik denk niet dat iemand die zelfmoord pleegt wanhopig is hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:03 schreef skippy22 het volgende:
Ben je dan zo wanhopig
Hij leeft niet meer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:06 schreef ABBAfan het volgende:
Gboy heeft op http://www.abbasite.com/ ook een zelfmoordpoging gedaan met medicijnen. Leeft deze jongen trouwens nog?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:05 schreef Leipo666 het volgende:
1 woord: aandacht
Gezelliger.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:09 schreef ABBAfan het volgende:
Waarom heb je anderen nodig om zelfmoord te plegen?
Johquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij leeft niet meer.Het is 'm uiteindelijk een keer gelukt.
Euhm..not quite.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:12 schreef ABBAfan het volgende:
Forumleden van abbasite hebben hem laten opsporen aan de hand van Gboy's e-mail adres. Hij is in zijn flat aangetroffen en op het nippertje naar het ziekenhuis vervoerd en liet een paar weken later in het forum weten hoe verbaasd hij was dat hij in het ziekenhuis beland was
Sssst... dit soort dingen moet je doodzwijgen op fok dat is namelijk de policy. Alles is lief en knuffelig hier en wat als de adverteerders er achter komen dat er op het forum users hebben gezeten die succesvol zelfmoord hebben gepleegd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:12 schreef ABBAfan het volgende:
Forumleden van abbasite hebben hem laten opsporen aan de hand van Gboy's e-mail adres. Hij is in zijn flat aangetroffen en op het nippertje naar het ziekenhuis vervoerd en liet een paar weken later in het forum weten hoe verbaasd hij was dat hij in het ziekenhuis beland was
Maar hij is dood nu?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm..not quite.
Verder gaat dit topic niet over GBoy.
Kom je daar nou weer bij, alles heeft breeduit op het forum gestaan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sssst... dit soort dingen moet je doodzwijgen op fok dat is namelijk de policy. Alles is lief en knuffelig hier en wat als de adverteerders er achter komen dat er op het forum users hebben gezeten die succesvol zelfmoord hebben gepleegd?
Nou dan zijn er vast wel meer dood nu sinds de oprichting hoor.. ws niet allemaal zelfmoordquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sssst... dit soort dingen moet je doodzwijgen op fok dat is namelijk de policy. Alles is lief en knuffelig hier en wat als de adverteerders er achter komen dat er op het forum users hebben gezeten die succesvol zelfmoord hebben gepleegd?
3 zelfmoorden zover ik weetquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dan zijn er vast wel meer dood nu sinds de oprichting hoor.. ws niet allemaal zelfmoord
6 Topics daarover en het FP bericht zijn je ontgaan?quote:
1 zelfmoordquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
3 zelfmoorden zover ik weet
1 koolmonoxide vergifiting
En nog een hele zwik krassers en depressieve neuroten die een elegante poging hebben gewaagd.
Ja, hij is dood. Heeft dat enige toegevoegde waarde voor jou op het moment?quote:
Ik kreeg half iets mee dat hij toen plannen had.. was niet gelukt en daarna mochten die topics niet meer geloof ik?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
6 Topics daarover en het FP bericht zijn je ontgaan?
Oh sorry heb de overleden door ziekten bij de zelfmoorden opgeteld... Mijn excuus.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
1 zelfmoord
1 koolmonoxide
2 overleden na ziekte
Word je dement ofzo?
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:22 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, hij is dood. Heeft dat enige toegevoegde waarde voor jou op het moment?![]()
Uiteraard, 27 december is een prima datum om nog eens een keer goed na te gaan of betreffende user wel echt dood is.quote:
Die plannen waren 2003 ofzo, en vrij recent is hij na 10 dagen gevonden in zn huis.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kreeg half iets mee dat hij toen plannen had.. was niet gelukt en daarna mochten die topics niet meer geloof ik?
Ik ben je privé search welquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:24 schreef Bastard het volgende:
Waar is de search als je m nodig hebt.
Dus de recente topics en FP news heb ik gemist .. misschien moet ik eens minder in GAM komenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die plannen waren 2003 ofzo, en vrij recent is hij na 10 dagen gevonden in zn huis.
En zo'n bericht stond toen op de FP en 6 topics lang in GC
De topics van "Hoi, ik ga zelfmoord plegen"mochten idd niet meer nee.
FOK! user dood? en nog meer delen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:24 schreef Bastard het volgende:
Waar is de search als je m nodig hebt.
Ja ik weet het, die probeerde allerlei drugs.. had ook een rare nickname... dat het stoer was ofzo.. en ineens was ie dood.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:26 schreef WAT het volgende:
Er is zo'n irc-log van een jongen die een overdosis heeft genomen. Al die andere users helemaal panisch wat ze nu moeten doen.
Ik kan het niet zo snel vinden.
Koolmonoxide was Otaku-sanquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:23 schreef Bastard het volgende:
Koolmonoxide heb ik ook niet meegekregen dan.. en maar 1 ziekte vele jaren geleden.. die andere ook niet.
To-taal niet gezien.. dezelfde als Mineo ook nog... damm.. triest eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
FOK! user dood? en nog meer delen.
Otaku-san?? Ook??quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Koolmonoxide was Otaku-san
Calypso en Hagelslag/Kangeroo na ziekte.
Wat dan? Zijn bekende.. als bij jou in het dorp iemand dood gaat sta je ook gek te kijken hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:32 schreef la-nina het volgende:
aandachtshoeren en ramptoeristen.
http://invizibletouch.com/txt/ripper_log.txtquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik weet het, die probeerde allerlei drugs.. had ook een rare nickname... dat het stoer was ofzo.. en ineens was ie dood.
Gekke internet shit
Mja, ik zie het meer als een ziekte eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:32 schreef la-nina het volgende:
aandachtshoeren en ramptoeristen.
Is nog steeds met een knoop in je maag dat je het leestquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
http://invizibletouch.com/txt/ripper_log.txt![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon lachwekkend.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:50 schreef Drumpie het volgende:
1 t/m 10, wie weg is is gezien... <<<< KLIK
weetik veel, alsof mij dat boeitquote:
Ja, dat vind ik ook, de namen blijven zo toch nog bekend.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:37 schreef Bastard het volgende:
Ah tis op zn minst fijn dat ze hier nog eens worden herdacht.. toch?
Ja, komt hun wens toch nog uit .quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, de namen blijven zo toch nog bekend.
goh ziet er uit als iemand die ik misschien ooit gekend hebquote:
Le-ren le-zen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:00 schreef 5alvad0R het volgende:
[..]
Ja, komt hun wens toch nog uit .
Le-zen. Hij had het over de aandachtshoeren.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Le-ren le-zen.
Het gaat OOK om de mensen die na ziekte overleden zijn.
Lees even terugquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Le-zen. Hij had het over de aandachtshoeren.![]()
Nee, daar kan je je niet meevermaken toch? Op iemand zn problemen kan je je gewoon niet vermaken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:58 schreef 5alvad0R het volgende:
[..]
weetik veel, alsof mij dat boeit
als ik actief was terwijl hij zulke topics postte had ik me echt wel vermaakt.
Problemen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, daar kan je je niet meevermaken toch? Op iemand zn problemen kan je je gewoon niet vermaken.
Nee klopt.. kerel die vaak meeging vroeger als we op stap gingen was ook ineens weg.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:07 schreef Alicey het volgende:
Niet iedereen die zelfmoord poogt is puur uit op aandacht. Hoewel het wel zo is dat die groep voor wie dat niet geldt het vaak niet van te voren aankondigt..
Opgelucht nu?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:10 schreef 5alvad0R het volgende:
[..]
Vieze instabiele incapabele aandachttekortkomende zelfmedelijden hebbende mislukkelingen. Sterf maar.
Beetje dubbelzinnig dan.. jij juicht het toe maar je wil er NIETS mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:10 schreef 5alvad0R het volgende:
[..]
Problemen?
Luister goed vriend, als iemand "live" zelfmoord pleegt schuift hij de verantwoordelijkheid van zijn EIGEN problemen naar derden die er helemaal NIETS mee te maken (willen) hebben.
Ik zou het toejuichen.
Serieus .
Vieze instabiele incapabele aandachttekortkomende zelfmedelijden hebbende mislukkelingen. Sterf maar.
Het feit dat ik zulk gedrag verwerpelijk vind heeft geen fuck te maken met het feit dat ik er niet mee te maken wil krijgen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje dubbelzinnig dan.. jij juicht het toe maar je wil er NIETS mee te maken hebben.
Maar je zegt eerder dat je je er mee zou vermaken.. ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:14 schreef 5alvad0R het volgende:
[..]
Het feit dat ik zulk gedrag verwerpelijk vind heeft geen fuck te maken met het feit dat ik er niet mee te maken wil krijgen.
Het is niet alsof ik de keus heb zulke topics tegen te komen he, het wordt ons nogal opgelegd.
Naar om te zien hoe iedereen zo lacherig doet over die ripper en z'n drugs ...quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is nog steeds met een knoop in je maag dat je het leest
... en hem zelfs aansporen..quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:16 schreef WAT het volgende:
[..]
Naar om te zien hoe iedereen zo lacherig doet over die ripper en z'n drugs ...
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:16 schreef WAT het volgende:
[..]
Naar om te zien hoe iedereen zo lacherig doet over die ripper en z'n drugs ...
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:19 schreef Bastard het volgende:
Voorhetzelfde geld is dat hele leuke blonde wulpse meisje van 24 waar je zo gezellig al 3 avonden mee aan het lullen bent... eigenlijk wel een vieze oude pedo van 63.. je weet dat soort dingen niet zeker.
Hij had zn webcam toch aan..quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
... en hem zelfs aansporen..
Maar goed.. je kan toch ook niet alles van te voren weten, voorhetzelfde was die gast zo dronken als een tor en daarom vaag aan het ouwehoeren.
Voorhetzelfde geld is dat hele leuke blonde wulpse meisje van 24 waar je zo gezellig al 3 avonden mee aan het lullen bent... eigenlijk wel een vieze oude pedo van 63.. je weet dat soort dingen niet zeker.
Ben zelf niet zo'n kenner dat ik het verschil zie tussen iemand die naar de klote is van de alcohol dan wel van de drugs. Althans tegen het einde zal het voor elkaar kwa gedrag niet veel onderdoen.quote:
Die waren er wel maar zijn denk ik niet meer te vinden.quote:
da's een klassieker inmiddelsquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die waren er wel maar zijn denk ik niet meer te vinden.![]()
Zijn familie heeft toen de uiterste best gedaan om toen alles van het I-net te krijgen.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:10 schreef Jumparound het volgende:
gelukkig kunnen we nog naar het toneelstuk
http://www.edgeoftheworld.org/sh_rippers.htm
Leuk zo'n pdf-bestand...quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:25 schreef WAT het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan zie je jongens achter een pc zitten oid?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:40 schreef Chowi het volgende:
Zelfmoord is een pré, het is hip, het is helemaal hot en je krijgt er aandacht mee. Dat is ook meteen de voornaamste reden: aandacht. Je moet niet gelijk gaan denken dat dit allemaal van die teringlijertjes zijn die allemaal in het middelpunt willen staan, dat is vrijwel nooit het geval. Vaak wil je onbewust aandacht, spookt de vraag "hoe zouden mensen erop reageren als ik dood was" al dagenlang door je hoofd rond. Sommige mensen durven het echter niet alleen, zijn niet bang voor de dood, maar eerder voor de eventuele pijn. Dan is het gemakkelijker om het samen te doen met een hele groep, allemaal mensen die dezelfde gevoelens hebben als jij, en hetzelfde doel als jij. Ik begrijp die mensen wel, maar ik vind niet dat het mag worden goedgekeurd.
Die mensen zijn ziek, ze denken niet helder, en dan moet er niet ook nog eens een medium zijn genaamd internet die de wil naar het doodgaan nog aanwakkert. Want als je zelfmoord wil plegen denk je niet aan je toekomst, wil je geen toekomst, en je ziet niet in dat het allemaal nog beter kan en zal gaan worden.
Daarom is elke vorm van het toejuichen van zelfmoord in mijn ogen heel erg verkeerd, en moeten de mensen, als ze echt diep in de put zitten, maar eens goed gaan nadenken over hun leven en eerst een oplossing proberen te zoeken, voor ze het opgeven.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
hij heeft ook zelfmoord gepleegd..quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:44 schreef BrauN het volgende:
Laatst ook zo'n gozer met zo'n MySpace profiel die effe zelfmoord had gepleegd. Een dag later kwam ie online om even de RIP-berichten te bekijken.
Ach hemel, wat jammer.quote:Op woensdag 28 december 2005 04:00 schreef got.rice het volgende:
[..]
hij heeft ook zelfmoord gepleegd..
http://www.kesq.com/Global/story.asp?S=4194237&nav=9qrx
http://cbs2.com/topstories/local_story_337004920.html
Herman Finkersquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:09 schreef Bastard het volgende:
Zelfmoord: Is wel het laatste wat ik zou doen
Als je die text helemaal leest, en je voelt er niks bij, heb je geen hartquote:Op woensdag 28 december 2005 04:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach gut is je gevoelige zieltje nu gekwetst.![]()
Waarom doe je dat dan!?quote:Op woensdag 28 december 2005 04:19 schreef Ciurlizza het volgende:
Dan ben je een trieste lafbek. Eigenlijk zouden ze je lichaam moeten voeren aan straathonden, maar dat mag je hier vast niet zeggen.
Achteraf is altijd mooi lullen.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:48 schreef Orealo het volgende:
[..]
Als je die text helemaal leest, en je voelt er niks bij, heb je geen hart![]()
Uit een onderzoek voornamelijk in andere landen blijkt dat er een toenemend aantal zelfmoordenaars is die vanwege moeilijk omstandigheden maatschappelijk en sociaal uit het leven stapt. En dat het voor deze mensen heel lastig is om hulp te krijgen. Omdat wel te kunnen doen zou je het bewustzijn over dit probleem moeten vergroten. En een betere en vooral toegankelijke hulpverlening op moeten zetten.quote:Op woensdag 28 december 2005 04:19 schreef Ciurlizza het volgende:
Dan ben je een trieste lafbek. Eigenlijk zouden ze je lichaam moeten voeren aan straathonden, maar dat mag je hier vast niet zeggen.
Hmmz, Welke IRC channels als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:03 schreef skippy22 het volgende:
Dit is de laaste tijd erg populair vooral in japan Hele irc kanalen vol met mensen rond ophetzelfde tijd moment zelfmoord plegen Maken deze mensen er nou echt een einde aan of lopen ze maar te dollen En zit er 1 tussen die het echt doet Ook op fok is er iemand geweest die het probeerde Wat gebeurt er als iemand online zelfmoord pleegt? gboy27 Deze jongen heeft het echt geprobeerd Maar waarom dit op een forum aankondigen vooral iets als fok Ben je dan zo wanhopig of hecht je dan veel waarde aan je virtuele vriendjes als je het zo aankondigt
Nu is de vraag: WAAROM word er in Japan zo veel zelfmoorden gepoleegd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:03 schreef skippy22 het volgende:
Dit is de laaste tijd erg populair vooral in japan Hele irc kanalen vol met mensen rond ophetzelfde tijd moment zelfmoord plegen Maken deze mensen er nou echt een einde aan of lopen ze maar te dollen En zit er 1 tussen die het echt doet Ook op fok is er iemand geweest die het probeerde Wat gebeurt er als iemand online zelfmoord pleegt? gboy27 Deze jongen heeft het echt geprobeerd Maar waarom dit op een forum aankondigen vooral iets als fok Ben je dan zo wanhopig of hecht je dan veel waarde aan je virtuele vriendjes als je het zo aankondigt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |