In Ter Apel. Hier vind je meer informatie.quote:Op maandag 26 december 2005 23:03 schreef danosa het volgende:
Waar is Wonderwereld Spuuglokje? Ziet er leuk uit namelijk.
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:54 schreef jessie het volgende:
Oh oma foto's zijn altijdDie foto moet je koesteren Jelief
idd, wat lief zeg!quote:Op woensdag 28 december 2005 09:34 schreef Luchtbel het volgende:
Toen ik d'r zag liggen moest ik aan die foto van Chiara denken, half over die stoel heenHet werd zo stil achter de bank. Ik dacht nog die zit vast stiekem met de afstandsbediening te spelen.....was waarschijnlijk wel d'r missie geweest.
Op de bovenste foto straal je dat ook helemaal uit!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:10 schreef bixister het volgende:
hier ligt maar een dun laagje sneeuw. piet vond het dan ook een beetje tegenvallen buiten.
Sterker nog, ze heeft er twee! De oma op de kerstfoto's is de oma van MikeAirquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:10 schreef bixister het volgende:
jelief, wat bijzonder dat emma nog een overgrootmoeder heeft. prachtige foto!
Jullie zijn echt prettig gestoordquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef moussy het volgende:
Ja hoor, het hing toch al voor zn ogen zei hij![]()
Over die box... het leuke is dat we nu twee boxen hebben, daar hebben we nog plek voor gevonden ook. Een staat in de huiskamer (die van Noa) en die van Emma staat in de keuken. Het is ook wel echt nodig hoor, want Noa moet echt in de box als ik Emma aan het voeden ben, die komt telkens eventjes Emma voelen en kan soms best hard knijpen (zonder het kwaad te menen natuurlijk).quote:Op zondag 1 januari 2006 16:57 schreef bixister het volgende:
suzanne wat een leuke foto-reeks. knap zeg van noa dat ze al los loopt!en erg mooi die draagdoek-foto van emma.
ik zie nu meer verschillen dan de vorige keer, toen vond ik emma veel meer een kleine noa op de foto's.
ik zag dat jullie de boxbodem weer omhoog gezet hebben, gaat noa niet meer in de box? (dat was hier de reden om 'm toch maar laag te houden, zodat ik piet er ook af en toe in kon zetten).
haha ik dacht dat ie meteen een rol tapijt in z'n handen geduwd kreeg!quote:Op maandag 2 januari 2006 17:26 schreef pluisje het volgende:
Da's papa's arm, waar ie zich aan vastklampt alsof zijn leven er vanaf hangt
lol ik ben zijn broerquote:Op maandag 2 januari 2006 19:55 schreef Lois het volgende:
Hahahaa in eerste instantie dacht ik: wat doet Joep nou met Gerard op straat...
even later viel het kwartje![]()
![]()
Ik weet het, en daarom vond ik mezelf ook zo stomquote:Op maandag 2 januari 2006 20:06 schreef dop het volgende:
[..]
lol ik ben zijn broeren nog op de zelfde dag geboren ook
idem hier.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:05 schreef Igraine het volgende:
BE ik dacht ook ,volgens mij lijkt ze heel veel op jou.. TOen las ik ineens dat je dat zelf ook zei
!!!quote:
vertel mij wat, ik mis af en toe echt dat kleine hummeltje.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:40 schreef Belana het volgende:
Demi, jij wordt veeels te snel groot meiske!
Hj was een beetje ziekje maar wou wel bij papa en mama in de buurt op de bankquote:Op zondag 8 januari 2006 19:43 schreef jessie het volgende:
Demi![]()
![]()
Pittig grietje!!!
Joep was je aan het klimmen
Leuk he, ik ben ook enorm benieuwd naar alle kids n moeders natuurlijk ook.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:56 schreef renzell het volgende:
Demi, wat knap van je!wat een meiske al Snake. ben zo benieuwd naar d'r de 22ste.
![]()
Joep, wat ben je toch een liefie.
Voorlopig ja! Ik vind d'r heel leuk, echt, zeker als dametjequote:
Wow, ik vind dit zó'n mooi jongetje! Die ogenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:52 schreef bixister het volgende:
piet is naar de kapper geweest en heeft nu ook oranje haar, net als anna.
[afbeelding]
Bramquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:25 schreef Karin het volgende:
[LUST IK NIET, IK WIL BROODJE!!!!
weet ik wel, maar hij ziet er zo "volwassen" uit. hij kijkt zo wijs enzo en en enquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:51 schreef texelonia het volgende:
Hij is ook al 1 Daan!
En er zit gel in zn haar, dat helpt ook wel
Ik heb hem gekocht bij Keet in Huis in Amsterdam (koste iets van ¤28), maar ze zullen hem vast ook wel elders verkopen. Heb even op de schommel gezocht naar een merkje (aangezien er al meer mensen naar gevraagd hadden) en er zat alleen een stickertje op met "Charl's Toys". Met google kwam ik toen al gauw op http://www.charls-toys.com/ dus misschien dat je dan nog meer verkooppunten kunt vindenquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:29 schreef Ladybos het volgende:
Tex mag ik vragen waar je die schommel gekocht hebt ? Ik vind hem gaaaaaaaf !
Nou dat zou helemaal super zijn ! Maar moet je nog wel in Amsterdam zijn dan ? Want je moet er niet speciaal voor mij heengaan hoor, dan ga ik zelf wel een keertje. Vanaf Almere is het toch niet zo ver.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:35 schreef texelonia het volgende:
[..]
oeh of als je hem echt graag wilt hebben kan ik er nog eentje voor je halen in Amsterdam en die dan meenemen naar de meetDan heb ik toch nog iets om voor iemand anders mee te nemen
![]()
Ik zou ook heel graag het recept van het glazuur willen weten. Heb gezocht in de speeltuinbankje topics maar kon helaas niks vinden. Misschien zou je het nog eens willen geven? Ziet er erg gezellig uit namelijk!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:31 schreef coolbabe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Koekjes bakken en versieren
tex als je echt graag iets mee wil nemen voor iemand mag je namens mij ook nog wel iets voor luchtbel meenemen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:35 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht bij Keet in Huis in Amsterdam (koste iets van ¤28), maar ze zullen hem vast ook wel elders verkopen. Heb even op de schommel gezocht naar een merkje (aangezien er al meer mensen naar gevraagd hadden) en er zat alleen een stickertje op met "Charl's Toys". Met google kwam ik toen al gauw op http://www.charls-toys.com/ dus misschien dat je dan nog meer verkooppunten kunt vindenEr staat ook een e-mail adres op de site bij contact dus anders kun je ze misschien mailen voor verkooppunten.
oeh of als je hem echt graag wilt hebben kan ik er nog eentje voor je halen in Amsterdam en die dan meenemen naar de meetDan heb ik toch nog iets om voor iemand anders mee te nemen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |