Franz Ferdinand - Do you want toquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:19 schreef 020-NRD het volgende:
De athem van spuiten en slikken
http://www.click2cast.nl/uploads/6b783c833b.mp3
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:31 schreef Bloempje19 het volgende:
ik zoek de volgende nummers:
- Het nummer of deuntje van de rivella reclame (met een natuurlijke achtergrond)
oeps sorry...weet nu welke je bedoelt...krijg alleen het muziekje niet voorquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:37 schreef Bloempje19 het volgende:
Uuh bjoro ik bedoel dat deuntje van rivella met een natuurlijke achtergrond. Dat die lui met dat schilderij achter die mensen aanlopen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:25 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Christopher Cross - Arthur's Theme?
pete townsend - face to face ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
Van de week op veronica (top2000 ofzo) een jaren 80 nummer
waarin ze steeds "face 2 face" zeggen.
Iemand?
quote:
staat op mijn harde schijfquote:
JAAAAAH!!! Ik zoek die ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:49 schreef Onnib het volgende:
Op Veronica draaien ze een reclame waarin ze een nieuwe serie aankondigen: Criminal Minds
Welk nummer gebruiken ze in die reclame?
nice try, maar nee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:57 schreef Allan24 het volgende:
Depeche Mode - Just can't get enough ?
King Africa - Bombaquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef freiss het volgende:
Ik zoek al een tijdje zo'n zomernummer. Het is zo'n nummer van een aantal jaar geleden waarin door een of andere irritante Italiaanse stem eerst wordt gebrabbeld, maar de hele tijd wordt onderbroken door iets van "womba" / "sexy"Het is zo'n soort dance-achtig nummer.
![]()
Jennifer Lopez - I'm Gladquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:24 schreef Camplo het volgende:
Die clip van Jennifer Lopez dat ze gaat dansen voor een jury.
Hoe heet dat nummer ook weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |