De gezonde rokerquote:Op maandag 26 december 2005 22:20 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
ik eet liever een appel
PEOP OP JE SNEOP!11!1 :dd:DDD:D :d dquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:20 schreef L.Mo het volgende:
Bier, mits er geen peop op zit!
blijkbaar niet, anders vrat ik het nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:09 schreef most_wanted het volgende:
[..]
![]()
Dat is gewoon echt Zóóóóóó vies.![]()
Gewoon in standaard supermarket hebben die dingen wel.. hier bij mij bij de Edah verkopen ze die oreo cookiesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:29 schreef Knoekie het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ik weet alleen niet waar ik dit nog kan kopen
Ohja bijna vergeten:
[afbeelding]
&
[afbeelding]
Ja die oreo en B&J zijn geen probleem. Alleen dat duimdrop verkopen ze nergens. (En ik bedoel geen trekdropquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:52 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Gewoon in standaard supermarket hebben die dingen wel.. hier bij mij bij de Edah verkopen ze die oreo cookies![]()
Napoleonsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:24 schreef gdbasketcase het volgende:
NAPOLEONS! Een keer had ik er een stuk of 5 tegelijk in mijn mond, en maar proberen niet te bijten...
Die Rode zijn veeeeeel lekkerderquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:55 schreef Grassh het volgende:
Fruit!
of M&M's, vooral die gele zijn oh zo lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |