Okee. Het is alleen een stuk minder zoet dan je wellicht van Isobel zou verwachten. Wat dat betreft is het meer een typische Lanegan album, vrij donker dus.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:34 schreef Z het volgende:
Nee, ben benieuwd. Sinds kort heb ik wat van de Gentle Waves, en Amorino kan me ook bekoren dus ben benieuwd.
Nee, want ik heb ´m nog niet gehoord, haha: ikquote:Op woensdag 28 december 2005 14:51 schreef peaceman het volgende:
offtopic: Is er iemand iets opgevallen aan het 1e nummer van de nieuwe gelekte plaat van The Strokes?
Een platenmaatschappij??quote:Op woensdag 28 december 2005 15:00 schreef Z het volgende:
Loge is van een nederlands bedrijf.
Luister maar eens goed naar het intro...quote:Op woensdag 28 december 2005 15:09 schreef DaisyDuke het volgende:
Konkurrent
Peaceman, wat is er met dat Strokes nummer dan?
Ergens van gejat ofzo? Ik kan ´m niet beluisteren want ik heb ´m niet, haha!quote:Op woensdag 28 december 2005 15:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Luister maar eens goed naar het intro...![]()
The Strokes en jatten? Kan ik me niet voorstellen...quote:Op woensdag 28 december 2005 15:18 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ergens van gejat ofzo? Ik kan ´m niet beluisteren want ik heb ´m niet, haha!
eehh.... ik bedoelde: overduidelijk ergens door geïnspireerd ofzo?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:19 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
The Strokes en jatten? Kan ik me niet voorstellen...
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:22 schreef schaap001 het volgende:
[..]
eehh.... ik bedoelde: overduidelijk ergens door geïnspireerd ofzo?
![]()
Da´s trouwens Mark Kozelek
Ik ontken ook alles.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:11 schreef Berkery het volgende:
Die rechter is Shawn Mullins maar daar weet ik verder niks vanaf
Oe ja da's waar.. heb ik ooit eens gelezen en wilde ik eens gaan luisteren om het daarna volledig te vergeten....quote:Op woensdag 28 december 2005 15:52 schreef schaap001 het volgende:
Ok, een tip: hij is een solo-artiest. Maar met deze twee andere solo-artiesten vormt hij daarnaast af en toe nog een trio (eerste CD in 2003).
Dat is juist. En die linkse is Pete Droge (bekend van de hit `If You Don't Love Me (I'll Kill Myself)´, stond zelfs nog op Pinkpop in 1994 of 1995). Maar goed: het gaat ff om die andere. Het (lead-) gitaarwerk op zijn soloalbums word meestal verzorgd door Richard Lloyd (Televison) en Robert Quine (Richard Hell and the Voidoids). Hebben jullie daar wat aan?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:11 schreef Berkery het volgende:
Die rechter is Shawn Mullins maar daar weet ik verder niks vanaf
Souls core is ook een mooie plaat van hemquote:Op woensdag 28 december 2005 16:21 schreef schaap001 het volgende:
Shawn Mullins had in 1998 een hit met ´Lullaby´, by the way...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |