ik snap het.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het is helemaal niets voor jou. Het is een spel voor simpele, primaire wezens, liefst gevoerd in het diepst van de nacht, beneveld door alcohol en geestverruimende middelen. Niets is wat het lijkt, de vocabulaire stamt uit het Neanderthalertijdperk, de knotsen waarmee ze elkaar de virtuele hersens inslaan idem dito.
Kortom, niets voor een welopgevoede studente.
![]()
Oké, als jij denkt dat je het aan kunt - doen ! Ik ben gek op de geur van angstzweet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:59 schreef I_doubt het volgende:
[..]
ik snap het.
Maar als ik nou win?
Dat is toch niet leuk voor jullie?
En zeker als ik dat nu al weet?(Het ruikt hier helemaal niet naar iemands schoenen waar iemand naast loopt)
Als we je niet met twee vingers in de neus hadden aangekund, zouden we je niet hebben uitgenodigd! Winnaars zijn allang bekend! We zoeken alleen nog wat losers en jij was de beste kandidaat!quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:59 schreef I_doubt het volgende:
[..]
ik snap het.
Maar als ik nou win?
Dat is toch niet leuk voor jullie?
En zeker als ik dat nu al weet?(Het ruikt hier helemaal niet naar iemands schoenen waar iemand naast loopt)
Ik ben al aan de 2e keer bezig. Letters spelen voor mijn ogen een bizar spelletje.quote:
Wat zei ik? Een prima kandidaat!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:04 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik ben al aan de 2e keer bezig. Letters spelen voor mijn ogen een bizar spelletje.
Het wordt alleen maar vager.
Ik snap het echt niet.
Er is dus een minimum grens nodig, die bereikt wordt door een uitputtingsslag veroorzaakt door slaaptekort, drugs inclusief alcohol, rock en roll, sex en wat dies meer zij.
Dat is mij wel toevertrouwd.
Als dit het niet is, snap ik het echt niet![]()
Mrquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoi Mr. 1000
We zijn op weg naar de 2000 en die gaan we halen
Peper en zout heb ik hier al voor mijn smaakpapillen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:02 schreef demins het volgende:
[..]
We zoeken alleen nog wat losers en jij was de beste kandidaat!
Vreet hem op!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:09 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Peper en zout heb ik hier al voor mijn smaakpapillen.
Voor de rest lust ik jou rauw![]()
Ik heb me aangemeld en al bijna gewonnen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oké, als jij denkt dat je het aan kunt - doen ! Ik ben gek op de geur van angstzweet.![]()
Hoi Cuall, heb je het nieuwe Servival game topic al gezien?quote:
Hé, hallo witte stralende schoonheid van de nacht.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:11 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi Cuall, heb je het nieuwe Servival game topic al gezien?![]()
Volgens mij is er nog geen notaris benoemd...
Anders dan bij BB hebben we hier een notaris! Vraag maar eens aan Cuall wat ze met zulke gevalletjes in het verleden gedaan heeft! Ik kan je verzekeren dat de Broederschap daar niet aan te pas kwam. De onderwereld trok wit weg toen ze van Cuall's maatregelen hoorde! Liquidaties leken opeens een uitstapje naar Madurodam.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:11 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld en al bijna gewonnen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |