Op de voorstraat, tegenover de plusmarkt. Op IENS krijgen ze hele goede recensies, dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:32 schreef Walrik het volgende:
Polmanshuis kun je ook goed lunchen
btw, waar zit t Opium?
Maar Aperetivo richt zich niet zo op studenten, zoals meneer de eigenaar ook zegt in het U-blad . Dus ik zal die meneer verder niet lastig vallen, ik geef mijn centjes wel ergens anders uit...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:05 schreef Gio het volgende:
Ik heb een tijd geleden gelunched bij Aperativo, ook vrij nieuw, en dat was ook zeer aan te raden. Goed eten, vriendelijke bediening en een mooie inrichting. Het ligt in het centrum in een van de straatjes van het Neude naar de oudegracht (dezelfde straat waar de VVV zit).
http://www.wilhelminapark.nl/quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:02 schreef Merisse het volgende:
Heeft er ook nog iemand een tip voor het wat duurdere segment. Wat wij erg leuk, lekker en sfeervol vonden was Soms en ook 030 in Hilversum was helemaal goed. Weet iemand nog een dergelijk restaurant in stad of provincie Utrecht?
Ik weet ook niet hoe het Wilhelminapark nu is maar Sistermans is een goede chef. Hij staat daar nog niet zo lang maar de verwachting schijnt wel te zijn dan hij in de toekomst een ster krijgt.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:54 schreef honesty het volgende:
[..]
http://www.wilhelminapark.nl/
vroeger was het wel de moeite waard, en als ik de kaart kijk op de website is het nogsteeds een mooie lokatie. En ook lekker in het duurdere segment:)
De ts kan ik de Ouzerie Eleni aanraden aan de oude gracht, is een soort tapas-restaraunt maar dan op zijn grieks, vroeger(en ik denk nu nog steeds) heel romantisch en heel lekker eten.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:30 schreef s0k het volgende:
Casa di David is wel prima
Tegenover de rembrandt in een werf.
Wat voor eten krijg je daar? Oosterkade ligt ook maar een stevige steenworp van mijn huis namelijkquote:Op maandag 24 juli 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
tvp - werd door Bluezz op dit topic gewezen, heb veel te melden, bv. dat ik vanavond smakkelijk bij Oosterkade heb gegeten. Er komen steeds meer leuke restaurants binnen een straal van 1 kilometer van mijn huiSCH!
Zie Hools - welke kant gooi ik de steen dan uit?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat voor eten krijg je daar? Oosterkade ligt ook maar een stevige steenworp van mijn huis namelijk
Is wel heel erg een zakenmannen restaurant, niet echt sfeervol en erg opgedirkt - niet mijn pakkie an.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe het Wilhelminapark nu is maar Sistermans is een goede chef. Hij staat daar nog niet zo lang maar de verwachting schijnt wel te zijn dan hij in de toekomst een ster krijgt.
De Bacchant is al een paar maanden niet meerquote:Op maandag 24 juli 2006 23:37 schreef ruud_fr het volgende:
Bacchant misschien ook een optie.
Over de kwaliteit van het eten, kan alleen oordelen over de spareribs. Die waren erg lekker.
Er staan 3 vegetarische gerechten op de kaart.
Na het eten gaan de tafels aan de kant en kun je lekker dansen met je date.
Jammerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:18 schreef Leonoor het volgende:
[..]
De Bacchant is al een paar maanden niet meer.
Goed restaurant, netjes en duurder segment (mijn huisgenootje werkt er)quote:Op zondag 23 juli 2006 01:54 schreef honesty het volgende:
[..]
http://www.wilhelminapark.nl/
vroeger was het wel de moeite waard, en als ik de kaart kijk op de website is het nogsteeds een mooie lokatie. En ook lekker in het duurdere segment:)
De ts kan ik de Ouzerie Eleni aanraden aan de oude gracht, is een soort tapas-restaraunt maar dan op zijn grieks, vroeger(en ik denk nu nog steeds) heel romantisch en heel lekker eten.
Ik heb bij dat restaurant in de keuken gestaan toen ik nog een puber was, ze hebben een hele grote oven met twee stalen banden erin. Bordje flikkeren ze er gewoon in en hij komt er aan de andere kant weer uit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:57 schreef zuppah01 het volgende:
[..]
Nou, gisteren bij Le Connaisseur geweest.
De tortilla waar de vulling in zat was een slappe, sponzige lap deeg zonder enige smaak. De vullig was alleen niet veel beter. De kip was veel te gaar (magnetron, of gekookt ofzo?) en een volledig gebrek aan kruiden deden het ook niet veel goeds.
Ben er laatst geweest, het eten vond ik maar matig...quote:Op woensdag 19 juli 2006 05:35 schreef Walrik het volgende:
voor de volgende x: het Pothuis is ook romantisch, en ze hebben er jazz
Utereg is sowieso romantisch(ik kom er vandaan, kan t weten dus
vind neem ik aan :p je noemt wel de trendy studenten tentjes dan. 3512 nog niet geprobeerd, goede verhalen over gehoord though. Quignon vind ik erg pretentieus met een slechte prijs kwaliteits verhouding. El Mundo is top, moet je wel van taps houden natuurlijk. het Gras is ook leuk, beperkte kaart, beetje aan de dure kant (voor wat je krijgt IMHO). Opium, zit dat niet top de plek waar Richard III zat?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:37 schreef Prips het volgende:
3512
Quignon
Dish
el Mundo
Opium
Gras bij de buren
Deeg
de Beleving
Lust
Roos
Vindt ik leuke plekken om lekker te eten!
![]()
Wel een beetje goedkoop jaquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:59 schreef Djarum het volgende:
en in welke prijsklasse is uiteraard ook wel belangrijk..
je kan nl goed iets vinden in de studentencatagorie, maar ook natuurlijk veel duurder.
Gemergedquote:
Goede keus!quote:Op zondag 26 november 2006 11:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wel een beetje goedkoop ja![]()
Mijn oog is gevallen op het winterhuis denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 november 2006 16:15 schreef Erasmo het volgende:
Na wat overleg met de anderen is het geworden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Zakkedrager is leuk!!!![]()
En ze hebben er een hele leuke jongen in de bedieningquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:29 schreef Wexs het volgende:
Ik ga volgende week uit eten met mijn ex in utrecht, waar zij woont. Ik wil haar wel meenemen naar een leuk restaurantje, check mijn lijstje voor wat ik ongeveer zoek. Suggesties zijn van harte welkom!
- Een beetje knus en gezellig
- Goede kaart met lekker eten (geen kleine rothapjes of al te culinair)
- Niet heel erg duur
- Centrum utrecht!!
vast bedankt!
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:31 schreef Thomas B. het volgende:
Naast het bruggetje tegenover de Mac zo'n trap af... daar zit een steakhouse waar je goed kan eten. Geen lullige kleine kuthapjes, maar gewoon grote stukken vlees. Was ook niet zo duur volgens mij.
edit
http://www.dinnersite.nl/restaurant/?RN=3147
in de steegquote:Op zondag 4 februari 2007 20:05 schreef elixer het volgende:
Vrijdag gegeten in De Steeg. Niet hoogstaand, maar wel lekker gegeten. Cordon blue met chapignonsaus en friet: Weekmenu voor 7 euro geloof ik.
Relatief gezien best duur, vergeleken met de meeste andere hier genoemde restaurantjes. Heel erg lekker, dat dan weer wel..quote:Op maandag 5 februari 2007 11:33 schreef lnino het volgende:
Is "de garde" (drieharingenstraat te Utrecht centrum) al genoemd? Zoniet, dan zou ik die ook willen aanraden; lekker eten en vriendelijk en deskundig personeel. De prijzen zijn er mi niet erg hoog, maar je moet niet verwachten dat je er voor bijna niks kan eten.
website: www.degarde.nl/index.html
Bij Broadway ben ik ook een keertje geweest. Prima gegeten, alleen was het nogal veel vlees voor mij. Voor de echte carnivoren wel een aanrader.quote:
Goed restaurant, aangezien ik nogal een vleeseter benquote:Op zondag 11 februari 2007 16:14 schreef Serendips het volgende:
[..]
Bij Broadway ben ik ook een keertje geweest. Prima gegeten, alleen was het nogal veel vlees voor mij. Voor de echte carnivoren wel een aanrader.
Bovendien aangenaam toeven daar bij de gracht. Binnen vond ik het ietsje minder; nogal massaal en ongezellige aankleding.
ah, die was ik net aan 't overwegen omdat we een leuke 'restaurantbon' te besteden hebben.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:17 schreef Keroppi het volgende:
Carte Blanche (Biltstraat, naast de Fitness Factory) is ook echt aan te raden. Niet echt studenten-tarief, maar als je dat stadium al ontgroeid bent of wanneer paps en mams betalen is het echt aanrader!
Het was heel erg leuk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:50 schreef Zo-is-dat het volgende:
http://www.leen-restaurant.nl/leen_content.html
Iemand hier die al bij Le:en is geweest? Ik ga er vanavond heen en heb er goede verhalen over gehoord maar ik wil meer!! Aanraders bijvoorbeeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |