Een echte Andreas Brehme goal (Milaan '90). De rode kaart had een gele moeten zijn, bodychecks zie je elke week. Jammer voor Barca.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef EKterror het volgende:
zeker fraaie goal van Oscar zeg. Ook goed verdedigd door Gio![]()
En Ronaldinho's rode kaart is dubieus.
En wat jaren geleden verloor Real ook van Depor in de finale, volgens mij in 2002 in de maand dat Real 100 jaar bestond thuis in Bernabeu. Mooi moment voor wraak dus!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:42 schreef ErikT het volgende:
Copa del Rey is een prooi voor Zaragoza. Net als in 2004. Toen wonnen ze overigens ook van Real Madrid (in de finale 3-2).
Dan zullen ze eerst eens een evenwichtige selectie moeten krijgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:32 schreef jojomen4 het volgende:
Baggerprijsje is misschien niet het goeie woord. Maar als Real al 2 jaar niks gewonnen heeft en het wint dit jaar alleen de CDR dan ben ik niet echt tevreden. Ik wil de CL!
Die hebben we nu wel hoor. Van wat zie jij teveel en te weinig?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dan zullen ze eerst eens een evenwichtige selectie moeten krijgen![]()
Te veel creatieve toppers, te weinig hard werkende schoppers. Het rijmt, dus het is waarquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:02 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Die hebben we nu wel hoor. Van wat zie jij teveel en te weinig?
Je hebt weinig wedstrijden van Real gezien afgelopen tijd denk ik. Qua hard werken doen ze niet meer voor elkaar onder en Gravesen is inderdaad nooit te beroerd om een schopje uit te delen. Zidane, Cicinho en Woodgate krijgen vanavond rust, Salgado speelt weer en de aanval wordt verzorgd door de Braziliaanse Armada, Robinho, Baptista en Ronaldo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:04 schreef ErikT het volgende:
[..]
Te veel creatieve toppers, te weinig hard werkende schoppers. Het rijmt, dus het is waar
Ik wil gewoon een prijs zien. Als het weer een seizoen wordt zonder ook maar één overwinning is dat echt een schande. Als de Copa de enige prijs van het seizoen is dan heb ik dat duizend maal liever dan opnieuw niets.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:32 schreef jojomen4 het volgende:
Baggerprijsje is misschien niet het goeie woord. Maar als Real al 2 jaar niks gewonnen heeft en het wint dit jaar alleen de CDR dan ben ik niet echt tevreden. Ik wil de CL!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |