Ik vertrek over 3 dagen naar het zonnige Saalbachquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:04 schreef Luni het volgende:
Zo, mijn laatste uurtje werken, morgennacht vertrek ik naar Saalbach.
En ligt er veel sneeuw?? Ik ga er misschien volgende week heen..quote:Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef its_me_ het volgende:
A.s vrijdag vertrek ik met een groep met Sportura naar Tignes! Hoop dat ik niet zo'n probleem reis heb van Sportura! Maargoed, dat zien we wel. Ik heb er zin in!![]()
Niet meer zo zonnig als je daar aankomt volgens de voorspellingen.. Ik ga naar Ellmau en daar was het de afgelopen tijd echt een super weertje alleen zondag, maandag en dinsdag is er sneeuw (alsdus de voorspelling..)quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:26 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik vertrek over 3 dagen naar het zonnige Saalbach![]()
![]()
![]()
wees blij met die verse sneeuw: heerlijk skienquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:10 schreef Vliegenmepper het volgende:
[..]
Niet meer zo zonnig als je daar aankomt volgens de voorspellingen.. Ik ga naar Ellmau en daar was het de afgelopen tijd echt een super weertje alleen zondag, maandag en dinsdag is er sneeuw (alsdus de voorspelling..)![]()
Ben vorig jaar in Mayrhofen geweest, zat in een pension was eigenlijk 10 minuten vanaf het centrum lag. Lekker rustig daar dus.... Voor wat betreft het centrum, ja dat is erg druk (zat dan ook wel in de krokus) en er word inderdaad genoeg gezopen, heb zelf niet zoveel last gehad van die lui aangezien ik niet tot in de late uurtjes door ben gegaan.... Zag wel vaak een spoor van vernielingen 's ochtends...quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef LSS het volgende:
Mayrhofen wordt het dit jaar voor mij. Ik was laat met boeken en had dus niet zoveel keus meer. Ik heb me laten vertellen dat Mayrhofen altijd propvol zit met feestend volk die zich de hele avond klemzuipen en er niet komen om te skiën of te boarden maar om debiel te gaan doen en overlast te veroorzaken tot diep in de nacht, Klopt dit? Ik ga trouwens de week voor de voorjaarsvakantie, hopen dat dat nare volk een week later komt.
Dat mag van mij dan 's nachts vallen en niet overdag, als het overdag te hard sneeuwt krijg je allemaal van die losse troep op de piste, plus dat je zelf nog eens verdomd weinig ziet...quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:12 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
wees blij met die verse sneeuw: heerlijk skien![]()
Ga straks boeken voor het weekend van 16 februari!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:37 schreef Coastertommm het volgende:
Nog iets langer dan 2 weekjes.. en ik sta op de skies! Woehoee!
Hoe was het skigebied zelf?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:38 schreef Afwezig het volgende:
Net terug uit Zell am See / Kaprun. Heer-lijk. Hele week alleen maar zon gehad, laatste 2 dagen pistes in Zell am See wat mindere kwaliteit door de zon, maar Kaprun perfect. Geen wolk gezien, geen sneeuwvlokje gevallen.
Ik ben vanmorgen terug gekomen. Toen we aankwamen sneeuwde het goed en was het koud. Vanaf zondag hadden we iedere dag zon. Dit was lekker alleen de kwaliteit van de sneeuw ging snel achteruit door de hoge temperaturen. Er ontstonden dus veel ijzige pistes, en op een aantal lager gelegen gedeeltes kwamen er stenen boven de sneeuw, maar deze kun je ontwijken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:49 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
En ligt er veel sneeuw?? Ik ga er misschien volgende week heen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |