abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34376676
A.s vrijdag vertrek ik met een groep met Sportura naar Tignes! Hoop dat ik niet zo'n probleem reis heb van Sportura! Maargoed, dat zien we wel. Ik heb er zin in!
pi_34477962
Zo, mijn laatste uurtje werken, morgennacht vertrek ik naar Saalbach.
pi_34667762
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:04 schreef Luni het volgende:
Zo, mijn laatste uurtje werken, morgennacht vertrek ik naar Saalbach.
Ik vertrek over 3 dagen naar het zonnige Saalbach
pi_34668325
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef its_me_ het volgende:
A.s vrijdag vertrek ik met een groep met Sportura naar Tignes! Hoop dat ik niet zo'n probleem reis heb van Sportura! Maargoed, dat zien we wel. Ik heb er zin in!
En ligt er veel sneeuw?? Ik ga er misschien volgende week heen..
pi_34669048
Veel plezier allemaal
pi_34669397
dank U
pi_34671197
Damn! Als ik alles zo lees hier, dan baal ik echt dat ik dit jaar niet kan gaan

Moet op stage namelijk......
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_34681195
Mayrhofen wordt het dit jaar voor mij. Ik was laat met boeken en had dus niet zoveel keus meer. Ik heb me laten vertellen dat Mayrhofen altijd propvol zit met feestend volk die zich de hele avond klemzuipen en er niet komen om te skiën of te boarden maar om debiel te gaan doen en overlast te veroorzaken tot diep in de nacht, Klopt dit? Ik ga trouwens de week voor de voorjaarsvakantie, hopen dat dat nare volk een week later komt.
pi_34706644
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:26 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Ik vertrek over 3 dagen naar het zonnige Saalbach
Niet meer zo zonnig als je daar aankomt volgens de voorspellingen.. Ik ga naar Ellmau en daar was het de afgelopen tijd echt een super weertje alleen zondag, maandag en dinsdag is er sneeuw (alsdus de voorspelling..)
pi_34706676
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 09:10 schreef Vliegenmepper het volgende:

[..]

Niet meer zo zonnig als je daar aankomt volgens de voorspellingen.. Ik ga naar Ellmau en daar was het de afgelopen tijd echt een super weertje alleen zondag, maandag en dinsdag is er sneeuw (alsdus de voorspelling..)
wees blij met die verse sneeuw: heerlijk skien
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_34706694
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef LSS het volgende:
Mayrhofen wordt het dit jaar voor mij. Ik was laat met boeken en had dus niet zoveel keus meer. Ik heb me laten vertellen dat Mayrhofen altijd propvol zit met feestend volk die zich de hele avond klemzuipen en er niet komen om te skiën of te boarden maar om debiel te gaan doen en overlast te veroorzaken tot diep in de nacht, Klopt dit? Ik ga trouwens de week voor de voorjaarsvakantie, hopen dat dat nare volk een week later komt.
Ben vorig jaar in Mayrhofen geweest, zat in een pension was eigenlijk 10 minuten vanaf het centrum lag. Lekker rustig daar dus.... Voor wat betreft het centrum, ja dat is erg druk (zat dan ook wel in de krokus) en er word inderdaad genoeg gezopen, heb zelf niet zoveel last gehad van die lui aangezien ik niet tot in de late uurtjes door ben gegaan.... Zag wel vaak een spoor van vernielingen 's ochtends...
pi_34706716
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 09:12 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

wees blij met die verse sneeuw: heerlijk skien
Dat mag van mij dan 's nachts vallen en niet overdag, als het overdag te hard sneeuwt krijg je allemaal van die losse troep op de piste, plus dat je zelf nog eens verdomd weinig ziet...
Geef mij maar een zonnetje zodat ik lekker een biertje kan drinken op de top van de berg
  donderdag 2 februari 2006 @ 09:15:56 #63
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_34706731
ben terug uit les sybelles! Wintersport blijft tof
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:53:15 #64
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_34711332
Eind maart voor de 3 keer skien! Dit maal in Bulgarije...afgelopen december nog een klein weekje in Oostenrijk geweest, vorige week 2 uurtjes in Dubai en dus strax naar Bulgarije!
pi_34713183
Vanavond Snowworld!! . Wordt denk ik skien, kijken of dat nog lukt na 2 jaar snowboarden .
pi_34735663
Nog iets langer dan 2 weekjes.. en ik sta op de skies! Woehoee!
pi_34736819
Ben dus in Fugen geweest (14 januari), Fugen heeft niet echt een groot skigebied, het is wel redelijk rustig. Je kunt echter wel makkelijk met de bus naar Hoogfugen en naar Kaltenbach waar je in de ochtend kunt beginnen en vervolgens in de andere plaats kunt eindigen. Kaltenbach was de leukste apres ski. Heb eindelijk snowboarden geleerd en vind het erg leuk..
  zaterdag 4 februari 2006 @ 19:26:20 #68
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_34737045
Is Bulgarije een beetje te doen?
pi_34738400
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:37 schreef Coastertommm het volgende:
Nog iets langer dan 2 weekjes.. en ik sta op de skies! Woehoee!
Ga straks boeken voor het weekend van 16 februari! ! En 2 weken later 10 dagen snowboarden !
pi_34753576
Gisteren terug gekomen uit saalbach hinterglemm, echt fantastische vakantie gehad, ik ga dus echt nooit meer naar frankrijk op wintersport, de gezelligheid is gewoon niet te vergelijken en de pistes zijn ook gewoon reuzegoed.

we hebben de hele week zon gehad, van de ene kant wel jammer want een keer verse sneeuw is ook wel fijn. maar de temperatuur was goed te hebben.... lekker in shirtje in de bergen zitten eten....

http://www.hinterglemm.mijnalbums.nl/

met blauwe jas ben ik

anderen die erop staan zijn zus en zwager.

mijn vriendin had besloten om voor dr vakantie dr been al te breken..... :')

pi_34757384
Vanochtend terug gekomen uit gerlos.
Erg veel mooie pistes daar met genoeg afwisselling omdat je bij gerlos kan skien/boarden en ook makkelijk naar zell en koningsleiten kan.
Heel de week zon gehad en overdag was de temp. net boven het vriespunt.

apres-ski was ook wel aardig in oa de cin-cin (als je dat leuk vind )
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  zondag 5 februari 2006 @ 13:38:31 #72
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_34757653
Net terug uit Zell am See / Kaprun. Heer-lijk. Hele week alleen maar zon gehad, laatste 2 dagen pistes in Zell am See wat mindere kwaliteit door de zon, maar Kaprun perfect. Geen wolk gezien, geen sneeuwvlokje gevallen.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_34761369
16 febr. -> Flaine 5 dagen Skien
10 maart -> Val Thorens 10 dagen snowboarden

Oh yeah!
pi_34763368
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:38 schreef Afwezig het volgende:
Net terug uit Zell am See / Kaprun. Heer-lijk. Hele week alleen maar zon gehad, laatste 2 dagen pistes in Zell am See wat mindere kwaliteit door de zon, maar Kaprun perfect. Geen wolk gezien, geen sneeuwvlokje gevallen.
Hoe was het skigebied zelf?
pi_34764883
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:49 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

En ligt er veel sneeuw?? Ik ga er misschien volgende week heen..
Ik ben vanmorgen terug gekomen. Toen we aankwamen sneeuwde het goed en was het koud. Vanaf zondag hadden we iedere dag zon. Dit was lekker alleen de kwaliteit van de sneeuw ging snel achteruit door de hoge temperaturen. Er ontstonden dus veel ijzige pistes, en op een aantal lager gelegen gedeeltes kwamen er stenen boven de sneeuw, maar deze kun je ontwijken.

Ik heb het er wel super naar mijn zin gehad, dus zeker gaan!
  zondag 5 februari 2006 @ 20:49:15 #76
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_34773062
Sinds gisteren terug van een weekje Lanersbach, op "studiereis" met school (1 dag uitwisseling met hotelschool in Innsbruck, 4 dagen skieen), heerlijk! Enorm groot skigebied, Zillertal, wat allemaal opelkaar aangesloten was, dus een beetje pendelen tussen Finkenberg, Mayerhoven, Eggalm, Penken en nog wat dorpjes daaro, heerlijk geskieed, prachtig weer gehad (geen enkele dag mn jas aangemoeten, ik zweette me in een trui al kapot), en de pistes lagen er ook geweldig bij. Alleen de laatste dag pas het toch wat minder, omdat het al wat gedooid had, was de sneeuw op sommige plaatsen erg mul, en lagen er dus veel losse hoopjes op sommige pistes. Maar verder echt ge-wel-dig. Op de 3e dag ook het lef gehad van de Harikiri af te gaan, de steilste geprepareerde piste van Oostenrijk (78% steilingspercentage). Jezus wat was ik kapot op het einde zeg.

Maar nu wouden we dus ff voor een dagje ergens gaan skieen, iemand nog ideetjes? ('s morgens vroeg vertrekken en 's avonds weer terugkomen), ik lees iets van Winterberg in duitsland, is dat wat?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  dinsdag 7 februari 2006 @ 10:59:14 #77
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_34822112
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:02 schreef Wokkel1982 het volgende:

[..]

Hoe was het skigebied zelf?
Geweldig. Voor alle niveaus genoeg te doen. Zell am See voor de meer gevorderden, Kaprun voor de beginners. Pistes lagen er alle dagen prachtig bij, werden elke dag netjes bijgehouden. Door de hoge tempraturen werd het wel minder einde van de week, maar ik heb gehoord dat er inmiddels dus weer een mooie nieuwe witte laag ligt. Ik ben de jaren hiervoor in Niederau en Axamer-Lizum geweest, maar dan is dit toch wel heel veel mooier! Vorige week was het er ook nog niet belachelijk druk, dus ik heb een geweldige week gehad.

Dus het skigebied zelf was helemaal toppie!
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_34823747
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:43 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Gisteren terug gekomen uit saalbach hinterglemm, echt fantastische vakantie gehad, ik ga dus echt nooit meer naar frankrijk op wintersport, de gezelligheid is gewoon niet te vergelijken en de pistes zijn ook gewoon reuzegoed.

we hebben de hele week zon gehad, van de ene kant wel jammer want een keer verse sneeuw is ook wel fijn. maar de temperatuur was goed te hebben.... lekker in shirtje in de bergen zitten eten....

http://www.hinterglemm.mijnalbums.nl/

met blauwe jas ben ik

anderen die erop staan zijn zus en zwager.

mijn vriendin had besloten om voor dr vakantie dr been al te breken..... :\')

Ben ook afgelopen zaterdag terug gekomen uit Saalbach, wat een prachtig skigebied is het zeg!
pi_34824034
fucking klote zooi, heb gisteren te horen gekregen dat ik verplichte colleges heb (werkgroepen) in de week dat ik mijn vakantie heb geboekt , daar gaat mn geld en nog erger de vakantie! .
Ben nu van alles aan het regelen, maar ben bang dat het feest niet door gaat.

Iemand een idee hoe dat zit met die annuleringsverzekering? Is studie een geldige reden om die te gebruiken??

* Sport_Life baalt enorm...
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:40:43 #80
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_34825019
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:05 schreef Sport_Life het volgende:
fucking klote zooi, heb gisteren te horen gekregen dat ik verplichte colleges heb (werkgroepen) in de week dat ik mijn vakantie heb geboekt , daar gaat mn geld en nog erger de vakantie! .
Ben nu van alles aan het regelen, maar ben bang dat het feest niet door gaat.

Iemand een idee hoe dat zit met die annuleringsverzekering? Is studie een geldige reden om die te gebruiken??

* Sport_Life baalt enorm...
Ik wil wel in jouw plaats gaan hoor
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_34825082
Zal lastig gaan, tis namelijk met de studentenvereniging .
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:50:08 #82
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_34825278
Maakt niet uit, ik amuseer me met iedereen wel
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_34825368
Doe dan wel kraagje omhoog en uitsluitend praten over je rijke pappie en mammie .

Nee, tis geen Corpsvereniging, maar ze willen gewoon geen "vreemden" mee hebben .
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:55:52 #84
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_34825475
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:52 schreef Sport_Life het volgende:
Doe dan wel kraagje omhoog en uitsluitend praten over je rijke pappie en mammie .

Nee, tis geen Corpsvereniging, maar ze willen gewoon geen "vreemden" mee hebben .
zie profiel, hotelschool

Nee, is logisch, studentenverenigingen zijn altijd vrienden onder elkaar, en als er dan iemand meegaat die niemand kent is dat niet leuk.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_34825582
De vereniging telt zo'n 1000 leden, dus iemand anders vinden zal echt niet zo'n probleem zijn .
pi_34826015
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:59 schreef Afwezig het volgende:

[..]

Geweldig. Voor alle niveaus genoeg te doen. Zell am See voor de meer gevorderden, Kaprun voor de beginners. Pistes lagen er alle dagen prachtig bij, werden elke dag netjes bijgehouden. Door de hoge tempraturen werd het wel minder einde van de week, maar ik heb gehoord dat er inmiddels dus weer een mooie nieuwe witte laag ligt. Ik ben de jaren hiervoor in Niederau en Axamer-Lizum geweest, maar dan is dit toch wel heel veel mooier! Vorige week was het er ook nog niet belachelijk druk, dus ik heb een geweldige week gehad.

Dus het skigebied zelf was helemaal toppie!
Fijn om te horen!
Ik mag over 3 weekjes er heen.
pi_34862030
Hey allemaal, het lijkt mij echt super leuk om een keer te snowboarden...
Dus ik zat erover te denken om binnenkort een keer 2 dagen te gaan snowboarden, het liefst zo dicht mogelijk van Nederland, en natuurlijk zo goedkoop mogelijk (wel echte piste, geen hal)

Iemand tips?
Signature verwijderd door FA
pi_34863017
mja Winterberg is wel dichtbij, maar een hell om te snowboarden, veel te vlakke pistes allemaal.
pi_34899252
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:27 schreef Driverrrr het volgende:
Hey allemaal, het lijkt mij echt super leuk om een keer te snowboarden...
Dus ik zat erover te denken om binnenkort een keer 2 dagen te gaan snowboarden, het liefst zo dicht mogelijk van Nederland, en natuurlijk zo goedkoop mogelijk (wel echte piste, geen hal)

Iemand tips?
Minimaal Tjechië. Wel ver, maar ook nog steeds best goedkoop. Het is daar iig wel volwaardig skieën/snowboarden in tegenstelling tot Winterberg. De pistes zijn wel een stuk kleiner, korter en minder steil, maar voor de beginnende wintersporter is het prima te doen en uitdagend genoeg.

Als je al een doorgewinterde wintersporter bent is Achenkirch in Oostenijk nog wel aan te raden. Dit is het goedkoopste skigebied in Oostenrijk. De afdalingen zijn er minder spectaculair dan in andere skigebieden in Oostenrijk maar het is al een stuk beter dan Tjechië. Met een busreisje via Dalstra ofzo moet dat toch te doen zijn voor mensen met een kleine geldbuidel. Je zit dan wel aan een langere reis vast, maar dat is nu eenmaal niet anders.

Je moet je afvragen of 2 dagen rijden voor 2 dagen sneeuwplezier wel de moeite waard is. Het is verhoudingsgewijs iig een stuk duurder. Dan kunt je imo beter het ene jaar niet gaan en het andere jaar wel volledig op wintersportvakantie gaan.
pi_34974573
Zo ik ben weer terug uit het helaas niet zo zonnige Saalbach/Hinterglemm (Oostenrijk), vrijwel geen zon gehad, wel heel veel sneeuw en mist, dit in tegenstelling tot vorig jaar toen we elke dag zon hadden. Maar niets is lekkerder dan met een grote laag sneeuw off-piste te gaan.

Verder heb ik ook op test-skiies uit de collectie van 2007 mogen skiien, die gingen 1000x beter dan die kut huurskiies Wel heel veel geskiied, Elke dag van 9 tot ongeveer 4 uur. Behalve de laatste dag, maar toen was ik een beetje brak van de Apres Ski (Absinth/Tequila en B52 zijn niet echt een goede combinatie)

En natuurlijk weer de lekkere Oostenrijkse dingen op: Kaisersmarnn en Almdudler , Ik heb daarnet 15 uur in een bus gezeten. Echt een pokke end.

We gingen trouwens met onze school 50 man

Foto's zullen volgen.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:59:18 #91
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_34976871
Klinkt goed Knoekie (behalve de busreis dan).
pi_34979987
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:59 schreef eL. het volgende:
Klinkt goed Knoekie (behalve de busreis dan).
Ja het was echt hardstikke leuk. Tja die busreis. Op een of andere manier lukt het mij nooit om daar echt te slapen. Zo ff zoeken welke foto's ik hier ga plaatsen. Heb pas 1GB aan foto's En dat is van 4 mensen
pi_35017867
Ik moet nog even een skibril halen. Ik ga in de krokusvakantie skieen, dus meestal wel aardig zonnig en zit in Zwitserland. Welke soort lens kan ik nu het best halen zodat, een beetje een all-round bril?

Bedankt.
pi_35020708
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef dady het volgende:
Ik moet nog even een skibril halen. Ik ga in de krokusvakantie skieen, dus meestal wel aardig zonnig en zit in Zwitserland. Welke soort lens kan ik nu het best halen zodat, een beetje een all-round bril?

Bedankt.
Uhm zorg er in eerste instantie dat ie een dubbele lens heeft. Ik denk dat elke dat tegenwoordig wel heeft maarje voor de zekerheid. Als je dat niet heb is het namelijk echt klote. Ik kan het weten Mischien eentje met spiegellens? En een oranje lens er los bij?

Ik ben zelf ook aan het zoeken naar een eigen bril. Laat je anders informeren in een winkel
pi_35055674
Ik moet ook nog een nieuwe zonnebril hebben, ook maar eens even naar kijken binnenkort.
Nog maar 2,5 week
amokaapjeeh O+
pi_35071451
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef Coconut het volgende:
Ik moet ook nog een nieuwe zonnebril hebben, ook maar eens even naar kijken binnenkort.
Nog maar 2,5 week
Sinner heeft wel leuke brillen voor weinig.
pi_35075798
Zaterdag naar Tirol om te snowboarden.
pi_35079254
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:24 schreef Luni het volgende:
Sinner heeft wel leuke brillen voor weinig.
Ja ik heb nu ook een Sinner, maar die is behoorlijk waardeloos met mist, sneeuwval e.d.
amokaapjeeh O+
pi_35079398
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:30 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ja ik heb nu ook een Sinner, maar die is behoorlijk waardeloos met mist, sneeuwval e.d.
Daar heb ik een skibril voor i.p.v. een zonnebril.
pi_35117930
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:35 schreef Luni het volgende:
Daar heb ik een skibril voor i.p.v. een zonnebril.
Een goggle bedoel je? Dat vind ik helemaal 10x niks
amokaapjeeh O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')