zozo... lekker boeiend?quote:Op maandag 26 december 2005 23:05 schreef The_Terminator het volgende:
Hier een leuke voor jou:
[afbeelding]
A en B hebben dezelfde kleur, probeer dat maar eens te ontkennen![]()
Ik snap deze niet? het is toch duidelijk dat vlak B wit is en vlak A grijs?quote:Op maandag 26 december 2005 23:05 schreef The_Terminator het volgende:
Hier een leuke voor jou:
[afbeelding]
Is wel zo hoor, kun je aantonen in paint. Gewoon een stuk uit het ene vak selecteren en naar het andre vak verplaatsen. Dan zul je zien dat ze dezelfde kleur hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik snap deze niet? het is toch duidelijk dat vlak B wit is en vlak A grijs?
Het is nog waar ook!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is wel zo hoor, kun je aantonen in paint. Gewoon een stuk uit het ene vak selecteren en naar het andre vak verplaatsen. Dan zul je zien dat ze dezelfde kleur hebben.
Ik zie het... na wat knippen heb ik ontdekt dat als je het donkere deel tussen A en B weghaalt, dat je dan pas direkt ziet dat het zelfde kleuren zijn, de donkere deel is de misleidende deel uit dit plaatje...quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:09 schreef The_Terminator het volgende:
Is wel zo hoor, kun je aantonen in paint. Gewoon een stuk uit het ene vak selecteren en naar het andre vak verplaatsen. Dan zul je zien dat ze dezelfde kleur hebben.
Vrouwen zijn de beste illusies die er zijn hequote:Op dinsdag 27 december 2005 16:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het is nog waar ook!![]()
Dit is toch wel een van de betere illusies.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:45 schreef PiRANiA het volgende:
fucking koppijn krijg ik hiervan...
quote:
De twee driehoeken hebben niet dezelfde hoeken, daardoor zit er een bijna onzichtbare knik in de driehoek.quote:Op maandag 26 december 2005 23:09 schreef The_Terminator het volgende:
Nog een leuke, waar komt dat lege vakje toch vandaan![]()
[afbeelding]
ik zit nou al een half uur te kutten met photoshop maar hier snap ik echt geen drol van. Hoe de fuck kan datquote:Op maandag 26 december 2005 23:05 schreef The_Terminator het volgende:
Hier een leuke voor jou:
[afbeelding]
beetje paars ofzo ietsquote:Op maandag 26 december 2005 23:01 schreef Dark_Killah het volgende:
Als je heel snel scrollt wordt hij wel donkerder trouwens.
Wat ik dus dus 17 dagen geleden al zeiquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:55 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
De twee driehoeken hebben niet dezelfde hoeken, daardoor zit er een bijna onzichtbare knik in de driehoek.
Is dat degene die dat ook op gebouwen doet enzo?quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:13 schreef Quistis het volgende:
[afbeelding]
kwam pas deze tegen... deze man is geniaal!
Dat vind ik dus echt schitterendquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:13 schreef Quistis het volgende:
[afbeelding]
kwam pas deze tegen... deze man is geniaal!
klopt... ik was nog even opzoek gegaan naar de link van die site van hem... maar sorry...quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is dat degene die dat ook op gebouwen doet enzo?
Dan kwam ik laatst nog meer mooie kunstwerken van hem tegen![]()
!
is wel sjiek he??quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt schitterend
Tadaaquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:50 schreef Quistis het volgende:
[..]
klopt... ik was nog even opzoek gegaan naar de link van die site van hem... maar sorry...
Het is ook alleen maar mooi als je het van een bepaalde hoek bekijkt..
jij bent gooooed!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tadaa!
[afbeelding]
Hier nog veel meer dus: http://www.kurtwenner.com/street/
het stond zelfs op onze eigen fokweblog een tijd geledenquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tadaa!
[afbeelding]
Hier nog veel meer dus: http://www.kurtwenner.com/street/
Ik heb een hekel aan weblogs, duhquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:15 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
het stond zelfs op onze eigen fokweblog een tijd geleden
leuk simpsonsplaatje wel...quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:12 schreef Bravebart het volgende:
Deze is ook aardig
[afbeelding]
Sorry voor de lengte![]()
-fixed-quote:
ja inderdaad... wat wil je hiermee bereiken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:14 schreef ShadowFax het volgende:
RGB 33 156 66
dit is toch het topic ONZ ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ja inderdaad... wat wil je hiermee bereiken?
nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:49 schreef ShadowFax het volgende:
[..]
dit is toch het topic ONZ ?
lekker belangrijk allemaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |