Niet in iedere wijk loopt zo'n shiny teeth persoon als jijquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:49 schreef Vaatdoek het volgende:
Alweer een topic hierover![]()
Toch grappig dat veel mensen hier roepen dat ze niks geven, terwijl ik bij het rondgaan met de kaartjes bij ieder huis wel wat kreegVolgens mij is dit soort topics allemaal stoerdoenerij op internet.
Wraak van krantenbezorgers kan zoet zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
toen ik 10 was wist ik niet wat die gasten kwamen doen met dat stomme we wensen u een goed nieuwjaar kaartje..... ik toen gewoon dankjewel gezegt en hetzelfde! en daarna de deur dichtgedaan
Het woord pauper gebruiken als krantenklojo zijnde getuigt van een vreemd soort lef, dat dan weer welquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:40 schreef Bopmorn het volgende:
Heb al 260.25 euro op gehaald bij die paupers:D
*zwaait*quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Niet in iedere wijk loopt zo'n shiny teeth persoon als jij![]()
Welke wijk heb je gelopen?quote:
vroeger werkte negers ook voor niets..quote:Op woensdag 28 december 2005 00:24 schreef Xortes het volgende:
Hmz, bij mij mogen ze blij zijn met 50 cnt. Het is jammer maar ik ben gewoon een arme sloeber. Bovendien heb ik geen krant en vraag ik er ook niet om. Nee/Nee of Nee/Ja stickers worden bij ons grof verwijderd dus het is niet alsof ik een keuze heb... In het gulden tijdperk gaven we ook 1 hele gulden aan de echte krantenjongen en 20 cnt aan degene met de huis aan huis bladen, waarom zou ik uberhaupt meer geven dan 50 cnt?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:30 schreef hydrah het volgende:
Voor de kranten jongen van de Geldelander geven wij ¤ 5,-
Het krantenmeisje van het NRC geven mijn ouders ¤ 5,- en ik nog ¤ 5,- omdat ik haar ken vanwege achterstallig onderhoud
De folder paupers daar in tegen moeten het maar doen met een euro.
j
Als je geabonneerd bent op een krant kom ik alsnog bij je langs. Debielen genoeg met een NEE-NEE sticker die toch geld gevenquote:Op woensdag 28 december 2005 08:06 schreef HenkieSpankie het volgende:
Er durfde 1 (die het niet zal redden in de maatschappij) bij mij aan te bellen..
Ik heb een NEE NEE sticker!!
OMFGquote:Op woensdag 28 december 2005 09:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik heb zelf ook kaartjes uitgeprint met de tekst :
" De familie<vul naam in> west u ook prettige feestdagen"
Die geef ik dan terug aan de krante bezorgen als ik een kaartje van hem ontvang.
Moet je zijn gezicht eens zien dan.
Dat grapje is al iets te vaak langs geweest....quote:Op woensdag 28 december 2005 09:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik heb zelf ook kaartjes uitgeprint met de tekst :
" De familie<vul naam in> west u ook prettige feestdagen"
Die geef ik dan terug aan de krante bezorgen als ik een kaartje van hem ontvang.
Moet je zijn gezicht eens zien dan.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:38 schreef BrauN het volgende:
Een fluim in het gelaat kunnen ze krijgen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |