Mijn kennis is bovengemiddeld voor mijn soort (blondT, vrouw, een halve generatie boven de jouwe), maar dan nog is het magertjesquote:Op woensdag 28 december 2005 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Je pass kwijt, geen idee van signatures, weet je überhaupt iets van computers?
Ik gok van niet voor mijn bod.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
je gaat toch niet die kast met die stickers kopen he![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:34 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik gok van niet voor mijn bod.Maar mijn neefje zet 'm toch onder het bureau.
![]()
Boeiuhhh....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
tmf
veronica![]()
stickers
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:34 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik gok van niet voor mijn bod.![]()
quote:schvvmert: als het een serieus bod is, mail me dan op jeffjuh [at] gmail [dot] com
Ow, die had ik al [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!quote:
Waaaaquote:Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef Het_Biertje het volgende:
www.elisab.nl is nog vrij
*snel regged*![]()
Nehhh, ik niet hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 23:41 schreef Mikkie het volgende:
Nou moet je niet naast je schoe sokken gaan lopen hè.
Twee weken geleden nog een nieuwe gemaakt, omdat degene van begin dit jaar ermee gestopt was (software-probleem; zelf veroorzaakt). Komende vakantie (vanaf zaterdag) ga ik eens kijken of ik de oude nieuwe nog aan de praat krijgquote:Op woensdag 28 december 2005 23:44 schreef schvvmert het volgende:
Hoe zit 't tegenwoordig met je PC avonturen?![]()
Specs.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Twee weken geleden nog een nieuwe gemaakt, omdat degene van begin dit jaar ermee gestopt was (software-probleem; zelf veroorzaakt). Komende vakantie (vanaf zaterdag) ga ik eens kijken of ik de oude nieuwe nog aan de praat krijg
Zo nieuw dat Xp er niet gewoon op geinstalleerd kon worden. Maar verder niet veel bijzondersquote:
Ow.... ff de bon opzoekenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:59 schreef schvvmert het volgende:
Wat je zoal thuis in elkaar knutselt.P4 is zo karig.
![]()
45 incl bos rooie rozen!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
35 incl bos rooie rozen!
Vette PC om Office en dit forum te draaien.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef ElisaB het volgende:
Intel P IV 630 Skt 775
Asus P5GD1/VM-Lan-Sata=PCle
Corsair 512mb DDR400 64MX64 (2*)
Coolermaster Centurion 5
ASUS 360W PSU, Ret, Sata, Cab, 20p
Sony Diskdrive Black
LG DVD RW +/- 16x DL
Zalman CNPS770-AICu
En dan mn twee harde schijven van resp 80 en 120 gig
ja oude boxjes. ik heb deze set 2 week geleden gekochtquote:Op donderdag 29 december 2005 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat heb ik hier op m'n simpele boxjes van 7 jaar oud ofzo ook wel eens. Zit ik achter de pc, klinkt in de verte de politieradio ofzo...
Nee joh dat gaat retesnel op zo'n ding.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou zeg, zo slecht is het toch ook weer niet
Jawel hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, je kunt niet alles hebben hè
Juist, en meer doe ik er ook niet opquote:Op donderdag 29 december 2005 00:10 schreef schvvmert het volgende:
Vette PC om Office en dit forum te draaien.![]()
De PC is sneller dan 't forum.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Juist, en meer doe ik er ook niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |