Plato is niet geheimzinnig, alleen ondoorgrondeijk. Hij schrijft namelijk zo saai en langdradig dat er geen doorkomen aan is.quote:
Heb jij nog iets van broeder QyRoZ gehoord de laatste dagen?quote:
Hou eens op over die vriendin.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
@GF: Hoop dat ik later ook een vriendin krijg die niet stil kan zitten tijdens de film
't Was retorisch bedoeld hoor. Maar ik heb zo'n hekel aan dat TVP'en...quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Plato is niet geheimzinnig, alleen ondoorgrondeijk. Hij schrijft namelijk zo saai en langdradig dat er geen doorkomen aan is.![]()
Sorryquote:
Zou hij een relatie hebben opgedoken in Utrecht?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb jij nog iets van broeder QyRoZ gehoord de laatste dagen?![]()
Nix geheimizinnigs hoor.. Ik bedoelde ermee te zeggen dat je (vrouwen ) niet alle mannen bewondert.. maar sommige springen eruit door hun manier van doen en laten...quote:En niet in de algemene zin van het woord? Wel zin van het woord wou je dan gebruiken? En wat moeten ze er voor doen? En waarom moeten ze dat?
Ja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
SorryZal er over ophouden
Zijn Internet is afgeslotenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou hij een relatie hebben opgedoken in Utrecht?
Of zou hij gewoon maar aan het wachten zijn op zijn internet?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja en daarom durft hij mij niet onder ogen te komen denk je?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:
Lijkt me redelijk irritantquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
@GF: Hoop dat ik later ook een vriendin krijg die niet stil kan zitten tijdens de film
No fucking way! Dat kan echt niet hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Of zou hij gewoon maar aan het wachten zijn op zijn internet?
Hij herinnerde de helse tirade van jou nog toen ik het subtiel liet merken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en daarom durft hij mij niet onder ogen te komen denk je?
Rare personificatie trouwensquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zijn Internet is afgesloten![]()
Ja, BttD kan behoorlijk vervelend zijn.quote:
Dat zeg je nu. Het is echt enorm irritantquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |