quote:Op maandag 26 december 2005 17:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
-knip-
whoeiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 26 december 2005 17:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat was before.
Dit is de dezelfde dame 2 jaar later..
[afbeelding]
![]()
welke linkquote:
http://www.bitoffun.com/images/wei-musclebabenude.jpgquote:Op maandag 26 december 2005 17:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
welke linkvolgens mij ga ik er spijt van krijgen dat ik dit vroeg
Sweet holy saint maria jesus. Die heeft meer spieren dan een gemiddelde neger in de gavangenisquote:Op maandag 26 december 2005 17:57 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.bitoffun.com/images/wei-musclebabenude.jpg
die
nsfw btw![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 17:57 schreef wise het volgende:
[..]
die
nsfw btw![]()
achteraf gezien had ik het dus ook niet moeten vragen....quote:Op maandag 26 december 2005 17:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
volgens mij ga ik er spijt van krijgen dat ik dit vroeg
Lach maar, ik laat dit mij niet welgevallen! Hoor je me! Sterven zul je!quote:
Zou dat nou nog normaal te neuken zijn? Of trek dat je plassertje finaal van je pens als ze denkt klaar te komen?quote:Op maandag 26 december 2005 17:57 schreef wise het volgende:
[..]
die
nsfw btw![]()
is dat een doodverwensingquote:Op maandag 26 december 2005 18:04 schreef A.J. het volgende:
[..]
Lach maar, ik laat dit mij niet welgevallen! Hoor je me! Sterven zul je!
Ik ben His Royal Dudeness, ik bepaal alles zelf.quote:Op maandag 26 december 2005 18:08 schreef wise het volgende:
met een lange ij nog wel, dude
het bovenste gedeelte gaat nogquote:Op maandag 26 december 2005 17:57 schreef wise het volgende:
[..]
die
nsfw btw![]()
Dat kutje is anders nog best lekker.quote:Op maandag 26 december 2005 17:57 schreef wise het volgende:
[..]
die
nsfw btw![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 18:09 schreef A.J. het volgende:
[..]
Ik ben His Royal Dudeness, ik bepaal alles zelf.
quote:Op maandag 26 december 2005 18:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat kutje is anders nog best lekker.
beetje een puntmutsquote:Op maandag 26 december 2005 18:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik hoop dat je stikt. Ik heb helemaal geen zin meer om te eten. Ik wens jullie een kankerkerst toe.quote:Op maandag 26 december 2005 18:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ah daar zijn we weer met 't woordje kanker ... is dat inmiddels normaal geworden hier? Kennelijk nog genoeg mensen die er niet mee te maken hebben gehad.quote:Op maandag 26 december 2005 18:17 schreef A.J. het volgende:
Ik hoop dat je stikt. Ik heb helemaal geen zin meer om te eten. Ik wens jullie een kankerkerst toe.
![]()
Uit respect voor het buurmeisje van mijn achterneef die aan kanker is overleden roep en typ ik regelmatig 'kanker'.quote:Op maandag 26 december 2005 18:56 schreef michiel- het volgende:
[..]
Ah daar zijn we weer met 't woordje kanker ... is dat inmiddels normaal geworden hier? Kennelijk nog genoeg mensen die er niet mee te maken hebben gehad.
Normaal is een relatief begrip natuurlijk. Los daarvan kun je je ook afvragen of je - indien je er wel mee te maken hebt gehad - het ook zo snel op jezelf moet betrekken.quote:Op maandag 26 december 2005 18:56 schreef michiel- het volgende:
[..]
Ah daar zijn we weer met 't woordje kanker ... is dat inmiddels normaal geworden hier? Kennelijk nog genoeg mensen die er niet mee te maken hebben gehad.
Leuk grapje.quote:Op maandag 26 december 2005 18:57 schreef BrauN het volgende:
Uit respect voor het buurmeisje van mijn achterneef die aan kanker is overleden roep en typ ik regelmatig 'kanker'.
Ooo MY GOOOOD...hangen die negerzoenen van het nou over d'r pectoralis majorquote:Op maandag 26 december 2005 17:57 schreef wise het volgende:
[..]
die
nsfw btw![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 19:28 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Ooo MY GOOOOD...hangen die negerzoenen van het nou over d'r pectoralis majortis gewoon een tiet over een borstpier
![]()
denk die tits weg en maak die haren kort.. plak er een lul op en je hebt 50 cent
quote:Op maandag 26 december 2005 19:28 schreef Relneger18 het volgende:
denk die tits weg en maak die haren kort.. plak er een lul op en je hebt 50 cent
ben je nieuw hier...quote:Op maandag 26 december 2005 18:56 schreef michiel- het volgende:
[..]
quote:disclaimer: de TS is niet verantwoordelijk voor eventuele kots op je toetsenbord, na het bezichten van de in de OP geplaatste impressies.
Die vrouwen uit de OP hebben tenminste alleen maar borstspieren en geen borsten meer. Dat is de "normale" situatie bij bodybuildstersquote:Op maandag 26 december 2005 19:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
MaLo, ze heeft gewoon meer borstspieren dan borsten![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 18:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Uit respect voor het buurmeisje van mijn achterneef die aan kanker is overleden roep en typ ik regelmatig 'kanker'.
zouden haar it's tieten nog zacht aanvoelen denk je ...sorry hoor maar ik ben bang om er in te knijpenquote:Op maandag 26 december 2005 19:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zoek de 10 verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Niet zo zacht als drilpudding, dunkt mij.quote:Op maandag 26 december 2005 19:35 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
zouden haar it's tieten nog zacht aanvoelen denk je ...sorry hoor maar ik ben bang om er in te knijpen.
ik denk dat als je er bij haar in zou knijpen dat je de rest van je leven vloeibaar voedsel eetquote:Op maandag 26 december 2005 19:35 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
zouden haar it's tieten nog zacht aanvoelen denk je ...sorry hoor maar ik ben bang om er in te knijpen.
als ik zo iemand nak dan moet ik echt vrezen over mijn paal, aangezien die schaamlippen evenveel kracht bezitten als een paard lijkt zoquote:
Het enige verschil wat ik trouwens zie is dat HET geen bandana op heeft.quote:Op maandag 26 december 2005 19:35 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
GATVER DE GATVER DE GATVER!!!!!!!!!!!quote:
nee, deze heeft een geslachtsverandering ondergaan.quote:
Ik durf niet te klikken.quote:Op maandag 26 december 2005 20:09 schreef Mr-Coffee het volgende:
http://messages.herbiceps.com/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi
Moet je hier maar es kijken, er zijn nog van die dodo,s die er op kicken ook.![]()
idd, de url alleen alquote:
Zal wel lekker strak zijnquote:Op maandag 26 december 2005 19:56 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
als ik zo iemand nak dan moet ik echt vrezen over mijn paal, aangezien die schaamlippen evenveel kracht bezitten als een paard lijkt zo![]()
jij hebt het wel eens gedaan met een paard?quote:Op maandag 26 december 2005 19:56 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
als ik zo iemand nak dan moet ik echt vrezen over mijn paal, aangezien die schaamlippen evenveel kracht bezitten als een paard lijkt zo![]()
Zie jij een verschil dan tussen een paard en zo,n mokkel?quote:Op maandag 26 december 2005 20:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
jij hebt het wel eens gedaan met een paard?![]()
je kunt ze onderscheiden door het gebit en de hoevenquote:Op maandag 26 december 2005 20:15 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Zie jij een verschil dan tussen een paard en zo,n mokkel?![]()
Ik zie opeens Anky van Grunsven als Mutant voor me.quote:Op maandag 26 december 2005 20:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
je kunt ze onderscheiden door het gebit en de hoeven![]()
Ha, hoe naïef kun je zijn zeg. Ooit wel eens van steroïden gehoord?quote:Op maandag 26 december 2005 18:05 schreef SHE het volgende:
uit esthetisch oogpunt vind ik het ook niet mooi, ik vind dat je als meisje nog lekker zacht moet zijn.
Wel heb ik allerdiepst respect voor deze dames, ..omdat te bereiken moet je namelijk heeel, heeel veel discipline en kracht hebben. Ook niet vergeten dat er vrouw er 100x meer moeite voor moet doen er zo uit te zien dan een man.
ook met steroïden zul je hard moeten werken. het gaat niet vanzelf...quote:Op maandag 26 december 2005 20:33 schreef Magistic het volgende:
[..]
Ha, hoe naïef kun je zijn zeg. Ooit wel eens van steroïden gehoord?
Ja doei! Als je steroiden slikt gaat het niet vanzelf hoor. Het is hoogstens een hulpmiddel.quote:Op maandag 26 december 2005 20:33 schreef Magistic het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 26 december 2005 20:33 schreef Magistic het volgende:
[..]
En ik ben blij toequote:Op maandag 26 december 2005 21:04 schreef wonko het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt.
quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 17:57 schreef wise het volgende:
[..]
die
nsfw btw![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:22 schreef diep-in-de-war het volgende:
omdat ze hormonen gebruiken groeit hun clitoris ook mee he, als het een beetje mee zit hebben ze een langere dan ons
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:22 schreef diep-in-de-war het volgende:
omdat ze hormonen gebruiken groeit hun clitoris ook mee he, als het een beetje mee zit hebben ze een langere dan ons
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |