Nou ja, dat weten we natuurlijk wel, maar we willen de tere zieltjes van de thuisblijvers niet vertrappelen door te melden wat voor tofs we allemaal gaan doen.quote:
En met een beetje geluk?/pech?/geluk? wordt dat 2, want van Tom heb ik niets definitiefs meer gehoord en MB is nog niet zeker.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Er gaan er toch 4? Dat is volgens mij niet best veel.
Sorryquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je zegt het goed, 'had'.
Ja, en nu wel weer genoeg hierover hoorjullie horen het over de meeting.
Tenzij ik daar gevonden word met de onsteking van een atoombom in mijn hand geklemd, nog net doodgeschoten voordat ik dat hele kolere-eiland kon laten zinken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:14 schreef Skaai het volgende:
Ja daar woon ik. Ja ik weet het, daar wil je nog niet dood worden gevonden
Die zou ik wel een keertje willen gangrapenquote:
Wil je ook in mijn gangrape groepje?quote:
Dus dat je bisexueel bent betekent dat je op manwijven valt?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die zou ik wel een keertje willen gangrapen![]()
HET WAS EEN GRAPJE, AFTANDSE PISNICHT!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dus dat je bisexueel bent betekent dat je op manwijven valt?
quote:
Had ik niet dezelfde naar jou gestuurd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:28 schreef Svensational het volgende:
[..].
Die verjaardagskaart was leuk he![]()
!
Neequote:Op dinsdag 27 december 2005 20:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Had ik niet dezelfde naar jou gestuurd?![]()
Is dat "quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:33 schreef Zhenar het volgende:
dat je dat niet weet, stomme kuthoer van een Zhenar
Als Utrechter hoor ik dit sowieso al te vindenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:33 schreef Zhenar het volgende:
Gore kutAmsterdammer.
JE HOEFT NIET GELIJK TE SCHELDEN!quote:
JA DAT ZAL WEL!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
HET WAS EEN GRAPJE, AFTANDSE PISNICHT!![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |