God is overal, maar nog te beroerd om ff de telefoon op te nemenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar begin ik niet meer aan, dat is me zo tegengevallenMijn hele voicemail vol met klachten: De hel was gesloten voor de kerst, Lucifer aan de racekak, energierekening niet betaald dus een koude hel, geen onderhoud aan de martelwerktuigen, men was te lui om de brandstapel aan te steken etc etc.
Het is niet anders, je komt gewoon maar hierheen.........Sorry
Vergeet niet de onduidelijkheid, het eromheenlullen, het zemelen, het maar doorgaan etc.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:34 schreef melke het volgende:
[..]
Ze heeft een eigenschap wat heel politiek Nederland heeft, langdradigheid
Eendje!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:17 schreef PC eend het volgende:
Man man man, net als je denkt weer een kerst zonder kleerscheuren overleefd te hebben,... flikker je pontificaal op je smoel door die glibberige kutsneeuw
Zou god dan toch bestaan![]()
Ja, maar ik vind Lieske iets liefs hebben, dat mis ik toch wel bij de ministers/kamerleden..quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Vergeet niet de onduidelijkheid, het eromheenlullen, het zemelen, het maar doorgaan etc.![]()
Vanaf filmpje 1 heb ik die verwachtingen al!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:38 schreef PC eend het volgende:
Die kut Ramses ook
Nou heeft iedereen weer verwachtingen, ik kan beter de verwachtingen iets laten zakken met een stiervervelend filmpje
OH nee heilige eend, bespaar ons dat, verhef ons we hebben het nodig. iets van K3 of zo en dan leuke beeldenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:38 schreef PC eend het volgende:
Die kut Ramses ook
Nou heeft iedereen weer verwachtingen, ik kan beter de verwachtingen iets laten zakken met een stiervervelend filmpje
Hihi als ze haar best doet wel jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Avond Henk, en Lieske kan altijd nog een Verdonk worden![]()
Ehm, ik was vergeten mijn mobiel op te waarderenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
God is overal, maar nog te beroerd om ff de telefoon op te nemen![]()
Hallo Henk, goedemorgen op deze heerlijke dinsdagochtend.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Nou ik wil geen politieke discussie openen of aangaan maar ik denk je aan Verdonk meer hebt als een Lieske (al was ik wel een fan van haar)![]()
Kijk dat moet ik volgend jaar ook maar doen, gewoon werken gaan of zoquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hihi als ze haar best doet wel ja![]()
Zo na 2 kerstdagen werken hebben we het weer achter de rug![]()
Goeiemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi Henkquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hihi als ze haar best doet wel ja![]()
Zo na 2 kerstdagen werken hebben we het weer achter de rug![]()
Goeiemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga niet vergelijkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind Lieske iets liefs hebben, dat mis ik toch wel bij de ministers/kamerleden..
Ja ik probeer nog een nummer te vinden waar ik passende beelden bij kan doen, maar ik weet niks meerquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
OH nee heilige eend, bespaar ons dat, verhef ons we hebben het nodig. iets van K3 of zo en dan leuke beelden![]()
![]()
![]()
Ook een goed muziekje voor een (tranen)filmpje is Home van Michael Bublequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
oh ja nog een leuk liedje voor pc eend, captain sensible, met what.
of tha brat met the balls out. Die beelden wil ik wel zien
Ik vind het te soft, ik hou van hardquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:40 schreef melke het volgende:
Wat vinden jullie van Katie Melua? Mooie muziek of niet?
Ik kan de gemiddelde zangeres niet waarderen, celine niet, whitney niet, maraya niet enz. dus ben niet dol op katiequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:40 schreef melke het volgende:
Dat vraagstuk heb ik laatst met mijn vriendin over gediscusieerd. Ik zei tegen haar toen we in Utrecht gingen winkelen.... we wilden graag Mexx-kleding hebben, maar die konden we nergens vinden... en toen zei iemand in Rotterdam hebben ze die volop in de opruiming... dus wij toen met onze OV-jaarkaart, want ja daar kun je gratis op reizen he, kun je heel Nederland door en kost niet duur en je betaald niks..... kwamen we in Rotterdam en heeft iemand ons de oude scheepswerf van Verolme laten zien... daar lagen van die hele grote kruisschepen.... en die hebben toch grote motoren.... bijna nog groter dan vliegtuigmotoren.... die vliegtuigmotoren maakten ze trouwens vroeger bij Fokker.... je kunt dat nog zien op Schiphol..... en daar is een winkeltje dat echt alles verkoopt, ook Mexx, maar ja we waren in Rotterdam en toen zijn we verdwaald en zijn toen maar weer in de trein gestapt en kwamen onverwacht in Den Haag en toen zei ik tegen mijn vriendin dan gaan we naar de Tweede kamer toe. .Dus wij langs het Malieveld waar iemand stond te spreken, bleek Wouter Bos te zijn en ja laatst zijn we een heerlijke boswandeling wezen maken.... en toen ik het haar allemaal uitgelegd heb begreep ze eindelijk hoe het in elkaar zit. Dus alles is opgelost. Alleen heeft haar neef weer gezegd dat het allemaal anders is en nu moet ik weer met haar in discussie gaan om haar te overtuigen dat ik toch gelijk heb.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Vergeet niet de onduidelijkheid, het eromheenlullen, het zemelen, het maar doorgaan etc.![]()
Heb je veel foon beelden? dan kan tele romeoquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik probeer nog een nummer te vinden waar ik passende beelden bij kan doen, maar ik weet niks meer
K3 is toch dat kleutergedoe
welk nummer had je in gedachten dan?
Ik heb Yolande eens terug gestuurd toen ze met rood haar thuis kwam van de kapperquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hallo Henk, goedemorgen op deze heerlijke dinsdagochtend. [afbeelding]
Met de top 2000 op de achtergrond: "Meisjes met rode haren."
Is zij degene die zingt over een aantal fietsen in Peking? Dan, tja tja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:40 schreef melke het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat vraagstuk heb ik laatst met mijn vriendin over gediscusieerd. Ik zei tegen haar toen we in Utrecht gingen winkelen.... we wilden graag Mexx-kleding hebben, maar die konden we nergens vinden... en toen zei iemand in Rotterdam hebben ze die volop in de opruiming... dus wij toen met onze OV-jaarkaart, want ja daar kun je gratis op reizen he, kun je heel Nederland door en kost niet duur en je betaald niks..... kwamen we in Rotterdam en heeft iemand ons de oude scheepswerf van Verolme laten zien... daar lagen van die hele grote kruisschepen.... en die hebben toch grote motoren.... bijna nog groter dan vliegtuigmotoren.... die vliegtuigmotoren maakten ze trouwens vroeger bij Fokker.... je kunt dat nog zien op Schiphol..... en daar is een winkeltje dat echt alles verkoopt, ook Mexx, maar ja we waren in Rotterdam en toen zijn we verdwaald en zijn toen maar weer in de trein gestapt en kwamen onverwacht in Den Haag en toen zei ik tegen mijn vriendin dan gaan we naar de Tweede kamer toe. .Dus wij langs het Malieveld waar iemand stond te spreken, bleek Wouter Bos te zijn en ja laatst zijn we een heerlijke boswandeling wezen maken.... en toen ik het haar allemaal uitgelegd heb begreep ze eindelijk hoe het in elkaar zit. Dus alles is opgelost. Alleen heeft haar neef weer gezegd dat het allemaal anders is en nu moet ik weer met haar in discussie gaan om haar te overtuigen dat ik toch gelijk heb.
Zoiets bedoel je???![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |