Is dat degene die dat ook op gebouwen doet enzo?quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:13 schreef Quistis het volgende:
[afbeelding]
kwam pas deze tegen... deze man is geniaal!
Dat vind ik dus echt schitterendquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:13 schreef Quistis het volgende:
[afbeelding]
kwam pas deze tegen... deze man is geniaal!
klopt... ik was nog even opzoek gegaan naar de link van die site van hem... maar sorry...quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is dat degene die dat ook op gebouwen doet enzo?
Dan kwam ik laatst nog meer mooie kunstwerken van hem tegen![]()
!
is wel sjiek he??quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt schitterend
Tadaaquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:50 schreef Quistis het volgende:
[..]
klopt... ik was nog even opzoek gegaan naar de link van die site van hem... maar sorry...
Het is ook alleen maar mooi als je het van een bepaalde hoek bekijkt..
jij bent gooooed!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tadaa!
[afbeelding]
Hier nog veel meer dus: http://www.kurtwenner.com/street/
het stond zelfs op onze eigen fokweblog een tijd geledenquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tadaa!
[afbeelding]
Hier nog veel meer dus: http://www.kurtwenner.com/street/
Ik heb een hekel aan weblogs, duhquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:15 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
het stond zelfs op onze eigen fokweblog een tijd geleden
leuk simpsonsplaatje wel...quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:12 schreef Bravebart het volgende:
Deze is ook aardig
[afbeelding]
Sorry voor de lengte![]()
-fixed-quote:
ja inderdaad... wat wil je hiermee bereiken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:14 schreef ShadowFax het volgende:
RGB 33 156 66
dit is toch het topic ONZ ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ja inderdaad... wat wil je hiermee bereiken?
nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:49 schreef ShadowFax het volgende:
[..]
dit is toch het topic ONZ ?
lekker belangrijk allemaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |