Mocht ik in de positie komen om naast de Wii ook een Xbox360 te kopen of er eentje te winnen, dan hoop ik dat natuurlijk ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:29 schreef twi het volgende:
Ik heb me echt een breuk gelachen met Robin Williams. De presentatie zelf vond ik niet zo boeiend, had alles wat 'ie liet zien m.u.v. die kaarten al gezien. Maar dit gaat zo'n gave game worden. Hopelijk komt er een mooie X360 port.
Dan wordt ik compleet gekquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:53 schreef Zwoerd het volgende:
Ik verwacht dat hij pas eind volgend jaar uit zal komen.
Ik hoef de game ook niet nu, maar april 2007 is een prima datum, als ik vervolgens nog moet wachten tot december 2007 om de game voor de 3e keer op de E3 te kunnen zien.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:39 schreef Unrealer999 het volgende:
[..]
Liever wat langer wachten en een Super spel, dan nu spelen en een flut game![]()
Tja, daar kiezen hun voor. Wij kunnen er niks aan doenquote:Op zondag 14 mei 2006 13:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik hoef de game ook niet nu, maar april 2007 is een prima datum, als ik vervolgens nog moet wachten tot december 2007 om de game voor de 3e keer op de E3 te kunnen zien.
Nee, ik snap ook wel dat we er niks aan kunnen doen. Maar de release staat gewoon voor april 2007, en ik denk dat dat hooguit een maandje of 2 zal opschuiven. Maar hij zal echt niet eind 2007 pas uitkomen.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:43 schreef Unrealer999 het volgende:
[..]
Tja, daar kiezen hun voor. Wij kunnen er niks aan doen![]()
Ik zie hem ook het liefst april 2007 maar dat horen we dan wel weer,![]()
Ik vind die anderen ook best gaaf.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:51 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze vind ik wel gaaf
Om alle potentie waar te maken, zullen de eisen wel heel hoog worden. Dan maar hopen op een X-box 360 port.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:58 schreef Misanthropist het volgende:
al enig idee welke systeemeisen we kunnen gaan verwachten?
ik ga namelijk eind dit jaar een nieuwe pc kopenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:32 schreef Joeks79 het volgende:
[..]
Om alle potentie waar te maken, zullen de eisen wel heel hoog worden. Dan maar hopen op een X-box 360 port.
Wel ff wachten op de DX10 kaarten dude.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:59 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ik ga namelijk eind dit jaar een nieuwe pc kopen
Doe het gelijk goed, DirectX10 kaart, Windows Vista etc.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:59 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ik ga namelijk eind dit jaar een nieuwe pc kopen
Tja, maar is het dan nog wel toegankelijk voor de massa?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:57 schreef speknek het volgende:
Ik blijf het eeuwig jammer vinden dat je wezens niet echt evolueren, volgens mij zit er dan veel meer spanning in het spel.
om even hier op terug te komen, is die baas onverslaanbaar? of is er een manier. kan wel zijn dat ie onverslaanbaar is omdat daarna de evolutie te ver gaat voor een flash dingetje, maar dan is het wel stom.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:32 schreef Bot13 het volgende:
Voor de mensen die niet kunnen wachten..
http://img494.imageshack.us/my.php?image=spore9mv.swf
laat maar, het gaat gewoon niet verder.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:02 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
om even hier op terug te komen, is die baas onverslaanbaar? of is er een manier. kan wel zijn dat ie onverslaanbaar is omdat daarna de evolutie te ver gaat voor een flash dingetje, maar dan is het wel stom.
Dat is tofquote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:32 schreef Bot13 het volgende:
Voor de mensen die niet kunnen wachten..
http://img494.imageshack.us/my.php?image=spore9mv.swf
Ja leuke presentatiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:56 schreef OpenDeur het volgende:
Video van een lezing door Will Wright over spelontwerp. Op zich wel interessant, al kun je wel de eerste 15 minuten gelijk overslaan.
iddquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:25 schreef depax het volgende:
Dit is een echte must buy voor mij probably op de Wii pc
die creature creator met een Wii-controller? vraag me af of dat wel zo goed werkt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 06:28 schreef depax het volgende:
ja pc zou ook kunnen ligt eraan welke hij het eerste komt orgineel was ik aan het denken voor de pc tot ik hoorde dat hij ook naar de wii kwam
Is dat een antwoord op mijn vraag? Ik ben niet zo thuis in die beurzen enzoquote:
Game of the year 2007.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op mijn vraag? Ik ben niet zo thuis in die beurzen enzo.
Dat is al verzet naar "2e helft 2007" helaas.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:03 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Game of the year 2007.
Hij zou eind q1, begin q2 uit moeten komen. Gewoon hopen.
http://www.gamespot.com/pc/strategy/spore/news.html?sid=6155540&page=3&q=quote:GS: Finally, we've heard a few different dates get tossed around for the release of Spore. When is the game scheduled to launch?
WW: We're saying the second half of next year [2007] for now.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat is al verzet naar "2e helft 2007" helaas.
Wauw, dat filmpje.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:33 schreef Forcefuzz het volgende:
Toffe screenshot van vehicle editor:
[afbeelding]
En filmpje over space fase:
http://www.youtube.com/watch?v=7t0kuvz5x_4
dat filmpje is wel erg tof, en ziet er redelijk vergevorderd uitquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:33 schreef Forcefuzz het volgende:
Toffe screenshot van vehicle editor:
[afbeelding]
En filmpje over space fase:
http://www.youtube.com/watch?v=7t0kuvz5x_4
Oh, geen bron, dat denk ik gewoon. Ze stellen altijd uitquote:
dat heeft ie gedaan en het werkte nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:40 schreef DrDentz het volgende:
Er was hier toch ook een kerel die wel z'n eigen lul eraf wou snijden en opeten om het spel nu te mogen spelen? Wat zou hij nu wel niet denken![]()
Wow, gaaf! Toch nog wat nieuw materiaalquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:33 schreef Forcefuzz het volgende:
Toffe screenshot van vehicle editor:
[afbeelding]
En filmpje over space fase:
http://www.youtube.com/watch?v=7t0kuvz5x_4
Dat robin william filmpjequote:Op donderdag 4 januari 2007 19:16 schreef kipknots het volgende:
Nog wat creature editor filmpjes:
http://www.youtube.com/watch?v=su9n_OcHPE8
http://www.youtube.com/watch?v=vHX3WbetnJQ&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=jpM1CsO0S0I&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=fJgTwNnnwDo&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=C_Bc6QRxfFg&mode=related&search=
Waarom ben je bang dat dit teleur gaat stellen precies?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:44 schreef VoreG het volgende:
Ben bang dat dit teleur gaat stellen. De filmpjes die je vooral ziet zijn van de 'creature builder' terwijl dat maar een erg klein deel is van het spel.
Hij is bang dat niet alle gedeeltes van het spel even leuk zullen zijn, maar dat het meer een bij elkaar geraapt zooitje zal worden,quote:Op zondag 21 januari 2007 18:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Waarom ben je bang dat dit teleur gaat stellen precies?
ben je dat niet altijd voor een game, ik geloof pas in succes van een game als ie echt uit is. Met Spore dus hetzelfde en omdat de verwachtingen hierbij hoger liggen is het des te vervelender als ie teleur stelt.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Waarom ben je bang dat dit teleur gaat stellen precies?
Maar B&W is dan niet door Will Wright gemaakt.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef VoreG het volgende:
Bij Black & White werd er ook zo de nadruk gelegd op de geweldige ontwikkeling die je creature doormaakt. Je kon alles, de mogelijkheden waren eindeloos. Dat hoor je nu weer, ik heb een beetje een trauma overgehouden aan B&W.
De mogelijkheden waren ook best wel eindeloos.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef VoreG het volgende:
Bij Black & White werd er ook zo de nadruk gelegd op de geweldige ontwikkeling die je creature doormaakt. Je kon alles, de mogelijkheden waren eindeloos. Dat hoor je nu weer, ik heb een beetje een trauma overgehouden aan B&W.
goed bedacht maar slecht uitgewerkt imho...quote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef VoreG het volgende:
Bij Black & White werd er ook zo de nadruk gelegd op de geweldige ontwikkeling die je creature doormaakt. Je kon alles, de mogelijkheden waren eindeloos. Dat hoor je nu weer, ik heb een beetje een trauma overgehouden aan B&W.
quote:"It's pretty satisfying to fly around in your X-Wing and blow up The Enterprise," said Quigley.
"You can have an interstellar war between the Care Bears and the Klingons," said Wright, to a chorus of laughter.
Ja maar gasten, dat was Peter Molyneux die ER OM BEKEND STAAT om teveel te beloven in een game (fable, b&w)quote:Op maandag 22 januari 2007 16:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De mogelijkheden waren ook best wel eindeloos.
Je kon heeeeeel veel met dat creature hoor
Jammer was alleen dat de meeste mensen het geduld niet hadden voor die game.
Zo origineel is het toch niet ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:37 schreef RickoKun het volgende:
ach, 't is tenminste een origineel idee,
't origineelste van deze tijd, waar alles gelijk is, en niks nieuws aan de orde komt.
Ze gaan niet 8 spellen in één stoppen, maar ze vergelijken op die tabel de verschillende fases met verschillende spellen. Ik denk niet dat ze aan het begin hebben gezegd van: "ok, ik wil een spel met tetris, civilization en populous en om het af te maken gooien we dit en dat er ook maar bij."quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:32 schreef L.Denninger het volgende:
Ah, ze gaan dus 8 spellen in 1 spel stoppen.
Veel kans dus op 8 spellen die onaf zijn of het net niet hebben...
Of wilden ze er ook 8x zo lang over gaan doen als over een gewoon spel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |