wie zegt dat ie meteen de eerste wedstrijd mag spelen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Het debuut van Robert de Pinho de Souza voor Real Betis.
Ik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:02 schreef WeebI het volgende:
[..]
wie zegt dat ie meteen de eerste wedstrijd mag spelen?
ok, klinkt betrouwbaarquote:
Gio? Hij heet toch gewoon Van Bronckhorst?quote:
Hij zit soms in een identiteitscrisis volgens mij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
Gio? Hij heet toch gewoon Van Bronckhorst?
Staat ook op zijn rug op het shirtje van Oranje, zo wil hij voortaan genoemd worden, waarschijnlijk wat naar zijn bol gestegen.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
Gio? Hij heet toch gewoon Van Bronckhorst?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:35 schreef WeebI het volgende:
Atlético - Zaragoza is afgelast vanwege een voedselvergiftiging die 14 spelers van CAdM trof.
De 2e wedstrijd tussen Atletico en Zaragoza wordt 18 januari gespeeld en speelt FC Barcelona 25 januari de eerste wedstrijd. 1 Februari is de terugwedstrijd tussen FCB en Zaragoza/Atletico Madrid.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:20 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Loting kwartfinales:
Betis - Real Madrid
Cádiz - Espanyol
Barcelona - Atlético of Zaragoza
Deportivo - Valencia
Wedstrijden worden 18 en 25 januari gespeeld.
Klopt dit? Wanneer is die eerste wedstrijd dan gespeeld? Volgend mij was dit de eerste wedstrijd en volgt de return volgende week woensdag, 1februari.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
En Barca ligt eruit.![]()
Na de 1-1 in de eerste wedstrijd kwam Zaragoza met 3-0 voor in het tweede duel. (goals Milito en Ewerthon 2X). Henk werd vervolgens naar de tribune gestuurd vanwege commentaar op de leiding. Na rust kwam Barca via Larsson en Ronaldinho terug tot 3-2, maar Diego Milito verzegelde net voor tijd het lot. 4-2 dus.
Je hebt gelijk Fanneke, ik en vooral de VI zit ernaast.quote:Zaragoza knikkert Barça uit Spaanse beker
Voor Barcelona is het toernooi om de Copa Del Rey voorbij. De Spaanse koploper ging met 4-2 onderuit bij Real Zaragoza.
Na het 1-1 gelijkspel dat beide ploegen aan het eerste duel in Camp Nou overhielden, moest in La Romareda de beslissing vallen. Dat leek al na een half uur gebeurd. Zaragoza scoorde halverwege de eerste helft drie keer in vijf minuten. Diego Milito scoorde alleen voor Vïctor Valdés en Ewerthon haalde twee keer uit vanaf de rand van de zestien. Direct na de 3-0 moest assistent Henk ten Cate naar de tribune, vanwege te veel commentaar.
Toch gaf Barcelona zich niet gewonnen. Nog voor rust kopte Henrik Larsson binnen op aangeven van Giovanni van Bronckhorst. En na een uur benutte Ronaldinho een strafschop voor de 3-2, na een overtreding op Lionel Messi. Maar ondanks het slotoffensief lukte het de azulgranas niet om nog langszij te komen.
Sterker, na hands van Edmilson besliste Diego Milito vanaf elf meter het duel in het voordeel van Zaragoza: 4-2.
ow dmnd dat is snel ja... hmmnnn..... nee dan is tie vast niet terug....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:29 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Return is a.s. woensdag, is Eto'o al terug dan? Wel makkelijk gegeven die penalty op Messi trouwens, combinatie van 60 kg en neiging toen duiken et voilà...
Wanneer Valencia-Deportivo uit wordt gespeeld is nog niet bekend, maar de loting voor de halve finales vindt vandaag al plaats.
Waaromquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:46 schreef EKterror het volgende:
ROde kaart Ronaldinho min 38.
Een echte Andreas Brehme goal (Milaan '90). De rode kaart had een gele moeten zijn, bodychecks zie je elke week. Jammer voor Barca.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef EKterror het volgende:
zeker fraaie goal van Oscar zeg. Ook goed verdedigd door Gio![]()
En Ronaldinho's rode kaart is dubieus.
En wat jaren geleden verloor Real ook van Depor in de finale, volgens mij in 2002 in de maand dat Real 100 jaar bestond thuis in Bernabeu. Mooi moment voor wraak dus!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:42 schreef ErikT het volgende:
Copa del Rey is een prooi voor Zaragoza. Net als in 2004. Toen wonnen ze overigens ook van Real Madrid (in de finale 3-2).
Dan zullen ze eerst eens een evenwichtige selectie moeten krijgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:32 schreef jojomen4 het volgende:
Baggerprijsje is misschien niet het goeie woord. Maar als Real al 2 jaar niks gewonnen heeft en het wint dit jaar alleen de CDR dan ben ik niet echt tevreden. Ik wil de CL!
Die hebben we nu wel hoor. Van wat zie jij teveel en te weinig?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dan zullen ze eerst eens een evenwichtige selectie moeten krijgen![]()
Te veel creatieve toppers, te weinig hard werkende schoppers. Het rijmt, dus het is waarquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:02 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Die hebben we nu wel hoor. Van wat zie jij teveel en te weinig?
Je hebt weinig wedstrijden van Real gezien afgelopen tijd denk ik. Qua hard werken doen ze niet meer voor elkaar onder en Gravesen is inderdaad nooit te beroerd om een schopje uit te delen. Zidane, Cicinho en Woodgate krijgen vanavond rust, Salgado speelt weer en de aanval wordt verzorgd door de Braziliaanse Armada, Robinho, Baptista en Ronaldo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:04 schreef ErikT het volgende:
[..]
Te veel creatieve toppers, te weinig hard werkende schoppers. Het rijmt, dus het is waar
Ik wil gewoon een prijs zien. Als het weer een seizoen wordt zonder ook maar één overwinning is dat echt een schande. Als de Copa de enige prijs van het seizoen is dan heb ik dat duizend maal liever dan opnieuw niets.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:32 schreef jojomen4 het volgende:
Baggerprijsje is misschien niet het goeie woord. Maar als Real al 2 jaar niks gewonnen heeft en het wint dit jaar alleen de CDR dan ben ik niet echt tevreden. Ik wil de CL!
"Het lijkt wel korfbal!".quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:07 schreef Bos81 het volgende:
Wat een uitslag zeg
Real is nog geen Depor,quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:11 schreef Bos81 het volgende:
Dadelijk winnen ze de return gewoon met 5-0
Dat ze maar één wedstrijd nodig hadden, dat had ik niet verwacht...quote:
Alweer?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:42 schreef WeebI het volgende:
6-1........
wedden dat Florentino nu in de zomer Milito gaat kopen......
Internet is your friend.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:24 schreef Rhapsody het volgende:
Op welke zender kijken jullie dat eigenlijk?
Canal + ofzo?
Ik wil niet zeggen dat de verdediging goed speelde, dat was gewoon matig. Maar ik wil het ook niet slecht noemen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:53 schreef Trancelocator het volgende:
Als er verdedigd wordt net als gisteren gaat het al helemaal niet lukken. Dat één man vier keer kan scoren.....![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:42 schreef jojomen4 het volgende:
Bij Madrid denken ze nog aan een 5-0.
Nee slecht was het niet, eerder dramatisch...ik vraag me af waar Helguera mee bezig was. Pavón stond ook mooi áchter z'n man te dekken bij die kopbal van Milito. Wil niks afdoen aan de goeie wedstrijd van Zaragoza, maar zonder die dekfouten was de uitslag misschien wat draaglijker geweest. Hopelijk spelen Woodgate en Ramos gewoon voortaan en kan a.s. dinsdag de eer een beetje hersteld worden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:05 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat de verdediging goed speelde, dat was gewoon matig. Maar ik wil het ook niet slecht noemen.
Ach, een beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad. Ik denk dat het voor het gevoel goed is om in ieder geval met enkele goals verschil te winnen, en als een 5-0 dan lukt zou dat natuurlijk geweldig zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het wel schattig dat de website van Real Madrid vertrouwen probeert te krijgen bij de fans door allemaal oude statistiekjes erbij te halen.. in 1986 won Real namelijk ook eens met 5-0 in de Copa toen ze de volgende ronde moesten bereiken(en dat is het meest recente voorbeeld dus
)
Die 5-0 komt er heus nietVolgend jaar weer proberen jongens!
De vorige tegenstander moest maar twee goals ophalen, het lukte zelfs Barca niet, ongenaakbaar lijstaanvoerder in Spanje.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:25 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ach, een beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad. Ik denk dat het voor het gevoel goed is om in ieder geval met enkele goals verschil te winnen, en als een 5-0 dan lukt zou dat natuurlijk geweldig zijn.
Probeer het dan wel een beetje objectief te melden ja. Ze vertellen dat Real enkele keren, dus niet 1 keer, met 5-0 heeft gewonnen toen er met die eindstand gewonnen moest worden, toevallig enkele keren in de beker. Wat ze willen zeggen is dat het mogelijk is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het wel schattig dat de website van Real Madrid vertrouwen probeert te krijgen bij de fans door allemaal oude statistiekjes erbij te halen.. in 1986 won Real namelijk ook eens met 5-0 in de Copa toen ze de volgende ronde moesten bereiken(en dat is het meest recente voorbeeld dus
)
Die 5-0 komt er heus nietVolgend jaar weer proberen jongens!
Ook wel tegen Zaragoza. Maar niet nu, niet zo kort erna.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:43 schreef ErikT het volgende:
Tuurlijk is het mogelijk. Maar niet tegen Zaragoza.
dan zorgt Diego er wel voor dat ie ff twee keer scoort in de eerste 5 minutenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:58 schreef jojomen4 het volgende:
Als Woodgate er in de eerste 5 minuten even voor zorgt dat "Milito" toch knieproblemen heeft raakt ie geen pepernoot meer!
Als Madrid binnen tien jaar Zaragoza met 5-0 of meer verslaat krijg je van mij 10 euro.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:00 schreef WeebI het volgende:
Ook wel tegen Zaragoza. Maar niet nu, niet zo kort erna.
10 Euro wel! Wow, das gewaagd!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:32 schreef ErikT het volgende:
[..]
Als Madrid binnen tien jaar Zaragoza met 5-0 of meer verslaat krijg je van mij 10 euro.
Voor Juve ben ik ook bang ja!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:10 schreef WeebI het volgende:
[..]
dan zorgt Diego er wel voor dat ie ff twee keer scoort in de eerste 5 minuten
achja, dan de CL maar winnen, daar doet gelukkig geen Milito mee.
Wel Juventus, das ook een soort angstgegner, net als Zaragoza![]()
100 ook goed.quote:
Een 6-0 mag ook hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:42 schreef Smeich het volgende:
blijf hopen jongens, zijn toch realistische stats!![]()
![]()
Da's mooi meegenomen zolang er niks tegenover staat als het niet luktquote:Op maandag 13 februari 2006 12:04 schreef ErikT het volgende:
Echt waar, 100 euro krijg je.
Jullie moeten heel diep door t stof gaan en zeggen dat het belachelijk was dat je er ook maar 1 % in geloofdequote:Op maandag 13 februari 2006 12:28 schreef WeebI het volgende:
[..]
Da's mooi meegenomen zolang er niks tegenover staat als het niet lukt
moet je voor 100 piek een bank overvallen?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:55 schreef ErikT het volgende:
Dan ga ik echt heel hard huilen. En een bank overvallen.
Hoezo? Waar heb je t over?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
moet je voor 100 piek een bank overvallen?![]()
No shit....quote:Op maandag 13 februari 2006 12:44 schreef jojomen4 het volgende:
Maar het zou zoooooo vet zijn als het ze lukt![]()
Vanavond 21.00, Estadio Santiago Bernabéu, Madrid.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:40 schreef Saviola het volgende:
Wanneer is de terugmatch ?
1 keerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:16 schreef Skwish het volgende:
Hoeveel moet real nog scoren?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:32 schreef ErikT het volgende:
[..]
Als Madrid binnen tien jaar Zaragoza met 5-0 of meer verslaat krijg je van mij 10 euro.
quote:
Kut heb ik die nog vergeten...quote:
Maar ik heb helemaal geen 100 euro. Kom op Zaragoza!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:31 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
je kan het wel wissen, maar er zijn genoeg getuigen.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:02 schreef okee6 het volgende:
Gaat niet goed met Real, als je alleen maar voor de eerste tien minuten kunt betalen
ik ga ineens weer een beetje van spaanse arbitrage houdenquote:
Real heeft de scheids verre van tegen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:34 schreef WeebI het volgende:
[..]
ik ga ineens weer een beetje van spaanse arbitrage houden![]()
hij scoorde al in de vorige wedstrijdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:48 schreef Trancelocator het volgende:
Volgens het draaiboek moet Baptista scoren in blessuretijd.
En ik nog nooit zo teleurgesteld om een 4-0 overwinningquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:53 schreef Thetallguy het volgende:
Denk dat men bij Zaragoza nog nooit zo blij is geweest met een 4-0 nederlaag
Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ze nog zo ver zouden komen, tot een 4-0.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:58 schreef Rhapsody het volgende:
Helaas WeebI
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:08 schreef Trancelocator het volgende:
Gecondoleerd aan allen die Real Madrid een warm hart toedragen. 5-0 was te hoog gegrepen (qua geld).
Geaccepteerdquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:56 schreef jojomen4 het volgende:
Het was belachelijk dat ik erin geloofd! Al kreeg ik na de 4-0 toch wel een beeeeeeeetje hoop dat het kon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |