Kan ik er iets aan doen dat mijn PC niet doet wat ik wil? En nu we toch bezig zijn, dat k*t toetsenbord ook niet!!!! En jij wil nite weten hoe snelllll ik met mijn tijd mee ga, kan jij niet bijhoudenquote:Op dinsdag 27 december 2005 05:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik snap dat je in het verleden leeft
Jij post om 5:28 dat het 5:27 is dus dat klopt niet, dat wou ik alleen maar even zeggen, maar als jij niet met je tijd mee wilt gaan moet je het lekker zelf weten hoor
Maar het is nu GVD 5:44en als de 6 in de klok zit dan was er toch ook iets dacht ik
Met de 6 in de klok wordt het rustig op fok, zoiets![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 05:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Kan ik er iets aan doen dat mijn PC niet doet wat ik wil? En nu we toch bezig zijn, dat k*t toetsenbord ook niet!!!! En jij wil nite weten hoe snelllll ik met mijn tijd mee ga, kan jij niet bijhouden![]()
![]()
Bij de volgende toon is het (op SuperMOM's PC: 5.59 uur)
MOM chillquote:Op dinsdag 27 december 2005 06:03 schreef SuperMOM het volgende:
Trouwens ik doe geen minuten om iets te typen, misschien dat het daaraan ligt? ALs iemand om 06.00 post en het is gvd of kut of klote het is pas zessssssssssss uur!!!! post hij dat dan om 05.58 of 05.59 uur????????????
Ja ga maar snel weg, jij mierenneuker!!!! Anders had ik je ff!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 06:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
MOM chill![]()
Het was maar een geintje hoor![]()
Maar dan zal ik je ook maar even antwoorden, als je een beetje eerlijk en bij de tijd bent, dan post je om 6 uur dat het 6 uur is![]()
Als je een hele trage internet verbinding hebt dan moet je een beetje gokken en een paar minuten eerder posten zodat het precies om 6 uur aankomt, zoniet kan je van die grappig bedoelde mierenneuk opmerkingen om je oren krijgen, vooral als ik online ben
Maar nu ben ik echt weg
Je leert het alquote:Op dinsdag 27 december 2005 06:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja ga maar snel weg, jij mierenneuker!!!! Anders had ik je ff!!!Het is nu GVD op SuperMOM's PC 06.19!!!!!!!
![]()
zo, weer helemaal up-to- date...quote:Op dinsdag 27 december 2005 04:10 schreef Yolande het volgende:
Ik schrijf niet veel maar ik zet toch ook maar mijn geboortejaar erbij![]()
02-01 (1957) A-en-M
03-01 (1957) Cuall
03-01 (1961) Kissa
19-01 (2001) BONG4002
27-01 (1973) Anitra
29-01 (1952) PH52
15-08 (1955) Yolande
07-02 (1956) Henk.Jansen
19-02 (1973) Teamlead
26-02 (1974) Foreverblue
07-03 (1969) Arliator
21-04 (1964) White_Pearl
30-04 (1982) Manu82
03-05 (1969) Morwen
10-05 (1969) Dizzy-lizzy
25-08 (1968) ChantalC
18-09 (1984) Bartoli
??-09 (1966) Supermom
15-10 (1955) M-en-A
05-11 (1950) Demins
12-11 (1973) debuurvrouw
24-12 (1972) Versabommie
??-?? (1965) LekkerSimpel
??-?? (1969) Sanne
??-?? (1970) PC eend
??-?? (1976) doka
??-?? (1983) melke
??-?? (1985) Lovebear
nou ze zijn al druk in de weer hoor deze groep bewoners, zonder haan... eindelijk actie in BB-keihard de lekkerste...quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:48 schreef regenworm het volgende:
Het wordt tijd voor de HAAN
d'r loopt er nu één in huis met net zo'n zanik-stem als die van Rob... feest der herkenning...quote:
manU!!quote:
Ik ben aan het streamen Sassefrasquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:48 schreef Sassefras het volgende:
Peter, wat doe je?
owwww ze zijn het BB huis aan het verbouwen? Komt Hotel BB ook via de versatel televisie streams en internet streams eigenlijk?
ja , zoals afgesprokenquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:48 schreef Sassefras het volgende:
Peter, wat doe je?
owwww ze zijn het BB huis aan het verbouwen? Komt Hotel BB ook via de versatel televisie streams en internet streams eigenlijk?
De regie krijgt het zwaar een blote BNer zorgt gelijk voor een rel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben aan het streamen Sassefras![]()
Ja hoor, er komen streams
hoeveel uur per dag mogen ze er aan werken? wanneer moet het af zijn?? heeft iemand een geheime opdracht..quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:49 schreef BorTheWolf het volgende:
Dit is wel een hele zware week opdracht vinden jullie ook niet ?
gewoon geen camera's in de badkamer?quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
De regie krijgt het zwaar een blote BNer zorgt gelijk voor een rel.
lijkt me een goede oplossing kan ik me ook niet ergeren aan de regie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:59 schreef Sassefras het volgende:
[..]
gewoon geen camera's in de badkamer?
dat gaan we tóch wel doen, ookal hangen ze daar geen camera's!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt me een goede oplossing kan ik me ook niet ergeren aan de regie.
gelukkig maar werd bij BB5 ziek van de overschakelingen badkamer gang badkamer gang badkamer gang.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
Twee bouwvakkers hebben het nu over één of twee collega`s die conducteur zijn geworden
@regenworm: ik verwacht geen badkamerstreams in BB hotel hoor
hoiquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:03 schreef I_doubt het volgende:
Hallo, (bijna) goedemiddag iedereen [afbeelding]
Ik vond het altijd wel spannend om dan nog net op tijd te f10-enquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:03 schreef regenworm het volgende:
gelukkig maar werd bij BB5 ziek van de overschakelingen badkamer gang badkamer gang badkamer gang.
In het begin wel maar na het vla worstelen had ik wel een beetje gehad.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel spannend om dan nog net op tijd te f10-en![]()
Waren wel mooie Lieskebeelden toen, na afloopquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:12 schreef regenworm het volgende:
In het begin wel maar na het vla worstelen had ik wel een beetje gehad.
Viel wel mee na het nokia incident werd lieske resoluut weggedraaid.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waren wel mooie Lieskebeelden toen, na afloop![]()
Jammer dat Chantal erachter stond(niet seksistische bedoeld hoor, gewoon analyserend
)
Viel trouwens wel op dat de regie, naar mate BB vorderde, steeds wat slordiger werd.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:03 schreef I_doubt het volgende:
Hallo, (bijna) goedemiddag iedereen [afbeelding]
Hier ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:15 schreef Peter6000 het volgende:
Viel trouwens wel op dat de regie, naar mate BB vorderde, steeds wat slordiger werd.
Hé regenwormquote:
Was jij echt verkikkerd op Lolita Lieske?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viel wel mee na het nokia incident werd lieske resoluut weggedraaid.
Een enkele keer zag je meer dan normaal en dat betekende dat ik overuren aan het draaien was.
Toen ik Joost als winnaar van BB op de terugweg in de auto dodelijk liet verongelukken, werd dat niet gewaardeerd op Fok hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:36 schreef I_doubt het volgende:
Zij gaat binnenkort naar Groningen, een panne(n)koek eten op de panne(n)koekenboot en dan valt ze per ongeluk van de loopplank af en verdrinkt jammerlijk.
Bedoel je de naakt caps???quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viel wel mee na het nokia incident werd lieske resoluut weggedraaid.
Een enkele keer zag je meer dan normaal en dat betekende dat ik overuren aan het draaien was.
Nee joh, het gaat over caps waarin Lieske sigaretten aan het draaien wasquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:38 schreef Manu82 het volgende:
Bedoel je de naakt caps???
Je moet ook niet overdrijven..quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toen ik Joost als winnaar van BB op de terugweg in de auto dodelijk liet verongelukken, werd dat niet gewaardeerd op Fok hoor![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:24 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hé regenworm [afbeelding].
Laat me jou in mijn armpjes drukken (niet te hard, want daar kunnen wormpjes niet goed tegen.) [afbeelding]
Nouja, toch nog 1 ding dat ze redelijk geleerd heeft in BB. Ze mag de Fokkers wel een keer trakteren op een pakje handgedraaide shag van haarquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee joh, het gaat over caps waarin Lieske sigaretten aan het draaien was![]()
Ik was verkikkerd op de manier hoe lieske zich staande hield in het huis.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:36 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Was jij echt verkikkerd op Lolita Lieske?
Oh regenworm toch.![]()
Wat erg.![]()
![]()
Want ik heb uit betrouwbare bron dat zij niet lang meer heeft....
Zij gaat binnenkort naar Groningen, een panne(n)koek eten op de panne(n)koekenboot en dan valt ze per ongeluk van de loopplank af en verdrinkt jammerlijk.
Wat erg voor jou.
Inmiddels is ze ook al voorgedragen voor royement bij Vindicat omdat ze niet echt een grote aanwinst blijkt te zijn voor het Groninger studentenleven.
Ik wil voor jouw gemoedsrust graag een actie starten om een bloemenkrans bij elkaar te sparen, die we dan namens jou op haar graf kunnen leggen.
Het spijt me zo erg voor jou.
Ik voor mezelf vind ik het rot dat ik jou deze boodschap moet overbrengen.![]()
Er is een verschil of het man of een vrouw zegt en op welke manier.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toen ik Joost als winnaar van BB op de terugweg in de auto dodelijk liet verongelukken, werd dat niet gewaardeerd op Fok hoor![]()
Welk moment vond jij dan dat Lieske naar beneden ging? Voor mij was dat, zoals je weet, toen Chantal eruit ging. En het begon toen ze steeds meer met Chantal begon te roddelen. Daarvoor stond ze er erg positief bij mij voor. Omgekeerd dus eigenlijk wat Ingrid betreft.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik was verkikkerd op de manier hoe lieske zich staande hield in het huis.
De flapuit lieske was leuk alleen heeft BB5 voor haar iets te lang geduurd.
Om een gegeven moment had ik zo iets van hou je mond en komt nu er iets te veel onzin uit. Verder wens is Lieske alle beste toe.
Was een ironisch bedoeld stukje, over wat de bewoners over 5 jaar doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:45 schreef regenworm het volgende:
Er is een verschil of het man of een vrouw zegt en op welke manier.
Ik veroordeel jouw niet omdat niet precies weet wat je gezegd hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
De bewoners over 5 jaar....
Nathalie - haar vriend Joost gaat van haar af, Nath gaat langzaam maar zeker meer drinken. Hierdoor heeft ze haar baan als account-manager verloren
Roel - verslaafd aan drugs, heeft hij het huis van zijn ouders verbouwd. Gevangenis in, gevangenis uit, objectief redenerend tussen de daklozen, die hem professor Roeland noemen.
Ingrid - zit depressief in een psychiatrische instelling
Lieske - heeft nog 3 studies afgebroken, en woont in huize Befkont in Amsterdam, mega relaxed
Joost - overleden tijdens een auto-ongeluk, op de terugweg naar huis, nadat hij hoorde BB te hebben gewonnen
Ik rook niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nouja, toch nog 1 ding dat ze redelijk geleerd heeft in BB. Ze mag de Fokkers wel een keer trakteren op een pakje handgedraaide shag van haar
Het moment bij mij was vrij laat eigenlijk vlak na dat Nath was vertrokken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Welk moment vond jij dan dat Lieske naar beneden ging? Voor mij was dat, zoals je weet, toen Chantal eruit ging. En het begon toen ze steeds meer met Chantal begon te roddelen. Daarvoor stond ze er erg positief bij mij voor. Omgekeerd dus eigenlijk wat Ingrid betreft.
oh ja ik heb het voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was een ironisch bedoeld stukje, over wat de bewoners over 5 jaar doen
[..]
ja letten jullie ff op!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
MORGEN OM HALF 4 HEBBEN DE BOUWVAKKERS EEN BOUWVERGADERING
aanwezig danquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
Met één punt:quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
Bij mij was het (ook) de fietsopdracht die zij als eerste min of meer opgaf.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het moment bij mij was vrij laat eigenlijk vlak na dat Nath was vertrokken.
En werd alleen maar erger tijdens de fietsopdracht.
Toen wist het zeker Lieske zou als laatste eindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |