Nee, dan ben je helaas gekquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat stuk water waar je op uitkijkt als je binnen zit, vlak voor die brug is toch de nieuwegracht of ben ik nou gek
Of die Griek in de Servetstraat (klein straatje tussen Oudegracht en Dom).quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:21 schreef harryharry het volgende:
[..]
Mja alleen jammer dat Delphi's de laatste jaren een beetje van de franse slag is. Dwz kleine porties en een dikke rekening. Kun je beter 180 draaien voor de deur en die griek nemen die naast het postkantoor zit. (straatje richting de gracht)
Nou, gisteren bij Le Connaisseur geweest. Uitgebreide kaart, 2e menu voor de halve prijs, prima deal. De kwaliteit vond ik echter wat tegenvallen. Voorgerecht van geitenkaas in spek was erg lekker, maar het hoofdgerecht was een stuk minder. Ik had enchilladas, waar je er dan drie van kreeg: een met kip, een met groente en een met gehakt.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:15 schreef Razztwizzle het volgende:
De Connaisseur![]()
http://www.leconnaisseur.nl/
Het kost dan ook niksquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:57 schreef zuppah01 het volgende:
[..]
Nou, gisteren bij Le Connaisseur geweest. Uitgebreide kaart, 2e menu voor de halve prijs, prima deal. De kwaliteit vond ik echter wat tegenvallen. Voorgerecht van geitenkaas in spek was erg lekker, maar het hoofdgerecht was een stuk minder. Ik had enchilladas, waar je er dan drie van kreeg: een met kip, een met groente en een met gehakt.
De tortilla waar de vulling in zat was een slappe, sponzige lap deeg zonder enige smaak. De vullig was alleen niet veel beter. De kip was veel te gaar (magnetron, of gekookt ofzo?) en een volledig gebrek aan kruiden deden het ook niet veel goeds. Die met gehakt bevatte ook echt alleen gehakt, en ook dit had maar erg weinig kruiden. Vlak van smaak, saai en niet echt lekker. Die met groenten was nog het lekkerst, maar dit leken gewoon diepvriesgroenten uit een zakje te zijn, klaar. Niks mis mee, maar kon meer mee. Door de tortilla nog steeds niet echt geweldig.
Nagerecht was wel weer erg goed en de bediening was op zich ook prima. Leuke avond gehad, maar het hoofdgerecht was eigenlijk gewoon slecht.
Als student kwam ik er wel eens, omdat het zo lekker goedkoop was. Ik vind het zo stinken daar, naar riolering of zo. Bovendien loopt er een kat rond, wat ik al niet al te fris vind maar die kat loopt er vast omdat er ook nog eens muizen zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:23 schreef Taurus het volgende:
Ik vind overigens de negatieve reacties op mr Jacks altijd 'n klein beetje overdrevenHet mag dan geen topvoedsel zijn (ik maak geen lekkerdere pizza voor 4,00 maar dat terzijde) maar het kost dan ook niks! Verwacht dan ook niet veel. Pizza's zijn prima te eten daar.
Het enige twijfelachtige zijn de verhalen die je hoort omtrend de keuken. Nou weet ik niet of dat verzinsels zijn vanwege de lage prijzen die ze daar hebben of dat er echt met je eten gerotzooid wordt, maar ach, wat niet weet wat niet deert he![]()
Wat een leuke routebeschrijving hebben zijquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:37 schreef _Vulcanus_ het volgende:
Oosterkade 18 is ook erg leuk, zeker wanneer je van hip en trendy houdt.
http://www.diningcity.com/utrecht/Oosterkade/index_nl.jsp
restaurant aal http://www.aalrestaurant.nl/quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:02 schreef Merisse het volgende:
Heeft er ook nog iemand een tip voor het wat duurdere segment. Wat wij erg leuk, lekker en sfeervol vonden was Soms en ook 030 in Hilversum was helemaal goed. Weet iemand nog een dergelijk restaurant in stad of provincie Utrecht?
Restaurant Zin in Oud Loosdrecht, een vriend van mij is daar jaren sommelier geweest.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:02 schreef Merisse het volgende:
Heeft er ook nog iemand een tip voor het wat duurdere segment. Wat wij erg leuk, lekker en sfeervol vonden was Soms en ook 030 in Hilversum was helemaal goed. Weet iemand nog een dergelijk restaurant in stad of provincie Utrecht?
Oepsquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef Remco_h het volgende:
Als je 030 in hilversum oke vond, probeer dan ook eens 030 in utrecht
doe een bezoekje polmans huisquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:20 schreef Merisse het volgende:
[..]
Oepsmoet uiteraard 033 zijn http://www.restaurant33.nl
Bij Karel V zijn we wel eens in de Bistro geweest, Brasserie Goeie Louisa heet die. Leuk en goed eten en wat minder opgeprikt als in het Grand Restaurant.
Polmanshuis: ken het wel maar heb er nooit gegeten, toch eens proberen.
Aal, ook gegeten, best goed maar kwam bij ons niet op de "hier komen we zeker nog eens terug"-lijst.
Bedankt voor de tips.
Die is nieuw toch? De keren dat ik er langsliep zat er geen hond...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef Gio het volgende:
Ik heb een tijdje geleden bij Opium gegeten, en het is zeker aan te raden. Goed eten en een leuke sfeer en inrichting.
Op de voorstraat, tegenover de plusmarkt. Op IENS krijgen ze hele goede recensies, dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:32 schreef Walrik het volgende:
Polmanshuis kun je ook goed lunchen
btw, waar zit t Opium?
Maar Aperetivo richt zich niet zo op studenten, zoals meneer de eigenaar ook zegt in het U-blad . Dus ik zal die meneer verder niet lastig vallen, ik geef mijn centjes wel ergens anders uit...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:05 schreef Gio het volgende:
Ik heb een tijd geleden gelunched bij Aperativo, ook vrij nieuw, en dat was ook zeer aan te raden. Goed eten, vriendelijke bediening en een mooie inrichting. Het ligt in het centrum in een van de straatjes van het Neude naar de oudegracht (dezelfde straat waar de VVV zit).
http://www.wilhelminapark.nl/quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:02 schreef Merisse het volgende:
Ik weet ook niet hoe het Wilhelminapark nu is maar Sistermans is een goede chef. Hij staat daar nog niet zo lang maar de verwachting schijnt wel te zijn dan hij in de toekomst een ster krijgt.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:54 schreef honesty het volgende:
[..]
http://www.wilhelminapark.nl/
vroeger was het wel de moeite waard, en als ik de kaart kijk op de website is het nogsteeds een mooie lokatie. En ook lekker in het duurdere segment:)
De ts kan ik de Ouzerie Eleni aanraden aan de oude gracht, is een soort tapas-restaraunt maar dan op zijn grieks, vroeger(en ik denk nu nog steeds) heel romantisch en heel lekker eten.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:30 schreef s0k het volgende:
Casa di David is wel prima
Tegenover de rembrandt in een werf.
Wat voor eten krijg je daar? Oosterkade ligt ook maar een stevige steenworp van mijn huis namelijkquote:Op maandag 24 juli 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
tvp - werd door Bluezz op dit topic gewezen, heb veel te melden, bv. dat ik vanavond smakkelijk bij Oosterkade heb gegeten. Er komen steeds meer leuke restaurants binnen een straal van 1 kilometer van mijn huiSCH!
Zie Hools - welke kant gooi ik de steen dan uit?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat voor eten krijg je daar? Oosterkade ligt ook maar een stevige steenworp van mijn huis namelijk
Is wel heel erg een zakenmannen restaurant, niet echt sfeervol en erg opgedirkt - niet mijn pakkie an.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe het Wilhelminapark nu is maar Sistermans is een goede chef. Hij staat daar nog niet zo lang maar de verwachting schijnt wel te zijn dan hij in de toekomst een ster krijgt.
De Bacchant is al een paar maanden niet meerquote:Op maandag 24 juli 2006 23:37 schreef ruud_fr het volgende:
Bacchant misschien ook een optie.
Over de kwaliteit van het eten, kan alleen oordelen over de spareribs. Die waren erg lekker.
Er staan 3 vegetarische gerechten op de kaart.
Na het eten gaan de tafels aan de kant en kun je lekker dansen met je date.
Jammerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:18 schreef Leonoor het volgende:
[..]
De Bacchant is al een paar maanden niet meer.
Goed restaurant, netjes en duurder segment (mijn huisgenootje werkt er)quote:Op zondag 23 juli 2006 01:54 schreef honesty het volgende:
[..]
http://www.wilhelminapark.nl/
vroeger was het wel de moeite waard, en als ik de kaart kijk op de website is het nogsteeds een mooie lokatie. En ook lekker in het duurdere segment:)
De ts kan ik de Ouzerie Eleni aanraden aan de oude gracht, is een soort tapas-restaraunt maar dan op zijn grieks, vroeger(en ik denk nu nog steeds) heel romantisch en heel lekker eten.
Ik heb bij dat restaurant in de keuken gestaan toen ik nog een puber was, ze hebben een hele grote oven met twee stalen banden erin. Bordje flikkeren ze er gewoon in en hij komt er aan de andere kant weer uit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:57 schreef zuppah01 het volgende:
[..]
Nou, gisteren bij Le Connaisseur geweest.
De tortilla waar de vulling in zat was een slappe, sponzige lap deeg zonder enige smaak. De vullig was alleen niet veel beter. De kip was veel te gaar (magnetron, of gekookt ofzo?) en een volledig gebrek aan kruiden deden het ook niet veel goeds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |