Jawel! 325 euro en dan mag je de monitor houden! (kan ik simpelweg niet meekrijgen in de treinquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:48 schreef apachzor het volgende:
Nog mensen die interesse hebben?:D
Ik zal iets laten weten als ik hem niet in zijn geheel verkocht krijg.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:07 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Jawel! 325 euro en dan mag je de monitor houden! (kan ik simpelweg niet meekrijgen in de trein)
Voor mij part neem ik de monitor mee en laat ik hem op 't station staanquote:Op woensdag 28 december 2005 13:33 schreef apachzor het volgende:
[..]
Ik zal iets laten weten als ik hem niet in zijn geheel verkocht krijg.
Nog andere mensen die hem willen?
360 euro..quote:Op woensdag 28 december 2005 14:01 schreef Opperuiver.com het volgende:
Ik reageer effe voor iemand in de buurt hier die geen fokker is ( schande )
Voor 350 komt hij hem vandaag nog halen!![]()
He kut.. prijs van 325 naar 400 gegaan.. Je bent gewoon een kloon van de TSquote:
Graphics performance just got better with the ASUS V9520/TD, supporting NVIDIA's enhanced GeForce FX5200 GPU, which incorporates state-of-the-art technologies including...quote:Op woensdag 28 december 2005 15:03 schreef apachzor het volgende:
Bedankt Jan kan je ook ff de specs van de andere videokaart hier neerzetten
Krijgt volgend jaar op de kerstborrel wel een biertje van me
dat moet je niet zeggen natuurlijk..quote:Op woensdag 28 december 2005 14:52 schreef apachzor het volgende:
Anders mag Opperuiver hem komen halen voor 380
Zag dat je eigenlik een barebone zocht. Maar zag dat je een bod had gedaan op een barebone van 370 euro met een Celeron erin. Niet om je iets aan te praten, maar kan je beter deze pakken. Effe tv kaartje halen, WIndows Media Center erop gooien en klaar is kees...quote:Op woensdag 28 december 2005 15:33 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
dat moet je niet zeggen natuurlijk..![]()
Ik zou hem eventueel vrijdag op kunnen halen. Ligt eraan of ik die andere pc kan krijgen of niet (ander topic)
Ja ok, maar dat tv-kaartje dat daar in zit is al snel een euro of 50.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:24 schreef apachzor het volgende:
[..]
Zag dat je eigenlik een barebone zocht. Maar zag dat je een bod had gedaan op een barebone van 370 euro met een Celeron erin. Niet om je iets aan te praten, maar kan je beter deze pakken. Effe tv kaartje halen, WIndows Media Center erop gooien en klaar is kees...
Klopt.. Ik heb nog een bevestiging nodig eigenlijk van die ander.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:55 schreef apachzor het volgende:
Heb je die nu gekocht of nog niet?Of ook nog geinteresseerd hier in, want je bied op meerdere dingen tegelijk..
idd.. anders kan ik ook wel 325 zeggenquote:
Ja, hallo.. voor die prijs heb ik natuurlijk weer liever deze pcquote:Op woensdag 28 december 2005 19:32 schreef Opperuiver.com het volgende:
neej...als Kluupkluup al zijn boden intrekt zijn we terug op 350,- eigenlijk 325,- zelfs...
Inderdaad haha.. Al iets gehoord?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:52 schreef Kluupkluup het volgende:
Kijk.. anders had ik het met jou (Opperuiver.com) op een akkoordje kunnen gooien.. Ik de pc voor 325 en ik maak 20 euro naar jou over als jij je boden intrekt
Wat ja meen je niet..quote:Op woensdag 28 december 2005 20:21 schreef Opperuiver.com het volgende:
Haha... He dit lijkt wel handel met voorkennis...![]()
Was al in Roermond net....![]()
Hij wil iets kwijt maar reageert traagquote:Op woensdag 28 december 2005 20:50 schreef Kluupkluup het volgende:
update:
ik wacht nog steeds op een reactie van de TS v/h barebone systeem
Zo te zien is de deal rond met je barebone tog?quote:is prima...ik doe er toch niets meer mee..
voor de duidelijkheid.. er zit GEEN Windows XP Mediacenter media of -licentie bij..
De software staat er op het moment echter wel op en functioneert naar behoren..
Ook zit er geen toetsenbord of muis bij. Het is de computer configuratie zonder invoer of uitvoer apparatuur. (met uitzondering van de Microsoft Remote natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |