Ik heb tijdens het diner van vanavond al ongeveer een fles wijn gedronken, althans diverse soorten wijn: twee soorten rood, wit en muskaatwijn. Dus ik ben aardig op weg.quote:Op maandag 26 december 2005 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is vast wel op te lossen met een hoeveelheid alcohol![]()
OK, bedanktquote:Op maandag 26 december 2005 21:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben niet boos, en ik heb niets tegen jou, maar dram zo niet door, het brengt niets op, en of je de liefde van je leven op je 36 of 46 tegenkomt, who cares. Leg jezelf toch niet zo'n druk op. Liefde heeft met leeftijd niets te maken.
Gelukkig kom je nu pas, nu had ik ten minste de kans om ook eens een topic te openen.quote:Op maandag 26 december 2005 21:14 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben mooi op tijd voor deze
Jij hebt Twist gejat!quote:Op maandag 26 december 2005 21:14 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi
En doei, ik ga naar Anathema kijken op DVD
Anathemaquote:Op maandag 26 december 2005 21:14 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi
Hoi enge aanbidder van mij.quote:Op maandag 26 december 2005 21:14 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi
Ja, sinds de 288e post in het vorige deel om precies te zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 21:15 schreef Twisted_fok het volgende:
ja jezus, mn internet hier is echt te langzaam. of stond deze al langer klaar?
Kut, nu kan ik er geen S meer van maken,quote:Op maandag 26 december 2005 21:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heel scherp!
het is inderdaad EEN avond
Ik zag al dat ie er bijna wasquote:Op maandag 26 december 2005 21:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig kom je nu pas, nu had ik ten minste de kans om ook eens een topic te openen.![]()
Wat spiergroepen rekken en strekken, 20 minuten mediteren voor het slapen gaan en nog een boekie lezen heeft bij mij wonderen gedaan.quote:Op maandag 26 december 2005 21:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nee ik slaap slecht doordat het niet wil lukken![]()
Eerder frustrerend en energie verspillend maar helemaal te bevatten. Ik heb er af en toe ook heel radeloos bij gelopen. In ieder geval gewoon doorgaan met ademhalen.quote:Kansloos, of niet![]()
Dat is het punt niet, het is meer de onzekerheid over de vraag of het ooit zal lukken vermoed ik.quote:Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef Breetai het volgende:
Daarbij lijkt het me ook niet zo aantrekkelijk voor je vrienind als je jouw geluk van haar laat afhangen.
Ik vind het tijd voor neuken.quote:Op maandag 26 december 2005 21:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind dat je deze ava, ondertitel en sig langer moet houden.![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef Breetai het volgende:
[..]
Wat spiergroepen rekken en strekken, 20 minuten mediteren voor het slapen gaan en nog een boekie lezen heeft bij mij wonderen gedaan.
[..]
quote:Op maandag 26 december 2005 21:19 schreef Godlike02 het volgende:
Dan pas langzaam je gulp open en je hand er in.
Zo mediteer je je helemaal gek![]()
Dat is echt even er uit
quote:Op maandag 26 december 2005 21:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
OK, bedanktIk doe echt mijn best het zo te zien...
quote:Op maandag 26 december 2005 21:19 schreef Godlike02 het volgende:
Dan pas langzaam je gulp open en je hand er in.
Zo mediteer je je helemaal gek![]()
Dat is echt even er uit
Misschien wel. Zoiets kan altijd goed helpen, als je weet hoe het moetquote:Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef Breetai het volgende:
[..]
Wat spiergroepen rekken en strekken, 20 minuten mediteren voor het slapen gaan en nog een boekie lezen heeft bij mij wonderen gedaan.
[..]
Je hebt helemaal gelijkquote:Eerder frustrerend en energie verspillend maar helemaal te bevatten. Ik heb er af en toe ook heel radeloos bij gelopen. In ieder geval gewoon doorgaan met ademhalen.
Ik begrijp nu dat ik alle tijd heb die ik nodig heb voor al m'n hobbies. Het helpt dan niet om die dingen niet te doen omdat je in de put zit. Daarbij lijkt het me ook niet zo aantrekkelijk voor je vrienind als je jouw geluk van haar laat afhangen.
Met een vriendin zal je toch wat moeten laten varen als je een heel actief leven hebt.
Lul op!quote:Op maandag 26 december 2005 21:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
het is de enige juiste manier om te zien. een lief willen om de simpele reden dat het 'voor je 25ste' echt moet gebeurd zijn, is echt niet de goede motivatie, écht niet ...
geduld is een mooie deugd, al moet je uiteraard niet binnen op de sofa zitten wachten. Onder de mensen komen is goed, en ooit komt het wel ok ... zeuren erover helpt echt niet.
Klopt, dat is het ook, maar Breetai heeft ook gelijk als hij zegt dat je het op die manier van haar laat afhangen. Dat is natuurlijk zo min mogelijk de bedoeling, maar je begrijpt het gevoel wel dat je 'wat mist'...quote:Op maandag 26 december 2005 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, het is meer de onzekerheid over de vraag of het ooit zal lukken vermoed ik.
Zoals ik al vaker gezegd heb begrijp ik je volkomen.quote:Op maandag 26 december 2005 21:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt, dat is het ook, maar Breetai heeft ook gelijk als hij zegt dat je het op die manier van haar laat afhangen. Dat is natuurlijk zo min mogelijk de bedoeling, maar je begrijpt het gevoel wel dat je 'wat mist'...
Zorg er maar voor dat dat niet afhankelijk is van een vrouw-beest!quote:Op maandag 26 december 2005 21:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik houd er zeker rekening mee en ik hoop echt dat de toekomst iets goeds te brengen heeft![]()
Ook dat is het punt niet.quote:Op maandag 26 december 2005 21:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zorg er maar voor dat dat niet afhankelijk is van een vrouw-beest!
Als dat wel zo is dan zal het toch al nooit wat gaan wordenquote:Op maandag 26 december 2005 21:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zorg er maar voor dat dat niet afhankelijk is van een vrouw-beest!
Precies!quote:Op maandag 26 december 2005 21:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
het is de enige juiste manier om te zien. een lief willen om de simpele reden dat het 'voor je 25ste' echt moet gebeurd zijn, is echt niet de goede motivatie, écht niet ...
geduld is een mooie deugd, al moet je uiteraard niet binnen op de sofa zitten wachten. Onder de mensen komen is goed, en ooit komt het wel ok ... zeuren erover helpt echt niet.
k loop nou weer al 5 maanden als vrijgezel rond en ik merk dat ik toch worstel met dezelfde kwesties die ik vorig jaar had.quote:Op maandag 26 december 2005 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, het is meer de onzekerheid over de vraag of het ooit zal lukken vermoed ik.
Nu moest ik toch even lachenquote:Op maandag 26 december 2005 21:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lul op!
Dat jij er nou eenmaal 25 jaar over hebt gedaan om voor de eerste keer een warme zaadstok in je te voelen. Niet iedereen hoeft te wachteen tot die bejaarde leeftijd
![]()
Ja, dat vraagt de reclassering zich ook af als types zoals jij naar binnen worden gebracht.quote:
Precies. Wat Plato zegtquote:Op maandag 26 december 2005 21:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als dat wel zo is dan zal het toch al nooit wat gaan worden
Dat is dan weer mijn taak in de slapstick SCquote:Op maandag 26 december 2005 21:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nu moest ik toch even lachen![]()
Ik snap jullie punt dat je iets mist ook wel, maar BttD komt momenteel over alsof al zijn geluk afhankelijk is van het al dan niet vinden van een vriendin. Als hij zich werkelijk heel de dag zo voelt is het zaak daar eerst eens van af te komen en wat relaxter worden. Ik geloof niet dat op deze manier de zoektocht naar een vriendin grote kans van slagen heeft.quote:
idd, als je rond je 30ste of weet ik veel wanneer weer alleen valt, zijn die problemen weer allemaal dezelfde ... weer die "twijfels". Dat het in het verleden 'gelukt is', is helemaal geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 26 december 2005 21:25 schreef Breetai het volgende:
Ondertussen maakt het me weinig uit of het wel of niet gelukt is. In je uppie tevreden rondlopen zonder frustraties zal ik toch op dezelfde manier moeten doen als voorheen. Ook al heb je een relatie gehad en je zit erover te mijmeren dan vind ik je net zo erg als Bttd die zit te zeuren of het ooit nog wel een keer van komt.
Probeer me niet zo op te vrolijkenquote:Op maandag 26 december 2005 21:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah het is weer over!![]()
Ljkt me duidelijk! Je bent gebruikt vanwege je genotsknots
Dat relaxter worden gaat vanzelf.quote:Op maandag 26 december 2005 21:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik snap jullie punt dat je iets mist ook wel, maar BttD komt momenteel over alsof al zijn geluk afhankelijk is van het al dan niet vinden van een vriendin. Als hij zich werkelijk heel de dag zo voelt is het zaak daar eerst eens van af te komen en wat relaxter worden. Ik geloof niet dat op deze manier de zoektocht naar een vriendin grote kans van slagen heeft.
quote:Op maandag 26 december 2005 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is dan weer mijn taak in de slapstick SC![]()
Maar ik wens je geen warme zaadstok toe![]()
BEL DE KRANT!quote:Op maandag 26 december 2005 21:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, als je rond je 30ste of weet ik veel wanneer weer alleen valt, zijn die problemen weer allemaal dezelfde ... weer die "twijfels". Dat het in het verleden 'gelukt is', is helemaal geen garantie voor de toekomst.
Ook is het veel moeilijker voor een persoon die al 10 jaar heeft samengewoond om weer alleen te gaan wonen dan iemand die altijd al vrijgezel is geweest ... dat denk ik toch ...
Zomaar wat bashen.quote:Op maandag 26 december 2005 21:29 schreef Twisted_fok het volgende:
Stiekem ben ik wel benieuwd naar het vehraal van Classpc want ik was vanmiddag idd gewoon zomaar wat aan het bashen. Nu wil ik toch wel even dat mijn vermoedens worden bevestigd. Iemand een samenvatting?![]()
Psssst!quote:Op maandag 26 december 2005 21:28 schreef classpc het volgende:
[..]
Probeer me niet zo op te vrolijken![]()
het is jammer dat je je jonge jaren zo laat verpesten daardoor, plato. In plaats van gewoon te genietenquote:Op maandag 26 december 2005 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
Dat relaxter worden gaat vanzelf.Maar het ie niet een kwestie van geluk laten afhangen van een vriendin, alleen houdt het je bezig en verpest het dan je plezier in andere dingen.
Daarvoor hebben we toch de FOK! frontpagequote:Op maandag 26 december 2005 21:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In nederland willen we alleen echt nieuws!![]()
Ja daar weet jij alles van toch?quote:Op maandag 26 december 2005 21:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
j en zal je er vol nostalgie naar terug kijken
Hou nou op met me op te vrolijkenquote:Op maandag 26 december 2005 21:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Psssst!
Ik probeerde je de grond in te stampen!
Zodat je eindelijk tot het besef komt dat je een josti bent die als een hondje met lepra achter zijn baas aan probeerd te kruipen![]()
Dat hou je niet tegen, al ging het in 2005 eigenlijk we lredelijk goed wat dit betreft. Veel beter dan in 2004 in ieder geval.quote:Op maandag 26 december 2005 21:31 schreef petitlapin het volgende:
het is jammer dat je je jonge jaren zo laat verpesten daardoor, plato.
Toch nog even reageren: Ik denk dat er een belangrijk verschil is tussen 0 relaties/sex gehad hebben aan de ene kant en 1 t/m N relaties/sex gehad hebben aan de andere kant. Bij dat laatste ben je toch in ieder geval zelfverzekerder dan bij het eerste gevalquote:Op maandag 26 december 2005 21:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, als je rond je 30ste of weet ik veel wanneer weer alleen valt, zijn die problemen weer allemaal dezelfde ... weer die "twijfels". Dat het in het verleden 'gelukt is', is helemaal geen garantie voor de toekomst.
Ook is het veel moeilijker voor een persoon die al 10 jaar heeft samengewoond om weer alleen te gaan wonen dan iemand die altijd al vrijgezel is geweest ... dat denk ik toch ...
Mja, het is ook wel weer zo dat je verhaal ook relaties en seks thuis horen, dus wat dat betreft snap ik hun punt wel.quote:Op maandag 26 december 2005 21:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is jammer dat je je jonge jaren zo laat verpesten daardoor, plato. In plaats van gewoon te genieten. Je bent maar één keer jong en voor je het weet zijn die mooie jaren voorbij en zal je er vol nostalgie naar terug kijken
Ja, of vol spijtquote:Op maandag 26 december 2005 21:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is jammer dat je je jonge jaren zo laat verpesten daardoor, plato. In plaats van gewoon te genieten. Je bent maar één keer jong en voor je het weet zijn die mooie jaren voorbij en zal je er vol nostalgie naar terug kijken
Hehe ff zoeken maar het blijft een van de beste manier van uitleggen die ik ken.quote:Op maandag 26 december 2005 21:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
Misschien wel. Zoiets kan altijd goed helpen, als je weet hoe het moet. Ik ben sowieso wel een slechte slaper daar niet van. Ik kan echt overal wakker van worden, en soms slaap ik een nacht extreem verrot als ik er vroeg uit moet. Ook al zet ik twee wekkers, dan word ik 's nachts toch altijd nog 5 keer wakker omdat ik bang ben door de wekker heen te slapen
Hope for the best, expect the worst.quote:Je hebt helemaal gelijk. Bedankt voor je steunende woorden Breetai. Ik houd er zeker rekening mee en ik hoop echt dat de toekomst iets goeds te brengen heeft
![]()
geen gemiste kansenquote:Op maandag 26 december 2005 21:31 schreef Godlike02 het volgende:
Ja daar weet jij alles van toch?
gemiste kansen?![]()
Daar staat die gekke Pheno weer op,quote:Op maandag 26 december 2005 21:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we toch de FOK! frontpage
Bij die 0 releaties of sex is het misschien handig om te vertellen dat het je eerste keer word. Al heb ik dat bij mijn trial run maar achterwege gelaten. Ik vond iets teveel van een mood killer. Bij m'n ex heb ik het wel vermeld zodra we bij mij op het bed belanden.quote:Op maandag 26 december 2005 21:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Toch nog even reageren: Ik denk dat er een belangrijk verschil is tussen 0 relaties/sex gehad hebben aan de ene kant en 1 t/m N relaties/sex gehad hebben aan de andere kant. Bij dat laatste ben je toch in ieder geval zelfverzekerder dan bij het eerste geval
Smeagol is free!!!quote:Op maandag 26 december 2005 21:31 schreef classpc het volgende:
[..]
Hou nou op met me op te vrolijken
Het is erger dan dat
vraag ik me echt af hoor ... als een man die je échtgraag zag en vertrouwde en waar je jaren mee samen was je echt eens een flinke loer draait waar je je jaren later nog slecht door voelt ... ik weet echt niet of je je dan zo zeker voelt.quote:Op maandag 26 december 2005 21:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
Toch nog even reageren: Ik denk dat er een belangrijk verschil is tussen 0 relaties/sex gehad hebben aan de ene kant en 1 t/m N relaties/sex gehad hebben aan de andere kant. Bij dat laatste ben je toch in ieder geval zelfverzekerder dan bij het eerste geval
Klopt! Ik ga dat dan ook zeker vermelden. Het zal dan wel een beschamende vertoning worden, maar ja, beter dan het niet vertellen en dat ze teleurgesteld isquote:Op maandag 26 december 2005 21:36 schreef Breetai het volgende:
[..]
Bij die 0 releaties of sex is het misschien handig om te vertellen dat het je eerste keer word. Al heb ik dat bij mijn trial run maar achterwege gelaten. Ik vond iets teveel van een mood killer. Bij m'n ex heb ik het wel vermeld zodra we bij mij op het bed belanden.
Wie is Stefanie?quote:Op maandag 26 december 2005 21:42 schreef Godlike02 het volgende:
Waar is stefanie eigenlijk in die ava![]()
Dat ben ik wel met BttD eens.quote:Op maandag 26 december 2005 21:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vraag ik me echt af hoor ... als een man die je échtgraag zag en vertrouwde en waar je jaren mee samen was je echt eens een flinke loer draait waar je je jaren later nog slecht door voelt ... ik weet echt niet of je je dan zo zeker voelt.
Mensen zijn verbitterd op het moment dat ze aan de kant geschoven worden door hun partner, maar naar een tijdje gaan ze stuk voor stuk toch weer op zoek om een nieuwe partner aan de haak te slaan. 99% van de mensen verkiezen dus een relatie boven het singleschap, op basis van de ervaring die ze hebben met beide situaties.quote:k vind vele begin dertigers zo verbitterd door de liefde, juist door het feit dat sommigen zo in hun vertrouwen geschaad zijn. ik denk dat sommigen er echt niet zelfverzekerd uitkomen ...
Ik weet ook niet precies wat er met classpc aan de hand isquote:
Maakt niet uit!quote:Op maandag 26 december 2005 21:43 schreef petitlapin het volgende:
zo'n trieste signature, godlike![]()
'k lees het nu pas
wat is het dieper liggende verdriet dat je tot zo'n signature brengt ?
Uiteindelijk zit het toch tussen je oren en moet je het zelf oplossen.quote:Op maandag 26 december 2005 21:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vraag ik me echt af hoor ... als een man die je échtgraag zag en vertrouwde en waar je jaren mee samen was je echt eens een flinke loer draait waar je je jaren later nog slecht door voelt ... ik weet echt niet of je je dan zo zeker voelt.
Ik heb er een redelijke knauw aan over gehouden idd. Ik ging er wel van uit dat het weer goed zou komen.quote:k vind vele begin dertigers zo verbitterd door de liefde, juist door het feit dat sommigen zo in hun vertrouwen geschaad zijn. ik denk dat sommigen er echt niet zelfverzekerd uitkomen ...
Je kan zo in een keer door van de wat oudere studentes naar de dames die net van hun eerste huwelijk aan het bekomen zijn. Als je niet op jezelf leert staan zal je dat ook weer duur komen te staan door het zojuist genoemde tijdelijke karakter.quote:Liefde blijkt in deze tijden een tijdelijk iets te zijn, niet meer voor het leven ... kan maar in het voordeel spelen van dertigers die een partner zoeken, er zijn zooooooooooooveel singles nog, was vroeger zo niet, denk ik.
ik ben traag van begrip jaquote:Op maandag 26 december 2005 21:44 schreef Godlike02 het volgende:
Maakt niet uit!![]()
Ik wete nu wel dat je erg traag bent van begrip!
Dus eigenlijk had ik gewoon gelijk vanmiddag?quote:Op maandag 26 december 2005 21:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies wat er met classpc aan de hand is. Ik geloof dat zijn vriendin Stefanie het nu definitief uitgemaakt heeft na een minder leuke actie van classpc
![]()
Veel sterkte met de situatie classpc![]()
+1 subtielquote:Op maandag 26 december 2005 21:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had ik gewoon gelijk vanmiddag?
Ja bedankt voor de steun Breetai! Veel plezier vanavond. Een wandeling is geen gek idee, misschien ga ik dat ook nog maar eens doen. En dan morgen maar noar Antwáárpquote:Op maandag 26 december 2005 21:49 schreef Breetai het volgende:
Ik ga nog een eindje wandelen en misschien nog de kroeg in. Veel plezier en bedankt voor de fijne discussie. Toch nog iets leuks met kerst.
quote:Op maandag 26 december 2005 21:49 schreef Breetai het volgende:
Ik ga nog een eindje wandelen en misschien nog de kroeg in. Veel plezier en bedankt voor de fijne discussie. Toch nog iets leuks met kerst.
Ik keek alleen maar veelbetekenend.quote:
Kun je dat toelichten?quote:
Jouw humeur is veranderlijker dan het weer.quote:
Dat is inderdaad het gevalquote:Op maandag 26 december 2005 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jouw humeur is veranderlijker dan het weer.
Personen die al geruime tijd vrijgezel zijn geweest en plotseling weer compromissen moeten gaan sluiten idem dito. Zie ook De feestdagen: een vloek of een zegen? 2 .quote:Op maandag 26 december 2005 21:27 schreef petitlapin het volgende:
en zo is het altijd ietsquote:Op maandag 26 december 2005 21:54 schreef Litpho het volgende:
Personen die al geruime tijd vrijgezel zijn geweest en plotseling weer compromissen moeten gaan sluiten idem dito. Zie ook De feestdagen: een vloek of een zegen? 2 .
Leven samengevat in één prachtige tegeltjeswijsheidquote:
Nu je het zegt: ik dacht dat kleinkonijn zo rond de kerst ging trouwen.quote:Op maandag 26 december 2005 22:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Leven samengevat in één prachtige tegeltjeswijsheid. Waarom trouw je nu al met een ander?
.
in januari ...quote:Op maandag 26 december 2005 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
Nu je het zegt: ik dacht dat kleinkonijn zo rond de kerst ging trouwen.
Het konijn denkt altijd dat er wat moois aankomt rond kerst.quote:Op maandag 26 december 2005 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu je het zegt: ik dacht dat kleinkonijn zo rond de kerst ging trouwen.
Blijkbaar heeft ze de kerst toch overleefd dit jaar.quote:Op maandag 26 december 2005 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het konijn denkt altijd dat er wat moois aankomt rond kerst.
Krijgt veel eten en ze vertellen dat er iets moois gaat gebeuren.
En er gaat inderdaad iets moois gebeuren met het konijn met kerst!
Dik en uitgeflubberd, was de officiële conclusie meen ik?quote:Op maandag 26 december 2005 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het konijn denkt altijd dat er wat moois aankomt rond kerst.
Krijgt veel eten en ze vertellen dat er iets moois gaat gebeuren.
En er gaat inderdaad iets moois gebeuren met het konijn met kerst!
Nieuwjaar is ook mooi voor wildquote:Op maandag 26 december 2005 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze de kerst toch overleefd dit jaar.![]()
Dat is ook weer niet lekkerquote:Op maandag 26 december 2005 22:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dik en uitgeflubberd, was de officiële conclusie meen ik?.
Dat is waar, in bepaalde delen van het land is het zelfs de gewoonte om op nieuwjaarsdag konijn te eten.quote:Op maandag 26 december 2005 22:06 schreef Godlike02 het volgende:
Nieuwjaar is ook mooi voor wild
Ach, er is niks mis met een lekker dikke konijnebout.quote:Op maandag 26 december 2005 22:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet lekker![]()
Het vlees moet mals zijn
het is té mals, godlike, té malsquote:Op maandag 26 december 2005 22:08 schreef Godlike02 het volgende:
Dat is ook weer niet lekker![]()
Het vlees moet mals zijn
Vet is niet malsquote:Op maandag 26 december 2005 22:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is té mals, godlike, té mals![]()
tzal voor volgend jaar zijn
vind mijn man ook, maar zelfs hij kent zijn grenzen qua diktequote:Op maandag 26 december 2005 22:09 schreef Plato1980 het volgende:
Ach, er is niks mis met een lekker dikke konijnebout.
het is eerder vocht.quote:
Vroeger alleen in je hoofdquote:Op maandag 26 december 2005 22:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is eerder vocht.
ik ben zo één van die vrouwen die tijdens de zwangerschap de neiging hebben om 'veel vocht op te houden'![]()
Eigenlijk hou ik helemaal niet van konijnenvlees.quote:Op maandag 26 december 2005 22:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vind mijn man ook, maar zelfs hij kent zijn grenzen qua dikte![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 22:12 schreef Godlike02 het volgende:
Vroeger alleen in je hoofd
Dat zal zich nu meer gaan verspreiden![]()
ik ook niet, walgelijkquote:Op maandag 26 december 2005 22:13 schreef Plato1980 het volgende:
Eigenlijk hou ik helemaal niet van konijnenvlees.![]()
Niet CUL?quote:Op maandag 26 december 2005 22:14 schreef Godlike02 het volgende:
> OUD
het kan nog een pak vettiger hoorquote:
Als je me dat idd bespaart stijg je wel iets in mijn achting.quote:Op maandag 26 december 2005 22:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het kan nog een pak vettiger hoor. Het feit dat ik vocht ophoudt, lijkt me nog redelijk netjes. Andere details zal ik maar besparen.
Doe dat, ik kan daar absoluut niet tegen. Mocht ik ooit vader worden dan wil ik niet bij de bevalling aanwezig zijn denk ik.quote:Op maandag 26 december 2005 22:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het kan nog een pak vettiger hoor. Het feit dat ik vocht ophoudt, lijkt me nog redelijk netjes. Andere details zal ik maar besparen.
quote:Op maandag 26 december 2005 22:14 schreef Godlike02 het volgende:
> OUD
toch geen latente homo, plato ? je vrouw niet willen bijstaan bij de bevallingquote:Op maandag 26 december 2005 22:16 schreef Plato1980 het volgende:
Doe dat, ik kan daar absoluut niet tegen. Mocht ik ooit vader worden dan wil ik niet bij de bevalling aanwezig zijn denk ik.
Nee, geen latente homoquote:Op maandag 26 december 2005 22:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
toch geen latente homo, plato ? je vrouw niet willen bijstaan bij de bevalling. Je eigen vrouw vind je toch niet vies
( mag ik hopen)
quote:Op maandag 26 december 2005 22:19 schreef Godlike02 het volgende:
Als mijn vrouw gaat bevallen ben ik op vakantie
Januari pas, An. Wel lezenquote:Op maandag 26 december 2005 22:22 schreef Anthraxx het volgende:
Oh nee, niet hier ook al werpende vrouwen
Wazzuuuuuuuuuuuuuuup?quote:Op maandag 26 december 2005 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
T is weer lekker gegaan dit weekend
Fijn hoor die kerstdagen
Een echte kerst dusquote:Op maandag 26 december 2005 22:42 schreef MissMSX het volgende:
Morgen wordt weer zwaar met opstaan
Ik heb een prima kerst gehad. Lekker alleen maar gedaan waar ik zin in had. Niet verplicht opzitten en pootjes geven. HEERLIJK!!!
Mjah, zo ver was ik ook al.quote:
Waar zat je aan te denken?quote:Op maandag 26 december 2005 22:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb zin in een borrel, maar mijn ouders hebben natuurlijk geen borrel in huis die mijn goedkeuring kan wegdragen. PaupersW
Wat is er met het nieuws?quote:Op maandag 26 december 2005 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, ik ben niet down, zag alleen even het nieuws voorbij komen. Niet echt vrolijk zeg maar.
- Vader dood 2 dochters, daarna zichzelfquote:
Oew, dat heb ik lang niet op!!! Dat is echt nostalgie voor me! * MissMSX doet oogjes dicht en denkt aan de goede, oude studentenavonden in Nighttownquote:
De wijn is op hierquote:
Mjah... ik zal wel bot over komen, maar ik kan er niet wakker van liggen... such is life...quote:Op maandag 26 december 2005 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
- Vader dood 2 dochters, daarna zichzelf
- 20 jarige wordt doodgeslagen tijdens stappen
- herdenkingen voor tsunamie
en zo nog veel meer![]()
Ligt eraan hoe je je morgen wilt voelenquote:Op maandag 26 december 2005 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De wijn is op hier
Morgen 7 uur weer op... zal ik nog een baco nemen?
Goed argumentquote:Op maandag 26 december 2005 22:52 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je je morgen wilt voelen
Je kan er goed van slapenquote:Op maandag 26 december 2005 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed argument
Ik weet 't zelf nog niet. Ik wil me wel redelijk voelen, maar die baco staat me zo aanlokkelijk aan te staren
Zo bagger mogelijk. Veel saai werk dus een kater zou wel goed zijnquote:Op maandag 26 december 2005 22:52 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je je morgen wilt voelen
Alleen het wakker worden gaat vaak wat lastig hequote:Op maandag 26 december 2005 22:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan er goed van slapen
Dus doen![]()
Niet als je op tijd gaat slapen!quote:Op maandag 26 december 2005 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen het wakker worden gaat vaak wat lastig he
quote:Op maandag 26 december 2005 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo bagger mogelijk. Veel saai werk dus een kater zou wel goed zijn
dat is van latere zorgquote:Op maandag 26 december 2005 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen het wakker worden gaat vaak wat lastig he
Kan ik beter lauw bier meenemenquote:Op maandag 26 december 2005 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]vergeet niet de fles vodka mee naar je werk te nemen dan
Pffff.... die hele baco nog op.... nee dat gaat niet lukkenquote:Op maandag 26 december 2005 22:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet als je op tijd gaat slapen!
binnen nu en 30 min dus
Dat denk ik elke keer ja. En elke keer heb ik er weer spijt van dat gedacht te hebbenquote:
Mietjequote:Op maandag 26 december 2005 22:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pffff.... die hele baco nog op.... nee dat gaat niet lukken
Wat jij wilt hequote:Op maandag 26 december 2005 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ik beter lauw bier meenemen
Ken je ze? Die Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaco's?quote:
Lul dan niet over lauw bierquote:
Dat lauwe bier krijg ik wel langs die gekke engelsman, die wodka vindt hij vast niet goedquote:
Naar mijn idee zijn baco's voor paupersquote:Op maandag 26 december 2005 23:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ken je ze? Die Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaco's?
Doe het gewoon in een Spa-flesjequote:Op maandag 26 december 2005 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lauwe bier krijg ik wel langs die gekke engelsman, die wodka vindt hij vast niet goed![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook wel een beetje over m'n baco-periode heen ben, maar af en toe moet ik er een paar nemen for old times sake. De tijd dat ik depri was en liever niet had wakker geworden elke volgende dag...quote:Op maandag 26 december 2005 23:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Naar mijn idee zijn baco's voor paupers
Maar dat kan ook komen omdat ik het niet zo lekker
Goed ideequote:
Daar kan nog meer in ookquote:Op maandag 26 december 2005 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Wordt dan alleen in mijn pak barleduc
Gaat het nog eens echt leuk worden ook op werkquote:
*flashback naar vorige weekquote:Op maandag 26 december 2005 23:09 schreef MissMSX het volgende:
Gloeiende gloeiende! Mongolen buren!!! Onwijs hard muziek aan t draaien terwijl ik zo naar bed wil en rustig wil slapen!
Dat moscht eensch teyd wordenquote:Op maandag 26 december 2005 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat het nog eens echt leuk worden ook op werk![]()
Sweet dreamsquote:
Heb ik jou vandaag al verteld dat jij een geweldige ava, ondertitel en sig hebt?quote:Op maandag 26 december 2005 23:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben een beter doel.
Het Goeiste Doel?quote:Op maandag 26 december 2005 23:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben een beter doel.
Net als ikquote:Op maandag 26 december 2005 23:20 schreef Godlike02 het volgende:
ik ben gewoon compleet geweldig
Ik heb niet het gevoel dat ik iets hoef te bewijzen. Ik vind mezelf gewoon de beste, dus dan is dat zoquote:
Zo beargumenteer ik mijn eigen geweldigheid ook altijd.quote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik iets hoef te bewijzen. Ik vind mezelf gewoon de beste, dus dan is dat zo
Hoe 'even' is 'even'?quote:
En mijn persoonlijkheid dan?quote:Op maandag 26 december 2005 23:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb ik jou vandaag al verteld dat jij een geweldige ava, ondertitel en sig hebt?
Niet te lang. Ik moet nog gaan slapenquote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef Godlike02 het volgende:
Heel even dan!
vrouwen die voelenquote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik iets hoef te bewijzen. Ik vind mezelf gewoon de beste, dus dan is dat zo
Het werkt op AirwiN primaquote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wil je weer ASAP van me af zijn?quote:
Eindelijk gesprek op mijn eigen niveauquote:Op maandag 26 december 2005 23:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zo beargumenteer ik mijn eigen geweldigheid ook altijd.![]()
![]()
Zing eens wat?quote:
Kan je niet beter een hamer zoeken danquote:Op maandag 26 december 2005 23:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Niet te lang. Ik moet nog gaan slapen
Ik ga nog een biertje pakken. Dan slaap ik hopelijk nog beter![]()
Never!quote:Op maandag 26 december 2005 23:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
vrouwen die voelen![]()
Dat is pas betrouwbaar als je zwanger bent
het draait om uitstraling hequote:
wie niet?quote:Op maandag 26 december 2005 23:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wil je weer ASAP van me af zijn?
Nee hoorquote:Op maandag 26 december 2005 23:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wil je weer ASAP van me af zijn?
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz trustequote:
quote:
Ik voel me geweldig, ik straal uit dat ik me geweldig voel en vervolgens ben ik ook geweldig. Alleen dan jij.quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet beter een hamer zoeken dan![]()
Tsja.... mannen...quote:Op maandag 26 december 2005 23:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Never?
Dat lijkt me in de meeste gevallen ook het beste
quote:
I feel I know youquote:
Ik zit vol met liefdequote:
Hier wat minderquote:
Wie zingt dat?quote:Op maandag 26 december 2005 23:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
I feel I know you
I don't know how
I don't know why
I see you feel for me
You cried with me
You would die for me
Dat heb ik ook wel eens met de nodige drank achter mijn kiezen. Maar ik vandaag dus geen druppel alcohol gehad. Is niet te merken toch?quote:
leuk voor even, maar verder....quote:
Waar?quote:
lennox??quote:
"Eternity, part 1 t/m X"quote:Op maandag 26 december 2005 23:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
AnathemaNet op DVD gekeken. Machtig mooi nummer...
"Parisienne Moonlight"
Anathema :-oquote:Op maandag 26 december 2005 23:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
AnathemaNet op DVD gekeken. Machtig mooi nummer...
"Parisienne Moonlight"
Is rock zeker?quote:
logoffquote:Op maandag 26 december 2005 23:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
Hoe heette dat vette nummer ook weer! Even zoeken!
quote:
Ik leef 30 jaar terugquote:Op maandag 26 december 2005 23:34 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben helemaal uit de rock. Ik leef wat dat betreft nog 10 jaar terug :-o
que?quote:Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef MissMSX het volgende:
Je vrouw laat geen man met rust,
Soms proef je negerzoenen als je haar kust.
Ze hebben heus hun goede punten welquote:
Oui!quote:Op maandag 26 december 2005 23:34 schreef nixxx het volgende:
tvp's zijn nutteloos met jullie snelheid nietwaar?
Met een slok op de auto inquote:
Beatlesquote:
Nee hoor, gaat primaquote:Op maandag 26 december 2005 23:34 schreef nixxx het volgende:
tvp's zijn nutteloos met jullie snelheid nietwaar?
Miss piggyquote:
Ik doe niet aan Gristelijke feestdagen, maar toch bedanktquote:Op maandag 26 december 2005 23:36 schreef nixxx het volgende:
Ik wil deze gelegenheid toch nog even nemen om iedere user van R&P SC, vast of niet, iig een gelukkig nieuwjaar te wensen en nog ~20 minuten gelukkige kerst
Morgen.... om 6 uur beginnen met werken weer ...quote:Op maandag 26 december 2005 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat prima
dan heb je wat te doen morgen![]()
Little pig, little pig, let me inquote:
Ossendrechtquote:
Was dan ook gaan werkenquote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Gristelijke feestdagen, maar toch bedankt
Jij ook een gelukkig nieuwjaar en kerst Nixxxquote:Op maandag 26 december 2005 23:36 schreef nixxx het volgende:
Ik wil deze gelegenheid toch nog even nemen om iedere user van R&P SC, vast of niet, iig een gelukkig nieuwjaar te wensen en nog ~20 minuten gelukkige kerst
quote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Morgen.... om 6 uur beginnen met werken weer ...
6 uur, das betrekkelijk vroeg jaquote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Morgen.... om 6 uur beginnen met werken weer ...
het enige wat ik eraan doe is veel lekker eten met familiequote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Gristelijke feestdagen, maar toch bedankt
Het Goede Doel - Alleenquote:
Relaxed!quote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
het enige wat ik eraan doe is veel lekker eten met familievandaag gourmetten met moeders kant van de familie... errug ezellig *hips* ... wie was dat? ik ben niet drokne Echt nie... ooow sigaar
Daar willen ze me niet hebben tussen kerst en oud en nieuwquote:
I'll huff I'll puf..quote:Op maandag 26 december 2005 23:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Little pig, little pig, let me in
Wjn? Wa'sdah?quote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
het enige wat ik eraan doe is veel lekker eten met familievandaag gourmetten met moeders kant van de familie... errug ezellig *hips* ... wie was dat? ik ben niet drokne Echt nie... ooow sigaar
Raar hoorquote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar willen ze me niet hebben tussen kerst en oud en nieuw
Bennie droknenquote:
Ik ben groot fan van het goede doel. Muzikaal gezien niets, maar tekstueel gezien vaak erg sterkquote:
En morgen toch gaan?quote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar willen ze me niet hebben tussen kerst en oud en nieuw
Piggiesquote:Op maandag 26 december 2005 23:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
I'll huff I'll puf..ooow the colors.......
Lang niet allesquote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van het goede doel. Muzikaal gezien niets, maar tekstueel gezien vaak erg sterk
Je ouders zijn niet de enigen die dat denken.quote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Bennie droknendat denken mijn ouders alleen maar....
ouders....
Oudersquote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
ouders....
Financieel geneuzelquote:
Je ben dus goed zat. Leuk he bij je oudersquote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
ouders....
Dag Anthraxxquote:
Morgen ga ik naar 't hoofdkantoor van m'n werkgever. De klant wil me niet hebben zeg maarquote:
Zeg nixxx. vertel nog even voor je gaat hoe dat nou zit tussen jou en cara. nu je toch dronken bent zeg maar..quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je ouders zijn niet de enigen die dat denken.
Klopt, maar er zit genoeg leuks tussenquote:
Ja detachering he!quote:Op maandag 26 december 2005 23:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar 't hoofdkantoor van m'n werkgever. De klant wil me niet hebben zeg maar
Ronk zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |