Ik vertrek over 3 dagen naar het zonnige Saalbachquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:04 schreef Luni het volgende:
Zo, mijn laatste uurtje werken, morgennacht vertrek ik naar Saalbach.
En ligt er veel sneeuw?? Ik ga er misschien volgende week heen..quote:Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef its_me_ het volgende:
A.s vrijdag vertrek ik met een groep met Sportura naar Tignes! Hoop dat ik niet zo'n probleem reis heb van Sportura! Maargoed, dat zien we wel. Ik heb er zin in!![]()
Niet meer zo zonnig als je daar aankomt volgens de voorspellingen.. Ik ga naar Ellmau en daar was het de afgelopen tijd echt een super weertje alleen zondag, maandag en dinsdag is er sneeuw (alsdus de voorspelling..)quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:26 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik vertrek over 3 dagen naar het zonnige Saalbach![]()
![]()
![]()
wees blij met die verse sneeuw: heerlijk skienquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:10 schreef Vliegenmepper het volgende:
[..]
Niet meer zo zonnig als je daar aankomt volgens de voorspellingen.. Ik ga naar Ellmau en daar was het de afgelopen tijd echt een super weertje alleen zondag, maandag en dinsdag is er sneeuw (alsdus de voorspelling..)![]()
Ben vorig jaar in Mayrhofen geweest, zat in een pension was eigenlijk 10 minuten vanaf het centrum lag. Lekker rustig daar dus.... Voor wat betreft het centrum, ja dat is erg druk (zat dan ook wel in de krokus) en er word inderdaad genoeg gezopen, heb zelf niet zoveel last gehad van die lui aangezien ik niet tot in de late uurtjes door ben gegaan.... Zag wel vaak een spoor van vernielingen 's ochtends...quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef LSS het volgende:
Mayrhofen wordt het dit jaar voor mij. Ik was laat met boeken en had dus niet zoveel keus meer. Ik heb me laten vertellen dat Mayrhofen altijd propvol zit met feestend volk die zich de hele avond klemzuipen en er niet komen om te skiën of te boarden maar om debiel te gaan doen en overlast te veroorzaken tot diep in de nacht, Klopt dit? Ik ga trouwens de week voor de voorjaarsvakantie, hopen dat dat nare volk een week later komt.
Dat mag van mij dan 's nachts vallen en niet overdag, als het overdag te hard sneeuwt krijg je allemaal van die losse troep op de piste, plus dat je zelf nog eens verdomd weinig ziet...quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:12 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
wees blij met die verse sneeuw: heerlijk skien![]()
Ga straks boeken voor het weekend van 16 februari!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:37 schreef Coastertommm het volgende:
Nog iets langer dan 2 weekjes.. en ik sta op de skies! Woehoee!
Hoe was het skigebied zelf?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:38 schreef Afwezig het volgende:
Net terug uit Zell am See / Kaprun. Heer-lijk. Hele week alleen maar zon gehad, laatste 2 dagen pistes in Zell am See wat mindere kwaliteit door de zon, maar Kaprun perfect. Geen wolk gezien, geen sneeuwvlokje gevallen.
Ik ben vanmorgen terug gekomen. Toen we aankwamen sneeuwde het goed en was het koud. Vanaf zondag hadden we iedere dag zon. Dit was lekker alleen de kwaliteit van de sneeuw ging snel achteruit door de hoge temperaturen. Er ontstonden dus veel ijzige pistes, en op een aantal lager gelegen gedeeltes kwamen er stenen boven de sneeuw, maar deze kun je ontwijken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:49 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
En ligt er veel sneeuw?? Ik ga er misschien volgende week heen..
Geweldig. Voor alle niveaus genoeg te doen. Zell am See voor de meer gevorderden, Kaprun voor de beginners. Pistes lagen er alle dagen prachtig bij, werden elke dag netjes bijgehouden. Door de hoge tempraturen werd het wel minder einde van de week, maar ik heb gehoord dat er inmiddels dus weer een mooie nieuwe witte laag ligt. Ik ben de jaren hiervoor in Niederau en Axamer-Lizum geweest, maar dan is dit toch wel heel veel mooier! Vorige week was het er ook nog niet belachelijk druk, dus ik heb een geweldige week gehad.quote:
Ben ook afgelopen zaterdag terug gekomen uit Saalbach, wat een prachtig skigebied is het zeg!quote:Op zondag 5 februari 2006 11:43 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Gisteren terug gekomen uit saalbach hinterglemm, echt fantastische vakantie gehad, ik ga dus echt nooit meer naar frankrijk op wintersport, de gezelligheid is gewoon niet te vergelijken en de pistes zijn ook gewoon reuzegoed.
we hebben de hele week zon gehad, van de ene kant wel jammer want een keer verse sneeuw is ook wel fijn. maar de temperatuur was goed te hebben.... lekker in shirtje in de bergen zitten eten....
http://www.hinterglemm.mijnalbums.nl/
met blauwe jas ben ik
anderen die erop staan zijn zus en zwager.
mijn vriendin had besloten om voor dr vakantie dr been al te breken..... :\')
Ik wil wel in jouw plaats gaan hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:05 schreef Sport_Life het volgende:
fucking klote zooi, heb gisteren te horen gekregen dat ik verplichte colleges heb (werkgroepen) in de week dat ik mijn vakantie heb geboekt, daar gaat mn geld
en nog erger de vakantie!
.
Ben nu van alles aan het regelen, maar ben bang dat het feest niet door gaat.
Iemand een idee hoe dat zit met die annuleringsverzekering? Is studie een geldige reden om die te gebruiken??
* Sport_Life baalt enorm...![]()
zie profiel, hotelschoolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:52 schreef Sport_Life het volgende:
Doe dan wel kraagje omhoog en uitsluitend praten over je rijke pappie en mammie.
Nee, tis geen Corpsvereniging, maar ze willen gewoon geen "vreemden" mee hebben.
Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:59 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Geweldig. Voor alle niveaus genoeg te doen. Zell am See voor de meer gevorderden, Kaprun voor de beginners. Pistes lagen er alle dagen prachtig bij, werden elke dag netjes bijgehouden. Door de hoge tempraturen werd het wel minder einde van de week, maar ik heb gehoord dat er inmiddels dus weer een mooie nieuwe witte laag ligt. Ik ben de jaren hiervoor in Niederau en Axamer-Lizum geweest, maar dan is dit toch wel heel veel mooier! Vorige week was het er ook nog niet belachelijk druk, dus ik heb een geweldige week gehad.
Dus het skigebied zelf was helemaal toppie!
Minimaal Tjechië. Wel ver, maar ook nog steeds best goedkoop. Het is daar iig wel volwaardig skieën/snowboarden in tegenstelling tot Winterberg. De pistes zijn wel een stuk kleiner, korter en minder steil, maar voor de beginnende wintersporter is het prima te doen en uitdagend genoeg.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:27 schreef Driverrrr het volgende:
Hey allemaal, het lijkt mij echt super leuk om een keer te snowboarden...
Dus ik zat erover te denken om binnenkort een keer 2 dagen te gaan snowboarden, het liefst zo dicht mogelijk van Nederland, en natuurlijk zo goedkoop mogelijk(wel echte piste, geen hal)
Iemand tips?
Ja het was echt hardstikke leuk. Tja die busreis. Op een of andere manier lukt het mij nooit om daar echt te slapen. Zo ff zoeken welke foto's ik hier ga plaatsen. Heb pas 1GB aan foto'squote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:59 schreef eL. het volgende:
Klinkt goed Knoekie (behalve de busreis dan).
Uhm zorg er in eerste instantie dat ie een dubbele lens heeft. Ik denk dat elke dat tegenwoordig wel heeft maarje voor de zekerheid. Als je dat niet heb is het namelijk echt klote. Ik kan het wetenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef dady het volgende:
Ik moet nog even een skibril halen. Ik ga in de krokusvakantie skieen, dus meestal wel aardig zonnig en zit in Zwitserland. Welke soort lens kan ik nu het best halen zodat, een beetje een all-round bril?
Bedankt.
Sinner heeft wel leuke brillen voor weinig.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef Coconut het volgende:
Ik moet ook nog een nieuwe zonnebril hebben, ook maar eens even naar kijken binnenkort.
Nog maar 2,5 week![]()
Ja ik heb nu ook een Sinner, maar die is behoorlijk waardeloos met mist, sneeuwval e.d.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:24 schreef Luni het volgende:
Sinner heeft wel leuke brillen voor weinig.
Daar heb ik een skibril voor i.p.v. een zonnebril.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:30 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ook een Sinner, maar die is behoorlijk waardeloos met mist, sneeuwval e.d.
Een goggle bedoel je? Dat vind ik helemaal 10x niksquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:35 schreef Luni het volgende:
Daar heb ik een skibril voor i.p.v. een zonnebril.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |