abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33620207
Aankomend weekend heb ik als verrassing oppas geregeld voor onze baby en wil ik mijn man romantisch mee uit eten nemen in Utrecht.
We wonen zelf in de stad dus we kennen best wel wat leuke restaurantjes.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een romantisch restaurantje, beetje chique maar niet te (we willen er wel in ons alledaagse kloffie heen, denk ik).
Wie heeft er leuke tips?
pi_33620282
Alexios de griek op de amsterdamse straatweg in utrecht...daar is het ook nog gewoon reuze gezellig..en lekker eten !!! En ja er is er nog een op de straatweg,maar die ken ik niet
Salsa Española
pi_33620365
Broers is wel netjes, maar niet te geloof ik.
Popocatepetl is gezellig, knus, maar niet chique en romantisch though.

Tvp dus.
pi_33620370
Mr. Jacks
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_33620538
Is Le:en een beetje leuke tent om te eten bij het ledig erf. Ik las dat je daar kunt loungen en eten.
pi_33620557
Restaurant "Roos" in de Twijnstraat
Those who will not reason, are bigots, those who cannot, are fools, and those who dare not, are slaves. - George Gordon Noel Byron (1788-1824), [Lord Byron]
pi_33620809
Le:en is niet echt romantisch naar mijn idee. Iets teveel mensen die zichzelf te hip voor anderen voelen, en erg rumoerig/hutje mutje. Wel lekker eten en zeker een aanrader om een keer te doen, maar niet bepaald romantisch.

Popacatepetl vind ik zelf altijd erg leuk, maar is misschien niet romantisch genoeg? Het hangt er ook vanaf wat je romantisch vindt. Probeer anders Amor of het Zuiden.
pi_33621180
De Beurs

(ik ben een Belg maar kom wel eens in Utrecht)
Werewolf
pi_33621224
Is pas nog dit topic over geweest, kan daarin verder dus
Restaurantjes in utrecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')