quote:Op maandag 26 december 2005 15:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dit topic staat niet in ONZ hoor.![]()
030 is erg leuk en bovendien helemaal niet duur.quote:Op maandag 26 december 2005 22:53 schreef Leonoor het volgende:
Naar Mr Jacks ga je alleen in je 1e jaar als je echt echt echt geen geld hebt en in het kader van wij-gaan-nu-clubvormen 'leuk' uit eten gaat, de ratten lopen door de keuken (naar het schijnt uiteraard..).
Waar ik op de voorstraat wel fan van ben trouwens is de 030 (uit de categorie "Met de ouders" aangezien het mijn budget te boven gaat) maar hoe het met de vega-kaart staat...
Ik gok wel ok, zal de site even opzoeken.
-edit- Dat is dus deze , dus volgens mij wel ok!
Mja, maar met 1 gerecht red je het niet he, het is de bedoeling dat je als een soort van tapas meerdere dingen bestelt...quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:22 schreef Faux het volgende:
[..]
030 is erg leuk en bovendien helemaal niet duur.
(¤12,- voor een halve kreeft als duurste gerecht - imho niet duur.)
Wellicht niet specifiek voor de student maar wel de moeite waard (ff doorsparen)quote:Op maandag 26 december 2005 15:40 schreef MrSkyline het volgende:
heel duidelijk zijn ze op reviewsites niet over de vegetarische hap, dus ik hoop dat iemand een leuke tip heeft!
alvast bedankt!
Had ik al gezegd!quote:Op woensdag 28 december 2005 15:15 schreef Razztwizzle het volgende:
De Connaisseur![]()
http://www.leconnaisseur.nl/
quote:Op maandag 2 januari 2006 11:27 schreef Utrecht het volgende:
Aankomend weekend heb ik als verrassing oppas geregeld voor onze baby en wil ik mijn man romantisch mee uit eten nemen in Utrecht.
We wonen zelf in de stad dus we kennen best wel wat leuke restaurantjes.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een romantisch restaurantje, beetje chique maar niet te (we willen er wel in ons alledaagse kloffie heen, denk ik).
Wie heeft er leuke tips?
De website straalt het iig niet uitquote:Op woensdag 28 december 2005 15:15 schreef Razztwizzle het volgende:
De Connaisseur![]()
http://www.leconnaisseur.nl/
Staat ook niet erg goed bekend, vroeger was het echt een goedkope slechte vreetschuur, tegenwoordig is het iets beter.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:53 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
De website straalt het iig niet uit![]()
Ik ben er ook een keer geweest... echt niet te vreten. Ik vind het een afrader.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Staat ook niet erg goed bekend, vroeger was het echt een goedkope slechte vreetschuur, tegenwoordig is het iets beter.
Ik heb onlangs erg lekker gegeten in Het Zuiden. Volgens mij hebben Bluezz en Golfer daar vorig jaar ook een recensie over geschreven.quote:
Bij de Poort heb ik onlangs erg lekker gegeten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:01 schreef Utrecht het volgende:
De tentjes op het ledig erf (Poort, Louis Hartloper complex, Oosterkade etc) zijn die een beetje aan te raden?
Hoofdgerechten:quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:03 schreef Utrecht het volgende:
Kan iemand trouwens het menu van de poort even in een pdf je ofzo hier neer zetten.
Op mijn werk raakt de site van [url=http://www.eetcafedepoort.nl ]eetcafedepoort[/url] een beetje van slag.
Ja, ze hebben een heerlijk terras!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:44 schreef Bluezz het volgende:
De Poort is erg goed te doen als eetcafé, zorg dat je t/o de bar aan een van de ramen zit, kan je zo op een prachtig plekje utreg kijken, n.l. de nieuwegracht
Zomers ook een aanrader!
het is de Oudegrachtquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:44 schreef Bluezz het volgende:
De Poort is erg goed te doen als eetcafé, zorg dat je t/o de bar aan een van de ramen zit, kan je zo op een prachtig plekje utreg kijken, n.l. de nieuwegracht
Zomers ook een aanrader!
Dat stuk water waar je op uitkijkt als je binnen zit, vlak voor die brug is toch de nieuwegracht of ben ik nou gekquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
het is de Oudegracht![]()
wel prima en niet al te duur eten daar.
Mja alleen jammer dat Delphi's de laatste jaren een beetje van de franse slag is. Dwz kleine porties en een dikke rekening. Kun je beter 180 draaien voor de deur en die griek nemen die naast het postkantoor zit. (straatje richting de gracht)quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Bij de Poort heb ik onlangs erg lekker gegeten.
Als je van Grieks houdt is Delphi's erg lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |