abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33431500
Zojuist op fox news kwam dit voorbij ik ga opzoek naar meer info.

Het schijnt dat hij teveel demerol ingenomen heeft... demerol is een erg krachtige spijnstiller.
quote:
What is the most important information I should know about Demerol?
• Demerol may be habit forming. Physical and/or psychological dependence can occur, and withdrawal effects are possible if the medication is stopped suddenly after prolonged or high-dose treatment. Do not stop taking Demerol suddenly without first talking to your doctor if you have been taking it continuously for more than 5 to 7 days. Your doctor may want to gradually reduce the dose.
• Demerol may increase the effects of other drugs that cause drowsiness, including other pain relievers, alcohol, antihistamines, sedatives (used to treat insomnia), antidepressants, anxiety medicines, and muscle relaxants. Tell your doctor about all medicines that you are taking, and do not take any medicine without first talking to your doctor.
• Demerol may cause constipation. Drink plenty of water (six to eight full glasses a day) to lessen this side effect. Increasing the amount of fiber in the diet can also help to alleviate constipation.
• Never take more Demerol than is prescribed. If the pain is not being adequately treated, talk to your doctor.

Michael Jackson
quote:

JACKO BOMBSHELL

By ALAN BUTTERFIELD

Michael Jackson has suffered an overdose from drugs and alcohol and is said to be in a critical condition in Bahrain.

That is what the National Enquirer can reveal police in Santa Barbara, California, have been told by a source close to the singer's family.

The Santa Barbara police, located near Jackson's Neverland ranch, investigated the 47-year-old pop star which resulted in the child molestation charges. Jackson was acquitted of all charges on June 13 at the criminal trial.

Now The National Enquirer has learned exclusively that Santa Barbara police were told by family insiders that Jackson "recently OD'd on Demerol and Jack Daniels" in Bahrain.

In a Santa Barbara police internal email from a high-ranking police official were claims that Jackson has overdosed "a couple of times since he left the States. His status, according to the source is critical."

The email did not say if Jackson was hospitalized in Bahrain because of his alleged condition.

After the four-month child molestation trial ended, Jackson arrived in the tiny Gulf kingdom of Bahrain as an honor to the king's son.

Jackson reportedly is a guest of Sheik Abdullah bin Hamad Al Khalifa, the king's son, and was said to be staying in a royal palace.

Reports earlier this week suggested Jackson was still in Bahrain with his three children and their nanny, Grace Rwaramba.

One published report said Jackson was "isolated and intoxicated" on prescription pills and worried family members were planning a rescue mission to the Middle Eastern nation.

In our March 28 issue earlier this year, we reported that Jackson was high on drugs at his child molestation trial, citing sources who said Jackson was shooting himself in his leg with a syringe filled with Demerol.

Said our source at the time: "He prefers shooting Demerol versus taking pills because it gets into his blood faster, giving him a quicker high. When Jackson has appeared in court, he looks like he's been medicated."

Contacted by The National Enquirer, Jackson's spokesperson Raymone Bain denied that the singer had suffered any overdose due to drugs and alcohol and said: "I spoke to Michael on the phone today (Friday) and I can tell you he sounded fine. He is not abusing any drugs. He is continuing to work from Bahrain on his Katrina Relief song. I last saw him a few weeks ago in London and I have never seen him look happier or healthier."

Speaking from Washington, D.C., Bain added that she was aware of reports that said his family was concerned about him in Bahrain, but said she had not spoken recently to any of his family members but assumed Jackson was in touch with them, adding that there are "individuals who are intent on disseminating false information throughout the media" about Jackson.

[ Bericht 48% gewijzigd door Vampier op 27-12-2005 06:07:07 ]
Free people own guns! Slaves do not!
pi_33431503
Mislukt?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33431509

Ik kan er niks over vinden! Kom op, details!
pi_33431516
ik ben opzoek... kwam net binnen... de website staat ook nog niets op
pi_33431519
ZAl die wel in het zh zijn omdat hij er 1 teveel heeft genomen
pi_33431520
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 05:50 schreef Vampier het volgende:
Het schijnt dat hij teveel demerol ingenomen heeft... demerol is een erg krachtige spijnstiller.
Dan had hij zeker veel pijn Kan me er iets bij voorstellen
pi_33431523
Als hij er maar wel genoeg water bij heeft gedronken
pi_33431528
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 05:55 schreef N.icka het volgende:
Als hij er maar wel genoeg water bij heeft gedronken
Whiskey schijnt
pi_33431532
Volgens mij heeft ie teveel bleekwater gedronken
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33431535
Michael had gewoon zin in cookies met warme melk en pakte de verkeerde cookies.
  dinsdag 27 december 2005 @ 05:57:37 #11
92279 N.icka
Windforce 11
pi_33431536
ER staat toch water , tjonge leest die Michael dan nooit zijn bijsluiters? Nu heeft hij straks obstipatie
pi_33431540
quote:
Do not stop taking Demerol suddenly without first talking to your doctor
Ja zie je, dokter niet bereikbaar, kerst vieren enzo, en tsja, als je er dan éénmaal 1 genomen hebt, mag je niet zomaar stoppen he!
pi_33431541
Wie?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_33431551
Ze hebben de uitzending op de style channel nog niet onderbroken voor dit breaking news
pi_33431556
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 05:59 schreef wonko het volgende:
Wie?

Hier kan je wat meer over hem lezen
pi_33431558
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:03 schreef Maggie het volgende:

[..]

[afbeelding]
Pfew...tijd dat die gaat ja.
pi_33431565
Dat zou slecht nieuws zijn als deze poging is mislukt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33431568
Maar zijn boeken waren wel goed hoor!

Michael Jackson's Great Beer Guide
pi_33431572
Ik begin bijna te geloved dat fox news slachtoffer is geworden van een hoax lol... jammer dat ik de video niet aanhad
pi_33431575
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:08 schreef Vampier het volgende:
Ik begin bijna te geloved dat fox news slachtoffer is geworden van een hoax lol... jammer dat ik de video niet aanhad
Nou standby dat ding, misschien komt het nog een keer!
pi_33431587
Sommige mensen denken ook nog steeds dat Elvis dood is; dat was ook een flinke hoax!
pi_33431594
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:12 schreef devzero het volgende:
Sommige mensen denken ook nog steeds dat Elvis dood is
Dat geloof je toch niet!!
pi_33431599
Aaaaargh mag die foto uit de OP?

edit; suggestie voor alternatief
pi_33431605
Drugs in Bahrein, staat daar niet de doodstraf op het gebruik van drugs?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33431612
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nou da's mooi. Dan komt het misschien toch nog goed
pi_33431613
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Of anders de doodstraf voor zelfmoord?
pi_33431616
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:18 schreef Maggie het volgende:

[..]

Nou da's mooi. Dan komt het misschien toch nog goed
Laten we het hopen. Veel drugs en medicijnen betekent ook dat hij snel zal wegrotten. Nu die ranzige foto nog uit de OP, ik moet straks namelijk nog ontbijten.
pi_33431621
quote:
Now The National Enquirer has learned exclusively that Santa Barbara police were told by family insiders that Jackson "recently OD'd on Demerol and Jack Daniels" in Bahrain.
The national enquirer! Dan moet het wel waar zijn.

Die foto in de OP is overigens net zo banwaardig als tubgirl.
pi_33431635
van http://www.nationalenquirer.com/:
quote:
Page unavailable/under construction
zeker aan het recoveren van een hoax
pi_33431641
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:22 schreef Maggie het volgende:
van http://www.nationalenquirer.com/:
[..]

zeker aan het recoveren van een hoax
Hoaxje gevat
pi_33431664

[ Bericht 100% gewijzigd door -Dominator- op 27-12-2005 06:29:11 ]
pi_33431668
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:27 schreef -Dominator- het volgende:
http://michael.jackson.sw(...)usician-overdose.php

HOAX denk ik.....
Wow!! Wat een inzicht! Zou je echt denken??
pi_33431671
edit
pi_33431675
quote:
Het zou jammer zijn als het een HOAX is. Ik hoop elke dag weer dat die mafketel de pijp uitgaat.
pi_33431686
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zou jammer zijn als het een HOAX is. Ik hoop elke dag weer dat die mafketel de pijp uitgaat.
Ja he..ik vind het stiekem ook wel jammer
pi_33431688
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jeeh...al kandidaten wie zijn opvolger gaat worden? Ik gooi alvast Mad JSF Herben in de groep.
pi_33431694
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:31 schreef wonko het volgende:

[..]

Jeeh...al kandidaten wie zijn opvolger gaat worden? Ik gooi alvast Mad JSF Herben in de groep.
Zijn opvolger? In de zin van kinderen misbruikende anti-semitische zanger? Ik heb geen idee...
pi_33431696
Ja of de volgende voor een overdosis Demerol
pi_33431699
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:33 schreef Maggie het volgende:
Jie snap ut
pi_33431705

Dan ben ik ook wel voor Mat Herben. Waar kan ik stemmen?
pi_33431711
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:35 schreef Maggie het volgende:

Dan ben ik ook wel voor Mat Herben. Waar kan ik stemmen?
Pfew...ff polletje maken...iemand? Alleen misschien handig om wat andere kandidaten erbij te trappen. Ron Brandsteder is ook een goeie.
pi_33431716
Maar dan wordt het zo moeilijk kiezen!

edit: dan nemen we ze gewoon allemaal
pi_33431723
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:38 schreef Maggie het volgende:
Maar dan wordt het zo moeilijk kiezen!

edit: dan nemen we ze gewoon allemaal
Ja ja ja!!! En dan Carlo Boshart erbij als bonus!!
pi_33431734
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:33 schreef Maggie het volgende:
Wouter Bos zou een mooie zijn, alleen lijkt hij me daar het type niet voor.
pi_33431735
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:36 schreef wonko het volgende:

[..]

Pfew...ff polletje maken...iemand? Alleen misschien handig om wat andere kandidaten erbij te trappen. Ron Brandsteder is ook een goeie.
Ik nomineer Patrick Kluivert.
pi_33431736
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wouter Bos zou een mooie zijn, alleen lijkt hij me daar het type niet voor.
Er moet nog wel een hersenfunctie zijn om uit te schakelen...gaat bij hem niet lukken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')