Ik heb tijdens het diner van vanavond al ongeveer een fles wijn gedronken, althans diverse soorten wijn: twee soorten rood, wit en muskaatwijn. Dus ik ben aardig op weg.quote:Op maandag 26 december 2005 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is vast wel op te lossen met een hoeveelheid alcohol![]()
OK, bedanktquote:Op maandag 26 december 2005 21:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben niet boos, en ik heb niets tegen jou, maar dram zo niet door, het brengt niets op, en of je de liefde van je leven op je 36 of 46 tegenkomt, who cares. Leg jezelf toch niet zo'n druk op. Liefde heeft met leeftijd niets te maken.
Gelukkig kom je nu pas, nu had ik ten minste de kans om ook eens een topic te openen.quote:Op maandag 26 december 2005 21:14 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben mooi op tijd voor deze
Jij hebt Twist gejat!quote:Op maandag 26 december 2005 21:14 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi
En doei, ik ga naar Anathema kijken op DVD
Anathemaquote:Op maandag 26 december 2005 21:14 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi
Hoi enge aanbidder van mij.quote:Op maandag 26 december 2005 21:14 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi
Ja, sinds de 288e post in het vorige deel om precies te zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 21:15 schreef Twisted_fok het volgende:
ja jezus, mn internet hier is echt te langzaam. of stond deze al langer klaar?
Kut, nu kan ik er geen S meer van maken,quote:Op maandag 26 december 2005 21:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heel scherp!
het is inderdaad EEN avond
Ik zag al dat ie er bijna wasquote:Op maandag 26 december 2005 21:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig kom je nu pas, nu had ik ten minste de kans om ook eens een topic te openen.![]()
Wat spiergroepen rekken en strekken, 20 minuten mediteren voor het slapen gaan en nog een boekie lezen heeft bij mij wonderen gedaan.quote:Op maandag 26 december 2005 21:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nee ik slaap slecht doordat het niet wil lukken![]()
Eerder frustrerend en energie verspillend maar helemaal te bevatten. Ik heb er af en toe ook heel radeloos bij gelopen. In ieder geval gewoon doorgaan met ademhalen.quote:Kansloos, of niet![]()
Dat is het punt niet, het is meer de onzekerheid over de vraag of het ooit zal lukken vermoed ik.quote:Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef Breetai het volgende:
Daarbij lijkt het me ook niet zo aantrekkelijk voor je vrienind als je jouw geluk van haar laat afhangen.
Ik vind het tijd voor neuken.quote:Op maandag 26 december 2005 21:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind dat je deze ava, ondertitel en sig langer moet houden.![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef Breetai het volgende:
[..]
Wat spiergroepen rekken en strekken, 20 minuten mediteren voor het slapen gaan en nog een boekie lezen heeft bij mij wonderen gedaan.
[..]
quote:Op maandag 26 december 2005 21:19 schreef Godlike02 het volgende:
Dan pas langzaam je gulp open en je hand er in.
Zo mediteer je je helemaal gek![]()
Dat is echt even er uit
quote:Op maandag 26 december 2005 21:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
OK, bedanktIk doe echt mijn best het zo te zien...
quote:Op maandag 26 december 2005 21:19 schreef Godlike02 het volgende:
Dan pas langzaam je gulp open en je hand er in.
Zo mediteer je je helemaal gek![]()
Dat is echt even er uit
Misschien wel. Zoiets kan altijd goed helpen, als je weet hoe het moetquote:Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef Breetai het volgende:
[..]
Wat spiergroepen rekken en strekken, 20 minuten mediteren voor het slapen gaan en nog een boekie lezen heeft bij mij wonderen gedaan.
[..]
Je hebt helemaal gelijkquote:Eerder frustrerend en energie verspillend maar helemaal te bevatten. Ik heb er af en toe ook heel radeloos bij gelopen. In ieder geval gewoon doorgaan met ademhalen.
Ik begrijp nu dat ik alle tijd heb die ik nodig heb voor al m'n hobbies. Het helpt dan niet om die dingen niet te doen omdat je in de put zit. Daarbij lijkt het me ook niet zo aantrekkelijk voor je vrienind als je jouw geluk van haar laat afhangen.
Met een vriendin zal je toch wat moeten laten varen als je een heel actief leven hebt.
Lul op!quote:Op maandag 26 december 2005 21:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
het is de enige juiste manier om te zien. een lief willen om de simpele reden dat het 'voor je 25ste' echt moet gebeurd zijn, is echt niet de goede motivatie, écht niet ...
geduld is een mooie deugd, al moet je uiteraard niet binnen op de sofa zitten wachten. Onder de mensen komen is goed, en ooit komt het wel ok ... zeuren erover helpt echt niet.
Klopt, dat is het ook, maar Breetai heeft ook gelijk als hij zegt dat je het op die manier van haar laat afhangen. Dat is natuurlijk zo min mogelijk de bedoeling, maar je begrijpt het gevoel wel dat je 'wat mist'...quote:Op maandag 26 december 2005 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, het is meer de onzekerheid over de vraag of het ooit zal lukken vermoed ik.
Zoals ik al vaker gezegd heb begrijp ik je volkomen.quote:Op maandag 26 december 2005 21:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt, dat is het ook, maar Breetai heeft ook gelijk als hij zegt dat je het op die manier van haar laat afhangen. Dat is natuurlijk zo min mogelijk de bedoeling, maar je begrijpt het gevoel wel dat je 'wat mist'...
Zorg er maar voor dat dat niet afhankelijk is van een vrouw-beest!quote:Op maandag 26 december 2005 21:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik houd er zeker rekening mee en ik hoop echt dat de toekomst iets goeds te brengen heeft![]()
Ook dat is het punt niet.quote:Op maandag 26 december 2005 21:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zorg er maar voor dat dat niet afhankelijk is van een vrouw-beest!
Als dat wel zo is dan zal het toch al nooit wat gaan wordenquote:Op maandag 26 december 2005 21:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zorg er maar voor dat dat niet afhankelijk is van een vrouw-beest!
Precies!quote:Op maandag 26 december 2005 21:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
het is de enige juiste manier om te zien. een lief willen om de simpele reden dat het 'voor je 25ste' echt moet gebeurd zijn, is echt niet de goede motivatie, écht niet ...
geduld is een mooie deugd, al moet je uiteraard niet binnen op de sofa zitten wachten. Onder de mensen komen is goed, en ooit komt het wel ok ... zeuren erover helpt echt niet.
k loop nou weer al 5 maanden als vrijgezel rond en ik merk dat ik toch worstel met dezelfde kwesties die ik vorig jaar had.quote:Op maandag 26 december 2005 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, het is meer de onzekerheid over de vraag of het ooit zal lukken vermoed ik.
Nu moest ik toch even lachenquote:Op maandag 26 december 2005 21:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lul op!
Dat jij er nou eenmaal 25 jaar over hebt gedaan om voor de eerste keer een warme zaadstok in je te voelen. Niet iedereen hoeft te wachteen tot die bejaarde leeftijd
![]()
Ja, dat vraagt de reclassering zich ook af als types zoals jij naar binnen worden gebracht.quote:
Precies. Wat Plato zegtquote:Op maandag 26 december 2005 21:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als dat wel zo is dan zal het toch al nooit wat gaan worden
Dat is dan weer mijn taak in de slapstick SCquote:Op maandag 26 december 2005 21:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nu moest ik toch even lachen![]()
Ik snap jullie punt dat je iets mist ook wel, maar BttD komt momenteel over alsof al zijn geluk afhankelijk is van het al dan niet vinden van een vriendin. Als hij zich werkelijk heel de dag zo voelt is het zaak daar eerst eens van af te komen en wat relaxter worden. Ik geloof niet dat op deze manier de zoektocht naar een vriendin grote kans van slagen heeft.quote:
idd, als je rond je 30ste of weet ik veel wanneer weer alleen valt, zijn die problemen weer allemaal dezelfde ... weer die "twijfels". Dat het in het verleden 'gelukt is', is helemaal geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 26 december 2005 21:25 schreef Breetai het volgende:
Ondertussen maakt het me weinig uit of het wel of niet gelukt is. In je uppie tevreden rondlopen zonder frustraties zal ik toch op dezelfde manier moeten doen als voorheen. Ook al heb je een relatie gehad en je zit erover te mijmeren dan vind ik je net zo erg als Bttd die zit te zeuren of het ooit nog wel een keer van komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |