abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34376676
A.s vrijdag vertrek ik met een groep met Sportura naar Tignes! Hoop dat ik niet zo'n probleem reis heb van Sportura! Maargoed, dat zien we wel. Ik heb er zin in!
pi_34477962
Zo, mijn laatste uurtje werken, morgennacht vertrek ik naar Saalbach.
pi_34667762
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:04 schreef Luni het volgende:
Zo, mijn laatste uurtje werken, morgennacht vertrek ik naar Saalbach.
Ik vertrek over 3 dagen naar het zonnige Saalbach
pi_34668325
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef its_me_ het volgende:
A.s vrijdag vertrek ik met een groep met Sportura naar Tignes! Hoop dat ik niet zo'n probleem reis heb van Sportura! Maargoed, dat zien we wel. Ik heb er zin in!
En ligt er veel sneeuw?? Ik ga er misschien volgende week heen..
pi_34669048
Veel plezier allemaal
pi_34669397
dank U
pi_34671197
Damn! Als ik alles zo lees hier, dan baal ik echt dat ik dit jaar niet kan gaan

Moet op stage namelijk......
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_34681195
Mayrhofen wordt het dit jaar voor mij. Ik was laat met boeken en had dus niet zoveel keus meer. Ik heb me laten vertellen dat Mayrhofen altijd propvol zit met feestend volk die zich de hele avond klemzuipen en er niet komen om te skiën of te boarden maar om debiel te gaan doen en overlast te veroorzaken tot diep in de nacht, Klopt dit? Ik ga trouwens de week voor de voorjaarsvakantie, hopen dat dat nare volk een week later komt.
pi_34706644
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:26 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Ik vertrek over 3 dagen naar het zonnige Saalbach
Niet meer zo zonnig als je daar aankomt volgens de voorspellingen.. Ik ga naar Ellmau en daar was het de afgelopen tijd echt een super weertje alleen zondag, maandag en dinsdag is er sneeuw (alsdus de voorspelling..)
pi_34706676
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 09:10 schreef Vliegenmepper het volgende:

[..]

Niet meer zo zonnig als je daar aankomt volgens de voorspellingen.. Ik ga naar Ellmau en daar was het de afgelopen tijd echt een super weertje alleen zondag, maandag en dinsdag is er sneeuw (alsdus de voorspelling..)
wees blij met die verse sneeuw: heerlijk skien
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_34706694
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef LSS het volgende:
Mayrhofen wordt het dit jaar voor mij. Ik was laat met boeken en had dus niet zoveel keus meer. Ik heb me laten vertellen dat Mayrhofen altijd propvol zit met feestend volk die zich de hele avond klemzuipen en er niet komen om te skiën of te boarden maar om debiel te gaan doen en overlast te veroorzaken tot diep in de nacht, Klopt dit? Ik ga trouwens de week voor de voorjaarsvakantie, hopen dat dat nare volk een week later komt.
Ben vorig jaar in Mayrhofen geweest, zat in een pension was eigenlijk 10 minuten vanaf het centrum lag. Lekker rustig daar dus.... Voor wat betreft het centrum, ja dat is erg druk (zat dan ook wel in de krokus) en er word inderdaad genoeg gezopen, heb zelf niet zoveel last gehad van die lui aangezien ik niet tot in de late uurtjes door ben gegaan.... Zag wel vaak een spoor van vernielingen 's ochtends...
pi_34706716
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 09:12 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

wees blij met die verse sneeuw: heerlijk skien
Dat mag van mij dan 's nachts vallen en niet overdag, als het overdag te hard sneeuwt krijg je allemaal van die losse troep op de piste, plus dat je zelf nog eens verdomd weinig ziet...
Geef mij maar een zonnetje zodat ik lekker een biertje kan drinken op de top van de berg
  donderdag 2 februari 2006 @ 09:15:56 #63
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_34706731
ben terug uit les sybelles! Wintersport blijft tof
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:53:15 #64
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_34711332
Eind maart voor de 3 keer skien! Dit maal in Bulgarije...afgelopen december nog een klein weekje in Oostenrijk geweest, vorige week 2 uurtjes in Dubai en dus strax naar Bulgarije!
pi_34713183
Vanavond Snowworld!! . Wordt denk ik skien, kijken of dat nog lukt na 2 jaar snowboarden .
pi_34735663
Nog iets langer dan 2 weekjes.. en ik sta op de skies! Woehoee!
pi_34736819
Ben dus in Fugen geweest (14 januari), Fugen heeft niet echt een groot skigebied, het is wel redelijk rustig. Je kunt echter wel makkelijk met de bus naar Hoogfugen en naar Kaltenbach waar je in de ochtend kunt beginnen en vervolgens in de andere plaats kunt eindigen. Kaltenbach was de leukste apres ski. Heb eindelijk snowboarden geleerd en vind het erg leuk..
  zaterdag 4 februari 2006 @ 19:26:20 #68
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_34737045
Is Bulgarije een beetje te doen?
pi_34738400
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:37 schreef Coastertommm het volgende:
Nog iets langer dan 2 weekjes.. en ik sta op de skies! Woehoee!
Ga straks boeken voor het weekend van 16 februari! ! En 2 weken later 10 dagen snowboarden !
pi_34753576
Gisteren terug gekomen uit saalbach hinterglemm, echt fantastische vakantie gehad, ik ga dus echt nooit meer naar frankrijk op wintersport, de gezelligheid is gewoon niet te vergelijken en de pistes zijn ook gewoon reuzegoed.

we hebben de hele week zon gehad, van de ene kant wel jammer want een keer verse sneeuw is ook wel fijn. maar de temperatuur was goed te hebben.... lekker in shirtje in de bergen zitten eten....

http://www.hinterglemm.mijnalbums.nl/

met blauwe jas ben ik

anderen die erop staan zijn zus en zwager.

mijn vriendin had besloten om voor dr vakantie dr been al te breken..... :')

pi_34757384
Vanochtend terug gekomen uit gerlos.
Erg veel mooie pistes daar met genoeg afwisselling omdat je bij gerlos kan skien/boarden en ook makkelijk naar zell en koningsleiten kan.
Heel de week zon gehad en overdag was de temp. net boven het vriespunt.

apres-ski was ook wel aardig in oa de cin-cin (als je dat leuk vind )
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  zondag 5 februari 2006 @ 13:38:31 #72
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_34757653
Net terug uit Zell am See / Kaprun. Heer-lijk. Hele week alleen maar zon gehad, laatste 2 dagen pistes in Zell am See wat mindere kwaliteit door de zon, maar Kaprun perfect. Geen wolk gezien, geen sneeuwvlokje gevallen.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_34761369
16 febr. -> Flaine 5 dagen Skien
10 maart -> Val Thorens 10 dagen snowboarden

Oh yeah!
pi_34763368
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:38 schreef Afwezig het volgende:
Net terug uit Zell am See / Kaprun. Heer-lijk. Hele week alleen maar zon gehad, laatste 2 dagen pistes in Zell am See wat mindere kwaliteit door de zon, maar Kaprun perfect. Geen wolk gezien, geen sneeuwvlokje gevallen.
Hoe was het skigebied zelf?
pi_34764883
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:49 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

En ligt er veel sneeuw?? Ik ga er misschien volgende week heen..
Ik ben vanmorgen terug gekomen. Toen we aankwamen sneeuwde het goed en was het koud. Vanaf zondag hadden we iedere dag zon. Dit was lekker alleen de kwaliteit van de sneeuw ging snel achteruit door de hoge temperaturen. Er ontstonden dus veel ijzige pistes, en op een aantal lager gelegen gedeeltes kwamen er stenen boven de sneeuw, maar deze kun je ontwijken.

Ik heb het er wel super naar mijn zin gehad, dus zeker gaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')