quote:
Tis natuurlijk wel zo dat iemand als Katie Melua redelijk vaak op radio 2 te horen is geweest omdat haar muziekstijl daar redelijk goed bij past. Dus ja, het is wel mogelijk dat er veel mensen het als eigen inbreng hebben ingevuld omdat je werd doodgepleurd met die fietjes :Squote:Op dinsdag 27 december 2005 11:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Op plaats 23
Heb ik ook het idee dat het volk belazerd wordt?
Of zijn de resultaten uitkomsten van een gewogen gemiddelde?
Of heeft iemand (per ongeluk) haar naam 1 miljoen keer ingestuurd?
De nieuwe complot theorie:quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel zo dat iemand als Katie Melua redelijk vaak op radio 2 te horen is geweest omdat haar muziekstijl daar redelijk goed bij past. Dus ja, het is wel mogelijk dat er veel mensen het als eigen inbreng hebben ingevuld omdat je werd doodgepleurd met die fietjes :S
Fout. Radio2 heeft ook veel mannen als luisteraar die Katie Melua neukbaar vindenquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:17 schreef I_doubt het volgende:
[..]
De nieuwe complot theorie:
Nederland fietsland
In Peking zijn veel fietsjes
Dus het komt door al de Chinese restaurants in Nederland.
Het zijn de Chinezen!, die zoveel stemmen hebben uitgebracht.![]()
Ze is wel lekker jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Fout. Radio2 heeft ook veel mannen als luisteraar die Katie Melua neukbaar vinden
[afbeelding]
Inderdaad: alle presentatoren zijn van het verkeerde geslachtquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Fout. Radio2 heeft ook veel mannen als luisteraar die Katie Melua neukbaar vinden
[afbeelding]
Volgend jaar staat ze er niet meer in. Of op plaats 1874, en het jaar daarna niet meerquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Op plaats 23
Heb ik ook het idee dat het volk belazerd wordt?
Of zijn de resultaten uitkomsten van een gewogen gemiddelde?
Of heeft iemand (per ongeluk) haar naam 1 miljoen keer ingestuurd?
Hé Jane. Welcome back in the showquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:44 schreef Jane het volgende:
Steeleye Span! Geweldig!![]()
En goedemorgen btw!
Och arme.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:48 schreef Jane het volgende:
Ik werd net wakker gebeld door mijn nichtje, I_doubt. Anders was ik nog niet wakker geweest hoor.
Maar het is sowieso beter voor mijn ritme. Morgen mag ik namelijk gewoon werken.
Hier wordt voor de rest van dit jaar alleen komende donderdag een bijdrage geleverd aan de opbloei van de Nederlandse economiequote:Op dinsdag 27 december 2005 11:48 schreef Jane het volgende:
Ik werd net wakker gebeld door mijn nichtje, I_doubt. Anders was ik nog niet wakker geweest hoor.
Maar het is sowieso beter voor mijn ritme. Morgen mag ik namelijk gewoon werken.
Ik help tot en met een januari alleen de productieoverschotten van de brouwerijen omlaag, dr is geen werk voor mij deze weekquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hier wordt voor de rest van dit jaar alleen komende donderdag een bijdrage geleverd aan de opbloei van de Nederlandse economie![]()
Oh, ik heb wel wat met die Nederlandse slijmmuziek, een muzikale tearjerkerquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ok, dalijk ff een radiostilte inlassen tijdens anita meijert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |