45 euro!! Ik hoop dat je dit spel 3 jaar geleden hebt gekocht. Want nu kun je AW in de budgetbakken vinden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:19 schreef Laniboekje het volgende:
Laatst gekochte game is Advance Wars voor de GBA:
[afbeelding]
Bij Intertoys (geloof ik), voor ¤45.00,- (eigenlijk betaald met Iris-cheques)
khad em een jaar geleden gekocht voor 20 eurie bij de wehkampquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:04 schreef BMH het volgende:
[..]
45 euro!! Ik hoop dat je dit spel 3 jaar geleden hebt gekocht. Want nu kun je AW in de budgetbakken vinden.
Play Asiaquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:05 schreef peristilius het volgende:
Ik heb al ik weet niet hoe lang geen games meer gekocht.
Vermaak me momenteel nog wel met mijn backlog.
Waar heb je die Final Fantasy Tactics vandaan Roy?
Excuses, voor ¤25.00,- gekocht. Paar weken geleden, kon hem nergens goedkoper vinden eigenlijk. Ach, koste mij eigenlijk niets hoor.. cheques van mijn stagebegeleiderquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:04 schreef BMH het volgende:
[..]
45 euro!! Ik hoop dat je dit spel 3 jaar geleden hebt gekocht. Want nu kun je AW in de budgetbakken vinden.
quote:
[insert jaloerse reactie]quote:Op woensdag 28 december 2005 17:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Vandaag bezorgd. Zo hoort gamen te zijn.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gisteren binnen gekregen:
[afbeelding] [afbeelding]
Final Fantasy 4 voor de GBA.
ook mijn laatst gekochte game (vorige week vrijdag)quote:Op donderdag 29 december 2005 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gisteren binnen gekregen:
[afbeelding] [afbeelding]
Final Fantasy 4 voor de GBA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |