quote:Op dinsdag 27 december 2005 06:42 schreef wonko het volgende:
[..]
Er moet nog wel een hersenfunctie zijn om uit te schakelen...gaat bij hem niet lukken.
Een "normaal denkende" Wacko had er allang een eind aan gemaakt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:20 schreef erikh het volgende:
Had me echt helemaal niks verbaasd als het waar was, die man ziet er al jaren uit alsof hij elk moment zelfmoord kan gaan plegen.
Ik heb jaren geleden begrepen dat hij de intentie had om zich te bekeren tot de Islam. Jammer dat hij dit niet heeft gedaan, dat had zijn redding kunnen zijn, nu dreigt de wereld een kleurrijk persoon te verliezen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:34 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een "normaal denkende" Wacko had er allang een eind aan gemaakt.![]()
Die vent gaat al 10 jaar lager dan laag
He fijn, nu gaat de rest van dit topic als volgt:quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden begrepen dat hij de intentie had om zich te bekeren tot de Islam. Jammer dat hij dit niet heeft gedaan, dat had zijn redding kunnen zijn, nu dreigt de wereld een kleurrijk persoon te verliezen.˛
moet jij ook eens doen...en wat onder je ogen uitsmerenquote:Op dinsdag 27 december 2005 05:57 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij heeft ie teveel bleekwater gedronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |