"Is van un ouw mees gewist, die het er nog nooit mee gereje"quote:Op maandag 26 december 2005 21:53 schreef Frezer het volgende:
'D es un schon waoge!
http://www.boeroe.nl/ferry/ferry.htmquote:Op maandag 26 december 2005 21:57 schreef veldmuis het volgende:
Maar.
Ferry is Fred van Busschoten?.
13 regels.quote:Op maandag 26 december 2005 22:07 schreef veldmuis het volgende:
Hmm..teveel leesvoer. Morgen lees ik het!
Je bed, in Ferry taalquote:Op maandag 26 december 2005 22:14 schreef veldmuis het volgende:
Naar welk?
Zet je MSN maar in je profiel, dan lever ik u wel wat spul aan.quote:Op maandag 26 december 2005 22:18 schreef veldmuis het volgende:
Sorry, dat kende ik niet. Misschien dat ding gemist.
zegguh, is er niet een fer-x-pert die me wat mp3tjes kan geven van CD2 van ferry?.
En van CD4 en verder, indien die bestaan.
Ja, JohnnyKnoxville stuurde me ooooit in een grijs verleden een liedje van Ferry van de Zaande op. Over Reclame ofzoquote:
Met het grote verschil dat Ferry wel grappig is.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:16 schreef Wesfrdam het volgende:
DOET ME beetje denken aan die haagsche harry![]()
![]()
Hallow, ik ben muisje piereliepiepielo, ik ken een heel leuk liedje, en dat gaat ongeveer zo: piereliepiereliepiereliepiereliepiereliepo piereliepielepiereliepiereliepiereliepiepiepo.quote:Op maandag 26 december 2005 22:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hij komt gewoon in kleivorm op Villa Achterwerk, samen met ons ander omroep Brabant pronkstuk, muisje pierelipiepielo oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |