Aankomend weekend heb ik als verrassing oppas geregeld voor onze baby en wil ik mijn man romantisch mee uit eten nemen in Utrecht. We wonen zelf in de stad dus we kennen best wel wat leuke restaurantjes.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een romantisch restaurantje, beetje chique maar niet te (we willen er wel in ons alledaagse kloffie heen, denk ik). Wie heeft er leuke tips?
Alexios de griek op de amsterdamse straatweg in utrecht...daar is het ook nog gewoon reuze gezellig..en lekker eten !!! En ja er is er nog een op de straatweg,maar die ken ik niet
Those who will not reason, are bigots, those who cannot, are fools, and those who dare not, are slaves. - George Gordon Noel Byron (1788-1824), [Lord Byron]
Le:en is niet echt romantisch naar mijn idee. Iets teveel mensen die zichzelf te hip voor anderen voelen, en erg rumoerig/hutje mutje. Wel lekker eten en zeker een aanrader om een keer te doen, maar niet bepaald romantisch.
Popacatepetl vind ik zelf altijd erg leuk, maar is misschien niet romantisch genoeg? Het hangt er ook vanaf wat je romantisch vindt. Probeer anders Amor of het Zuiden.