Waarom? Ben jij Jordi?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:16 schreef MadMaster het volgende:
Oei, oei, oei, dat was me weer een loei door Peter Koelewijn
(Als ik die niet zou weten...)
Ah okee, dat kan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:18 schreef schaap001 het volgende:
MM is fan van Ajax, geloof ik...
Neuh, maar ik heb een paar rasechte fans in de familie. Die hoef je op of na een off-day van Ajax echt niet te bellen ofzo. En die weten er alles van. Maar wij hebben het er in het kader van Billy Idol in HMH eens over gehad dat je in plaats daarvan naar Arsenal/Ajax ging. Dan ben je ook wel een echte aanhanger, vermoedde ikquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:18 schreef MadMaster het volgende:
Heeft Schaap ook iets met Cruijff en/of aanverwante 'zaken'?
Goed onthouden!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:23 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Neuh, maar ik heb een paar rasechte fans in de familie. Die hoef je op of na een off-day van Ajax echt niet te bellen ofzo. En die weten er alles van. Maar wij hebben het er in het kader van Billy Idol in HMH eens over gehad dat je in plaats daarvan naar Arsenal/Ajax ging. Dan ben je ook wel een echte aanhanger, vermoedde ik![]()
27 jaar al? Wauw, da´s lang! Ja, die uitwedstrijden: je bent niet de enige die daar zo over denkt, dat hoor ik wel vaker. Toch zonde. Succes vanavond, trouwens!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed onthouden!!
Ik heb inderdaad al 27 jaar een seizoenkaart van Ajax en bezoek vrijwel alle thuiswedstrijden en internationale uitwedstrijden. In Nederland bezoek ik sinds een paar jaar bijna geen uitwedstrijden meer, aangezien ik geen trek ik heb in verplichte combi-regelingen, netten voor uitvakken en andere irritante onzin-maatregelen.
Goed zo. Tenminste twee, dan kunnen het er ook drie zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Robbie W.?
Neequote:Op dinsdag 27 december 2005 16:36 schreef methodmich het volgende:
Ik gok op Heroïne, godverdomme.
Nope.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:38 schreef peaceman het volgende:
Is dit alles?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:38 schreef bigshadow het volgende:
Belle Helene?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |