Waar ski jij met sneeuw of mist dan in? Blind met je zonnebril of met spleetogen zonder enige bril?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:54 schreef Coconut het volgende:
[..]
Een goggle bedoel je? Dat vind ik helemaal 10x niks![]()
En dan lopen je hele ogen vol met tranen, altijd spanned wat voor relief je tegenkomtquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:06 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Waar ski jij met sneeuw of mist dan in? Blind met je zonnebril of met spleetogen zonder enige bril?
Precies... Heel relaxedquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:52 schreef dady het volgende:
[..]
En dan lopen je hele ogen vol met tranen, altijd spanned wat voor relief je tegenkomt![]()
Ja, beetje op goed geluk enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:06 schreef Drive-r het volgende:
Waar ski jij met sneeuw of mist dan in? Blind met je zonnebril of met spleetogen zonder enige bril?
Een gewone, goeie zonnebril is voldoende voor het skien als het weer goed is. Zolang je genoeg zonlicht hebt, zie je voldoende en zijn je ogen beschermd. Als het vervolgens minder wordt, bewolkt, mistig of sneeuw, zie je geen donder meer en is een goggle oftewel skibril met licht glas (geel/oranje/roze) aan te raden. Zeker voor een beginner kan slecht zicht vervelend zijn, je wordt er alleen maar nog onzekerder van. Kijk of je anders iets van een kennis kan lenen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:42 schreef Stevie_ het volgende:
Ik ga zondag naar L'Alpe d'Huez, geregeld via Sportura. Het is voor mij de eerste keer wintersport dus er zit een 5 daagse skicursus bij.
Wat ik me afvraag, is een gewone zonnebril nou voldoende op de piste of is zo'n grote skibril aan te raden??!
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:39 schreef sander89 het volgende:
Maar vanvond met de bus naar Oostenrijk![]()
![]()
![]()
www.photobucket.comquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:21 schreef Knoekie het volgende:
Weet iemand hier een goede site om me foto's te hosten?
Na ik meestal wel aardig vorig jaar was ik met me klas naar Oostenrijk maar was erg gezellig in de bus dus we gingen pas om 4 uur slapen. Om 7 uur waren we aangekomen in Murau en om 11 stond ik al op de Kreischbergquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan nooit slapen in die bussen![]()
Neem altijd factor 10 en 25 mee. Factor 10 doe ik meestal erop. En dan in de middag smeer ik nog een keer, 25 doe ik alleen als ik al een beetje bruin ben gewordenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:51 schreef Toxic_nl het volgende:
Nu ik 1 keer op wintersport ben geweest, heb ik geleerd dat er daar 2 dingen heel belangrijk zijn.
Zonnebrandcreme + een zonnebril![]()
Maar welke factor zonnebrandcreme nemen jullie meestal mee?![]()
Trein = relaxedquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef niksweerd het volgende:
17 maart is het voor mij zover. Eerste keer op winterpsort. We gaan naar Kaprun, Oosterijk Morgenavond effe naar Snowworld en zondag ook nog effe.
Ik ga met de trein, is dat nu relaxed of niet??
Kan haast niet wachten, maar wordt het alleen maar leuker door!!!
Wat mij nog steeds niet duidelijk is de kleding. Drie lagen is toch eingelijk prima, thermo, pull met kraag en een jas. Of een fleece trui. tis voor mij de eerste keer dus heb geen ervaring met kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |