Wow, ik vind dit zó'n mooi jongetje! Die ogenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:52 schreef bixister het volgende:
piet is naar de kapper geweest en heeft nu ook oranje haar, net als anna.
[afbeelding]
Bramquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:25 schreef Karin het volgende:
[LUST IK NIET, IK WIL BROODJE!!!!
weet ik wel, maar hij ziet er zo "volwassen" uit. hij kijkt zo wijs enzo en en enquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:51 schreef texelonia het volgende:
Hij is ook al 1 Daan!
En er zit gel in zn haar, dat helpt ook wel
Ik heb hem gekocht bij Keet in Huis in Amsterdam (koste iets van ¤28), maar ze zullen hem vast ook wel elders verkopen. Heb even op de schommel gezocht naar een merkje (aangezien er al meer mensen naar gevraagd hadden) en er zat alleen een stickertje op met "Charl's Toys". Met google kwam ik toen al gauw op http://www.charls-toys.com/ dus misschien dat je dan nog meer verkooppunten kunt vindenquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:29 schreef Ladybos het volgende:
Tex mag ik vragen waar je die schommel gekocht hebt ? Ik vind hem gaaaaaaaf !
Nou dat zou helemaal super zijn ! Maar moet je nog wel in Amsterdam zijn dan ? Want je moet er niet speciaal voor mij heengaan hoor, dan ga ik zelf wel een keertje. Vanaf Almere is het toch niet zo ver.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:35 schreef texelonia het volgende:
[..]
oeh of als je hem echt graag wilt hebben kan ik er nog eentje voor je halen in Amsterdam en die dan meenemen naar de meetDan heb ik toch nog iets om voor iemand anders mee te nemen
![]()
Ik zou ook heel graag het recept van het glazuur willen weten. Heb gezocht in de speeltuinbankje topics maar kon helaas niks vinden. Misschien zou je het nog eens willen geven? Ziet er erg gezellig uit namelijk!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:31 schreef coolbabe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Koekjes bakken en versieren
tex als je echt graag iets mee wil nemen voor iemand mag je namens mij ook nog wel iets voor luchtbel meenemen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:35 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht bij Keet in Huis in Amsterdam (koste iets van ¤28), maar ze zullen hem vast ook wel elders verkopen. Heb even op de schommel gezocht naar een merkje (aangezien er al meer mensen naar gevraagd hadden) en er zat alleen een stickertje op met "Charl's Toys". Met google kwam ik toen al gauw op http://www.charls-toys.com/ dus misschien dat je dan nog meer verkooppunten kunt vindenEr staat ook een e-mail adres op de site bij contact dus anders kun je ze misschien mailen voor verkooppunten.
oeh of als je hem echt graag wilt hebben kan ik er nog eentje voor je halen in Amsterdam en die dan meenemen naar de meetDan heb ik toch nog iets om voor iemand anders mee te nemen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |