Sterker nog, ze heeft er twee! De oma op de kerstfoto's is de oma van MikeAirquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:10 schreef bixister het volgende:
jelief, wat bijzonder dat emma nog een overgrootmoeder heeft. prachtige foto!
Jullie zijn echt prettig gestoordquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef moussy het volgende:
Ja hoor, het hing toch al voor zn ogen zei hij![]()
Over die box... het leuke is dat we nu twee boxen hebben, daar hebben we nog plek voor gevonden ook. Een staat in de huiskamer (die van Noa) en die van Emma staat in de keuken. Het is ook wel echt nodig hoor, want Noa moet echt in de box als ik Emma aan het voeden ben, die komt telkens eventjes Emma voelen en kan soms best hard knijpen (zonder het kwaad te menen natuurlijk).quote:Op zondag 1 januari 2006 16:57 schreef bixister het volgende:
suzanne wat een leuke foto-reeks. knap zeg van noa dat ze al los loopt!en erg mooi die draagdoek-foto van emma.
ik zie nu meer verschillen dan de vorige keer, toen vond ik emma veel meer een kleine noa op de foto's.
ik zag dat jullie de boxbodem weer omhoog gezet hebben, gaat noa niet meer in de box? (dat was hier de reden om 'm toch maar laag te houden, zodat ik piet er ook af en toe in kon zetten).
haha ik dacht dat ie meteen een rol tapijt in z'n handen geduwd kreeg!quote:Op maandag 2 januari 2006 17:26 schreef pluisje het volgende:
Da's papa's arm, waar ie zich aan vastklampt alsof zijn leven er vanaf hangt
lol ik ben zijn broerquote:Op maandag 2 januari 2006 19:55 schreef Lois het volgende:
Hahahaa in eerste instantie dacht ik: wat doet Joep nou met Gerard op straat...
even later viel het kwartje![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |