Het zit blijkbaar nogal diepquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:08 schreef Jane het volgende:
Waarom denken we nu gelijk allebei aan Yoko, MrBadGuy?
ze schoot gewoon bij mij te binnen, doet Yoko wel vakerquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:08 schreef Jane het volgende:
Waarom denken we nu gelijk allebei aan Yoko, MrBadGuy?
Sterkte!quote:
Ah dat is minder! Kun je je niet ziekmelden?quote:
Ik vond het een beetje jammer eigenlijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:13 schreef Olmo het volgende:
Wel gaaf dat nummer net: 'titles'. Kende hem nog niet, maar vind hem best geinig
Tja, wij kunnen er ook niks aan doen dat ze er zo vaak in staan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:15 schreef Olmo het volgende:
Die topics van de top 2000 lijken trouwens wel verkapte Beatlestopics
quote:It's no surprise that Lennon had shouted himself hoarse by the end of the session, barely getting through "Twist and Shout," the most famous single take in rock history. He simply got caught up in the music, just like generations of listeners did.
Hij had Yoko toen nog niet eens ontmoet....ja en nu hou ik op over haarquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
John had dit nummer eigenlijk gewoon moeten 'zingen', maar er waren geen Fisherman's Friends in de buurt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |